Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Haudek úr régi jól ismert járműves körökben. Korrekt rendes szimpatikus úr, de ne gondold hogy olcsón dolgozik!
Ha egy km óra álló helyzetben akadozva, ütögetésre megy 0-ra akkor a mutató csapágyazásának annyi és a hajszálrugó nem tudja visszahúzni. Ha meg a harang bever a forgó mágnesbe, felugorhat 200-ra is
Annyit még, hogy a Váci úton/Reno udvar , a fia viszi a bowden/spirál készitó üzemet
Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2021 okt. 12, 12:02.
Uraim, nagyon köszönöm az infókat. Még nem tudom mi lesz a megoldás, de - ahogy kinézek az ablakon - az idő most nem sürget.
Köszönöm Atti bátorítását, ám a blokkal, vázzal ha néha nehezen is, még csak elboldogultam, ám órás végképp nem vagyok. Elnézve egy óra árát lehet, hogy a szakembert választom. Volt már gondom abból, hogy a szakértelmet bátorsággal pótoltam.
Kitört rajtam a kapuzárási pánik!
Amint kisüt a nap megyek egy-egy 70-80-as kört, hátha holnap már nem lehet.
Gond azért mindig akad:
1. Menet közben - ritkán - egy pillanatra megtorpan a gép, aztán megy tovább gond nélkül. Talán csak 1 vagy 2 ütem marad ki. Egy meglazult vezeték lehet vajon?
2. Hidegen mindig, de ha langyosra hűl a henger nem hajlandó indulni. Beteszek egy régebbi hideg (tapintásra hideg, nem hőértékre) gyertyát és első rugásra indul. Denso 22-es, 24-es gyertyákat cserélgettem és mindegyikkel ugyanez a helyzet. Tegnap egy NGK 6-ost raktam be és egyre indult. Menni már nem mentem vele, mert "kicsit" fáztam. Jön a tél, már nyugodjak bele?
Sziasztok!
November 6-án Monoron megtörtént az első Klasszik Motocross verseny melyen én is jelen voltam. Eredetileg 54 motoros jelentkezett be ezért én úgy gondoltam jó ha leszünk 30-an. Összesen 5 kategóriába lehetett jelentkezni 96 előtti, 90 előtti, 85 előtti, Twinschok (duplateleszkópos) és 60+ (60 év feletti pilóta) Én a Hondával a 90 előtti kategóriába tartoztam volna de mert Twinschock csak 3 jelentkező volt, elővettem a KTM-t amit páran láttatok Kesziben. Kicsit benne volt a seggemben a zabszem mert képességeimet ismerve, főleg akadályként működhetek a pályán . és a motoron is összeragadt a kuplung illetve nem emelt ki rendesen. De mégis +1 fő vagyok hát rajta.
Szombat reggel 7fokkal indultunk Kaposvárról, Monorra csak 3 fokban érkeztünk viszont 30.-nak neveztem és tudtam jönnek még páran. végül 62 nevező volt, kategóriámban 5. Na buktam a 3. helyet. A pálya homokos mivoltja ellenére is sáros volt, az időmérő kínszenvedés volt, viszont kettészedték a mezőnyt, amitől igen megnyugodtam, mert a 96 előttiben voltak a "rohanógépek" és mi 27-en maradtunk. A mezőny nemzetközivé vált egy szlovákiai, illetve erdélyi magyar anyanyelvű motorostól ( Fazakas Zoli 780 kmről jött), és megjelent Haunold Ottó Ausztriából. Valamikor a vasfüggöny idején Ő látta ael a magyar motorosokat alkatrészzel ruhával, így nagyon sok régi motoros jó barátja volt és lett újra. A vezető bíró Zsembery Barnabás sokszoros magyar bajnok aki elhozta a vitrinből "a kockás zászlót" mellyel édesapja intette le a z első magyar F1-t.
Végül megjegyezném, hogy egy mindkét futamban utolsó helyezéssel kategóriámban másodikként végeztem.
Gratula annál is inkább a rengeteg felkészülési edzéssel mit mindez előtt véghez vittél szép eredmény! Legalább a garázs mélyéről elő tudtad vadászni a gépeket. Az, hogy össze ragadt a kuplungod is a gyakori elővételt igazolja.
Most harmadszor fogok hozza valamit felre utok es kiradirozom amit eddig irtam.
AZ evnel ebben a periodusaban 60 km-et motorozni otthon nem semmi.Itt szerencsere a klima sokkal kedvezobb es en feludulesnek elokapom a Laverdat es amikor tehetem csapatok egyet .
Komment