Szia Cooper 341!
Ugyanilyen motorom van, csak nálam nem a hónap, nap, hanem az év egyezik a születési dátumommal.
21 éve vettem 30 ezer Ft-ért tulajdonostól. (Ez ma ér kb. 200 ezer Ft-ot.)
Vagy 5 éve álltam neki. Ráköltöttem a blokk felújítására 50 ezer Ft-ot, a gumikra 30 ezret, bovdenek izzók, apróságok 10 ezer, új ülés 12 ezer, fékek 10 ezer, és most ott tartok vele, hogy üzembiztosan motorozható.
A festése eredeti, néhol, néhol rozsdába hajlik, kb. olyan, mint a tiéd, talán a sárhányóm festése kicsit szebb.
A krómos részeim tropák voltak a tiédhez hasonlóan, ha kicseréltetném őket szépre, akkor az belekerülne vagy 150 ezerbe, és akkor nagyon hülyén nézne ki a motor, hogy csillogó króm, és eredeti kopott festés, tehát festetni is kellene, ami vagy 50-100 ezer.
A "vége" így volna vagy fél millió, és lenne egy olyan típusú Pannónia motorom, amiből a legtöbbet gyártottak annak idején, tehát kuriózumnak semmiképpen nem nevezhető...Ez az eladási árban is megmutatkozna, megkaphatnám érte akár a bekerülési költség felét is...
Nem véletlen, hogy megálltam ott, ahol vagyok vele. Motorozásra tökéletes, és nem üt el a matt eredeti festés a kopott krómoktól. (Persze a krómról letisztítottam a rozsdát.)
Kiállítási darabnak nem volna jó, de nem is annak készült...
Egy ilyen Pannónia üzleti projektnek teljesen alkalmatlan, hobbinak viszont tökéletes, ahogy az általam ismert horgászok többsége sem fog soha annyi halat, amennyit költ a horgász cuccaira...A hobbi az ilyen...valamiért a nők ezt nem értik meg...
Szóval felújításból akkor lehet hasznot kihozni, ha valami jó ritka (lehetőleg háború előtti német) alapanyagot találsz, amiről vagy kevés cucc hiányzik, vagy szinte ingyen meg tudod szerezni (nem könnyű, mert a nepperek már szépen letakarították az országot), és ezt újítod fel. Tekintettel a bődületes alkatrész árakra és a magas szakipari költségekre, még ez is necces lehet, jobb ha eladod, ahogy van...
Visszatérve a Pannóniádra, ez egy jó kis motor, az, hogy ha átírható, önmagában ér vagy 100 ezer Ft-ot, szeretik errefelé a népek, mert a miénk, és sokakban nosztalgiát ébreszt, Bárhová bepöfögsz vele, elismerő pillantásokat és vállveregetést hoz neked, alkatrész meg van hozzá mindenfelé...Szóval tartsd meg, motorozz vele, jó ez első veteránnak, aztán majd meglátod...
Ugyanilyen motorom van, csak nálam nem a hónap, nap, hanem az év egyezik a születési dátumommal.
21 éve vettem 30 ezer Ft-ért tulajdonostól. (Ez ma ér kb. 200 ezer Ft-ot.)
Vagy 5 éve álltam neki. Ráköltöttem a blokk felújítására 50 ezer Ft-ot, a gumikra 30 ezret, bovdenek izzók, apróságok 10 ezer, új ülés 12 ezer, fékek 10 ezer, és most ott tartok vele, hogy üzembiztosan motorozható.
A festése eredeti, néhol, néhol rozsdába hajlik, kb. olyan, mint a tiéd, talán a sárhányóm festése kicsit szebb.
A krómos részeim tropák voltak a tiédhez hasonlóan, ha kicseréltetném őket szépre, akkor az belekerülne vagy 150 ezerbe, és akkor nagyon hülyén nézne ki a motor, hogy csillogó króm, és eredeti kopott festés, tehát festetni is kellene, ami vagy 50-100 ezer.
A "vége" így volna vagy fél millió, és lenne egy olyan típusú Pannónia motorom, amiből a legtöbbet gyártottak annak idején, tehát kuriózumnak semmiképpen nem nevezhető...Ez az eladási árban is megmutatkozna, megkaphatnám érte akár a bekerülési költség felét is...
Nem véletlen, hogy megálltam ott, ahol vagyok vele. Motorozásra tökéletes, és nem üt el a matt eredeti festés a kopott krómoktól. (Persze a krómról letisztítottam a rozsdát.)
Kiállítási darabnak nem volna jó, de nem is annak készült...
Egy ilyen Pannónia üzleti projektnek teljesen alkalmatlan, hobbinak viszont tökéletes, ahogy az általam ismert horgászok többsége sem fog soha annyi halat, amennyit költ a horgász cuccaira...A hobbi az ilyen...valamiért a nők ezt nem értik meg...
Szóval felújításból akkor lehet hasznot kihozni, ha valami jó ritka (lehetőleg háború előtti német) alapanyagot találsz, amiről vagy kevés cucc hiányzik, vagy szinte ingyen meg tudod szerezni (nem könnyű, mert a nepperek már szépen letakarították az országot), és ezt újítod fel. Tekintettel a bődületes alkatrész árakra és a magas szakipari költségekre, még ez is necces lehet, jobb ha eladod, ahogy van...
Visszatérve a Pannóniádra, ez egy jó kis motor, az, hogy ha átírható, önmagában ér vagy 100 ezer Ft-ot, szeretik errefelé a népek, mert a miénk, és sokakban nosztalgiát ébreszt, Bárhová bepöfögsz vele, elismerő pillantásokat és vállveregetést hoz neked, alkatrész meg van hozzá mindenfelé...Szóval tartsd meg, motorozz vele, jó ez első veteránnak, aztán majd meglátod...
Komment