Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A mi esetünkben / CZ/ egy rezonancia okozóval kevesebb van: lendkerék nincs. A főtengely az mely rezonanciát kelt általában a blokkban ezért van a fordulat függő kisímuló motor futás.Én is Wsivers forrasztó ónos megoldásával találkoztam eddig pedig egy kisebb patka fogás után is van baj, ha addig láttál a tükörbe utána nem fogsz és azt nem foghatjuk a forgó motorra mindíg! Sajnos olyan gumissal vagy szakemberrel nem találkoztam kinek motor kerék centirozó gépe lenne.
    Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 máj. 25, 19:16. Oka: bővítés

    Komment


      statikusan ki van egyensúlyozva egy kerék, dinamikusan még lehet borzalmas
      Házilag szerintem csak statikusan lehet. dinamikus egyensúlyozáshoz már gép kellene. Viszont úgy gondolom, hogy a szűk ráf miatt statikus kiegyensúlyozással már elég közel áll a használható állapothoz. Ha így kiegyensúlyozva nem rázza meg a kormányt, akkor jó. Ha megrázza, akkor el kell vinni szakihoz, és géppel egyensúlyoztatni.

      Komment


        de kaphatóak küllőre szerelhető súlyok is.
        Nekem ragasztott súlyokat kellett a felnire tenni, de ezt ki akarom próbálni, csak szebb lehet.

        Komment


          Érdekes ez a kerék kiegyensúlyozási téma!Már akartam kérdezni erről néhány dolgot.(Csak közismert szerénységem és félénkségem miatt mindig halogatom!)Nálam mióta ez a ETZ moci van ez örök gond!A kormány szitálás!!!!Eleinte a kormány fék hiányára gondoltam de aztán észre vettem egy furcsa jelenséget hogy főleg kanyarban és úgy 100 körüli tempónál ha csak egy kézzel vezetek(a másikban a kamera van!)akkor érzem ezt a kb 1cm mozgást a kormányon!A másik fura dolog hogy az első gumim úgy kopik ami tipikus a puha keréknél!Két oldalt kopik,középen nem!Már teljesen ék alakú a profilja!Ez lehet-e a kerék centírozás,kiegyensúlyozás hibája vagy váz csavarodási hiba?!Előre is köszönöm ha tudnátok segíteni!https://youtu.be/qv9wTt-gubU-megpróbálok ilusztrációt beszúrni!Nem biztos hogy sikerül!

          Komment


            főleg kanyarban
            Mindenképp a gumi rendellenes kopása a fő és első számú gyanúsított. Nézd meg a gumit, szerintem nem teljesen szimmetrikusra van kopva, és egyik oldalt lesz benne néhány erősebben kopott terület. A kormánylengéscsillapító csak tüneti kezelés. Az okot kell megszüntetni. Teleszkópot, kerekek függőleges, és hossz irányú helyes beállítását kell még ellenőrizni. Hátsó lengőkar szilentjeit és hézagolását is ellenőrizni kell. Berugózáskor a tengely nem mozdulhat a vázban, csak a lengőkar. A hátsó lengőkar el szokott tekeredni, ha egyik lengéscsillapító döglődik. Emiatt dőlhet a hátsó kerék. Végül, ha minden meg van javítva, akkor vegyél rá egy rendes első gumit. (pl michelin city grip, vagy dunlop D451-et ajánlom).

            Komment


              Nagyon jól alakult a hétvége: összesen 212 km-t sikerült motorozni a Csepszivel
              Sajnos ebben a nagy melegben visszajött a gyújtáskihagyogatás, indulás után 15-20 perccel. Hiába, a közdarab sem tesz csodát.
              Egyéb hiba nekem nem volt, csak Start segíttem ki egy BAKONY gyertyával miután rendetlenkedett a Danuvia.

              Szombaton a csáfordi traktorfesztiválon voltam.
              Motoros szempontból 2 érdekesség
              A Dutrára "szerelt" P10




              Illetve a pótkocsin utazó D-Csepel, melynek különlegessége az 1958/1-es motorblokk. (A váz azonban 1956-os)




              További fotók Gesszi albumában

              Vasárnap pedig a Hetési Barátság Park szentelésére motoroztunk.

              Komment


                Készült video is csáfordon (bár még csak tanulgatom a kamerát)

                http://youtu.be/8DP1aVaVwxY

                Komment


                  Mostanában irigykedve kattintok ide mivel jó ideje nem motoroztam már de tudom a remény hal meg utoljára! A főtengely tegnap elkészült/ alul- felül tűgörgős lett/ és elindulhat az összerakás.Mára ígérték a szivattyú alá a tömítést és remélem nem kell a póttartály a váltóból kinyomott olajhoz ezentúl!

                  Komment


                    Mostanában irigykedve kattintok ide



                    Néhány fotó a mai Alsóörsi találkozóról:
                    http://indafoto.hu/gesszti/alsoors_2015
                    Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 13, 20:51.

                    Komment


                      Kicsit megizzasztatom az új kuplungot, lenéztem a Miskolci börzére (oda-vissza 60km) hazafelé húztam is neki, bár igencsak melege volt de egész jól bírta.
                      Itthon a garázsba betolva a henger és hengerfej között 140°C-t mértem, a kuplungdeknin meg 90-et.
                      Az út vége felé már nem emelt ki olyan szépen a kuplung mint eddig, bár elég nagy volt a holtjáték. Így hogy azt beállítottam remélem már jó lesz.

                      Komment


                        Alsóőrs:
                        Kár hogy nem beszéltünk előbb erről itt. Én is ott voltam csütörtöktől. Találkozhattunk volna .

                        Komment


                          Ez az egy biztos pont nekem motorozás szempontjából minden évben. :-) Alsóőrsöt nem lehet kihagyni.

                          Komment


                            Az utóbbi négy évben én is mentem. Korábban irigykedve lestem a csapatot.
                            Most épp a jó édes anyámat vittem körbe Legutóbb több mint 40 évvel ezelőtt ült motoron, egy Mz-n amin Fater hazahozta a nagy NDK-ból. Nagy élmény volt neki!

                            Komment


                              Nem gondoltam hogy ide írjak arról hogy megyek mivel nem veterán tali . De jövőre megteszem.Ezek sszerint találkozhattunk volna páran Őrsön is.

                              Komment


                                nem veterán tali
                                Idén szerintem kevesebb veterán volt, mint korábban szokott lenni. Pápa nagyon elszívta őket.

                                (azért, ha nem is veterán tali, az öreg motorokat mindig megnézik, és örülnek nekik. Többször előfordult, hogy mentünk hondák, yamahák, suzukik közt, és hallottuk, hogy "nézd, egy mz... deszép...") Készült videó is, majd vágok ki belőle pár érdekes képet ezzel kapcsolatban is.
                                Sokan szidják a felvonulást, hogy motorgyilkolás. Én meg azt mondom, hogy nem kell baromkodni, és akkor nincs gond. Kell tartani egy kis távolságot, és ha szabad az út, akkor menni. Az a stratégiám, hogy kb. az első harmadba állok, majd ahogy elindul a sor, lassan igyekszem előbbre jutni. Így van idő 1-2 alkalommal megállni pár percre, és a végén megnézni kb. az egész sor visszaérkezését. Most is ott álltunk Obelix mellett a visszafordulásnál a végén. :-)


                                - - - Updated - - -

                                Most épp a jó édes anyámat vittem körbe
                                Régebben asszonynak mondtam, hogy motorozás. "Ő aztán nem..."
                                Aztán egyszer felültettem, hogy "márpedig de", és elvittem Alsóőrsre. Na, azóta mindig jön velem minden motoros túrára.


                                ...méghogy nem veterános túra. Tessék. Mindjárt kettő is van a képen...
                                Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 16, 10:51.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X