Első körben , ha lekapod a hengerfejet , és nem látszik semmi - főleg a két kipuf. nyílás közötti gáton - esetleg a kipuf . könyököt levéve, a nyílásokon megvizuálva a dugattyút , és semmi komolyabb jelét nem igazán látnád a ragadásnak , akkor egyenlőre maradhat szerintem , de innen már nincs túl messze a henger ,dugattyúról való lehúzása sem , és akkor teljesen tisztába lehetsz a végeredménnyel ( már én is jártam hasonlóan , nekem is járt utána rendesen , de nem volt módom szétszedni , ezért simán hazamotoroztam vele vagy 250 km -t , és még utána is ment vagy két hónapot szinte minden nap , mikorra szét kaptam , de akkor sem találtam túl vészesnek így maradt , és hibátlanul üzemelt ... többet nem ragadt meg ! ) 
Nyugi , lehet hogy semmi gond sincs ...

Nyugi , lehet hogy semmi gond sincs ...
.
, úgy tornásztam vissza 130-ra
. Na de aztán visszafelé... rájöttem, hogy mire fel volt ez a fickós viselkedése... ennyit jelentett a hátszél, mert visszafelé szembeszélben ki kellett tolni a pedált a motortérbe, hogy a 120-130-at elérjem előzések közben 
Ha meg mégsem akkor iszok előtte valamit 

Komment