Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Illetve a kis szár átmérőre gondolsz...gondolom. De hát ahhoz a könnyű motorhoz lehet, hogy jól van méretezve.
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      Én ilyet akarok előre:
      Click image for larger version

Name:	bcf7_4_big.jpg
Views:	1
Size:	67.5 KB
ID:	147559
      Hátra meg ilyet:
      Click image for larger version

Name:	99997182113665.jpg
Views:	1
Size:	13.7 KB
ID:	147560
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Ez milyen gépé?, sokat kell alakítani az alsó kiflin ?. Úgy tűnik az első hosszabb mint a gyári.

        Komment


          Rieyu 50-es, de a 125 ös Aprilia Tuaregben is hasonló van. Elvileg csak fel kell fúrni a villahidakat. A hossza 81cm, mint a 634-esé. Van egy halom 634 cuccom, valamit csinálni kell belőle.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 07, 16:09.
          sepy kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            De a Rieju csak 90 kg az Aprilia pedig 110, a CZ pedig 180!! Tehát lehet, hogy ez a belső cső átmérőjében nagyobb de a falvastagság szinte biztos, hogy nem ilyen súlyhoz van méretezve. Egy erősebb rugó sem segít, ha a nagyobb súlytól össze esne a teleszkóp mert a csillapítás hatékonysága a motor súlyához és a rugó erőhöz van beállítva. Tehát egy erősebb rugó megtartja ugyan a nehezebb motort de nem lesz csillapítás.
            Tudom, hogy nem kérdezted, de nem javaslom. Ráadásul az alsó kiflit kimarni a fordított villa átmérőjére is nagy bátorság. A hagyományos teleszkóppal rendelkező motorok alsó villa hídjában kb 20-30 mm-es a befogó magassága, a fordított teleszkóppal rendelkezők pedig a 60-70 mm-t is elérheti.Így vékony a fal mégis stabil a hossz miatt a befogás.
            Nem olyan egyszerű ez, hogy csak ezt a telót ide rakom azt meg oda, azt majd csak jó lesz....de legalább is modernebbnek látszik.
            Minimum a súlyaknak egyeznie kell, habár az eltérő súlyeloszlás a kerekek között is okozhat meglepetést.

            Komment


              A motor súlya jelentősen csökkentve lesz. Szerintem a 110 kilót se éri el. Váz, tank, villa, kerekek, ülés, valami kis első, és hátsó lámpa, rezók.
              Gondolkodom a villahíd cserén, mivel én is attól tartok, hogy gyenge lesz a gyári.
              Mondjuk valami ilyesmi:
              Click image for larger version

Name:	daf4a06d1bfe0c257cbbe6b85aa09d64.jpg
Views:	1
Size:	41.4 KB
ID:	147561
              Az egész még egy forgalmis váz, és egy blokk meg 2 kerék. Nem a szériagépem fogom átfaragni ezért...

              CZ pedig 180!!
              A kéthengeres is 144...
              Nincs min kipróbálnom az eddig elkészült elemeket...
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 07, 17:40.
              sepy, St.Z.350 és 3 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Mondjuk valami ilyesmi:
                daf4a06d1bfe0c257cbbe6b85aa09d64.jpg
                Valami hasonlón gondolkoztam én is. De nem tudom...

                Volt már egy:Click image for larger version

Name:	DSC01003.jpg
Views:	5
Size:	195.4 KB
ID:	147562Click image for larger version

Name:	DSC01004.JPG
Views:	3
Size:	193.8 KB
ID:	147563Click image for larger version

Name:	DSC01001.jpg
Views:	3
Size:	191.3 KB
ID:	147564

                - - - Updated - - -


                Rieyu 50-es
                Nem tudom szetted e már szét őket. A fiamnak Rieju RR van 2004-es. Elméletileg Showa első szárak.
                De mikor szétszereltem őket meglepve tapasztaltam hogy tulajdon kép csak az egyik (már nem emlékszem melyik) oldali teleszkópban van teljes értékű rugó. A másikban csak egy kisebb a felütést megakadályozó rugó van. ÉS mivel "terepes" motor elég lágy a rugózása.
                A nevelt fiamnak Aprilia Mx-e van és azon komoly teljes értékű első teleszkóp van.
                sepy, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Tibi! Teneked és Jokernek is szurkolhatunk jövőre a felfutón?- úgy látom ilyesmin töröd a fejed.

                  Komment


                    De mikor szétszereltem őket meglepve tapasztaltam hogy tulajdon kép csak az egyik (már nem emlékszem melyik) oldali teleszkópban van teljes értékű rugó.ÉS mivel „terepes” motor elég lágy a rugózása.
                    Tisztában vagyok vele, ez az oka, hogy kissé keveslem is. Még nem szedtem szét ilyet, de már utánajártam a belső szerkezetének. Olcsón tudnék hozzájutni, olcsóbban, mint a 250 es ETZ elsőhöz.
                    úgy látom ilyesmin töröd a fejed.
                    Nem egészen, csak van 2 blokkfelem, ami feláldozható bármilyen gépmunkára. Olajoldali szivattyús fedelem kipróbálásra kész. Elektronikus gyujtás RedBull477 jóvoltából. Papíros váz, amit az egyik fórumtagtól kaptam, kerekek, amiket lecseréltem a 634-ből. Minden más még képlékeny. A tankkal vagyok leginkább bajban. Talán egy Honda SS50 tank megfelelne, vagy egy szélesített Jawa Mustang...
                    dkari, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Wsievers a felvetésedben van két mondat mely piszkálja a csőrőmet.Az első az a balos dekli és az elektronikus gyújtás. Ha erről beszélnénk bővebben?, megköszönném.

                      Komment


                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A tankkal vagyok leginkább bajban
                        ....nekem van 1-2 ülés nagatívom , tank is akad , sőt teljes idom is

                        Komment


                          tank is akad
                          Az amit írtam? A kishonda tank?
                          Click image for larger version

Name:	Foto-QIRKXLAK.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	147567
                          Azért ezt keresem, mert szerintem ezen a Jawán az van:
                          Click image for larger version

Name:	jawa_cafe-racer.jpg
Views:	1
Size:	190.8 KB
ID:	147568
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 08, 19:33.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            nem , de ilye ülés van

                            Komment


                              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              nem , de ilye ülés van
                              A sok deszka az udvaron?

                              Komment


                                van az is , de a jelenleg magyarországon közkézen forgó versenymotor építéshez használt tank , ülés , idom eredete hozzám és néhány barátomhoz vezethető vissza , ezért van ilyen ülésnegatív is nekem .
                                St.Z.350, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X