Erre a nagy szégyenkezni valóra majd Kesziben iszunk egy békítő kupicával .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Halihóóó!
Visszatértem!
Egy kis beszámoló!
Sikeres KRESZ elméleti vizsgát tettem!
Sikeres tanpálya vizsgát tettem!
A forgalmi vizsgám 15-én lesz! Közben írunk valami elsősegély papírt, és (ha forgalomban nem húznak meg) megnyílik előttem (hivatalosan is) a szilárd útburkolatú közutak használatának lehetősége is!
(Na eszt asztán jól megaszontam)
Még egy új hír!
Meglett az első, de lehet, hogy nem utolsó lemezvillás csepelünk, ami 100 köbcentis!
Úgyhogy van meló bőven!"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 16 likes
Komment
-
Köszönöm szépen a jó kívánságokat, sajnos a lemezvillást nem fotóztam le, amikor elhoztuk.
Most félig szét van bombázva, de fényképet csinálok.
De szerintem láttátok már azt a csepelt, fenn volt a veterán aprón, Farkas Balázs hirdette 230-ért
Belecsaptam, szétfűztem az első kereket, lepucoltam flex-szel az agyat, oszt lefestettem. vettem egy jó peremet a börzén, ezt ugyanígy. Szétfűztem egy /49-esnek a kerekét(itt kezdődik a hiba), és egyenként lepucoltam a küllőket, a menetet bejárattam, beolajoztam. DE! Az egyik sor küllő rövidebb. Nem baj, + vagyok: Az egyik sor megegyezik, ezt be is fűztem.
A forgalmit elhalasztotta az oktatóm egy héttel, (22-én lesz) valamilyen ellenőrzés miatt.(nem azért, mert béna vagyok) De legalább többet gyakorolhatok Közben megtudtam, hogy 18-án lesz az elsősegély "vizsgám".
Közben állítom össze a SZIMÓT, amit használni akarok.
Meg beindult az iskola, tavaszi melók a kertben... Vetés, stb. A tavaszi rotálás a kedvencem! (persze a pannóniával)"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 9 likes
Komment
-
Én sármelléken nőttem fel .........volt nálunk a Bánhidi Lacibácsi ...akkor amikor... Google képkeresési találat: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/thumb/b/b0/Matula_b%C3%A1csi.jpg/250px-Matula_b%C3%A1csi.jpg
- 5 likes
Komment
-
Elővettem a Czetkát, hadd fusson egy kicsit. Csak próbaköröket mentem vele eddig, ma beterveztem Cseszneket úticélnak. Szépen haladtam majd Ravazd után köhögött egyet a gép és megállt. Megnéztem a pipát, hátha az ugrott le a kigyorsítás miatt. A helyén volt. A kulcs viszont félig-meddig kicsúszott a kapcsolóból. Visszanyomtam majd elsőre indult. Gyerünk tovább. Jöttek az emelkedők, én pedig mentem. Néha megnyomtam a kulcsot, biztos ami biztos. Aztán egy domból lefelé újra megállt. Elgurultam a közelben lévő bejáróig. A kulcs rendben volt. Nagy nehezen kibányásztam a gyertyát, egy kis koksz darabot láttam az érintkezők között, gondoltam meg is van a hiba, mint gessztinél. Akárhogy fújtam nem akaródzott eltávozni. Volt nem messze tőlem egy összegyúrt üdítősdoboz. Annak a lemeze befért az elektródák közé, az lett az ideiglenes koksz eltávolító szerszámom.
Gyertya vissza, nem indul. Levettem a gyújtásfedelet, nem-e a megszakító állítódott el, de nem. Aztán levettem a porlasztót is, hátha. Az úszóház aljában sok dzsuva összegyűlt, azt kiburítottam. A fúvóka egyébként tiszta volt. Visszaszereltem.
Volt nálam egy új Brisk N15-ös gyertya, próbaként betettem azt. A szikrája erőteljesebbnek látszott, keztem is reménykedni. El is indult. Kezdett hűlni az idő elmúlt hét óra, meg a tartalékgyertyám is elhasználtam, inkább hazaindultam. Cseszneket már láttam párszor, ha csak jövőhéten látom újra valahogy talán elviselem.
Hazafelé egy pisszenés nélkül ment. Talán Ő sem akart egyszerre eljutni Csesznekre. Még szoknia kell a kisalföld után az emelkedőket.
Csendélet a második kényszerpihenőn.
- 8 likes
Komment
Komment