Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Vasárnap elkészültek a kerekeim!
    Click image for larger version

Name:	P6290083.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	140370
    Több helyen próbálkoztam, végül a ..::KerekCity::..-nél kötöttem ki.
    Nagyon korrekt, csak ajánlani tudom mindenkinek.
    Egyeztettünk időpontot, többször visszahívott, de akár postázza,
    vasárnap is. (MEG AKARTA CSINÁLNI! Mindenki csak kéreti magát, nyűglődik, és szidja a rendszert, hogy nem megy a bolt.)
    Befűzte, kicentírozta, és meg tudtam várni! Nagyon meg vagyok elégedve.
    sepy, movisz és 8 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      sziasztok olyan kérdésem lenne 477 ess hez hogy lehet kapni komplett csapágy szettet vagy külön külön kell meg vennem őket? hozzá

      Komment


        Minden kapható hozzá a csapágyboltban, és jobb minőségben, mint a "szett"-ben árult csapágyak.
        sepy kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          hát ezt én is tudom csak utazni nincs kedvem 170km mert Zubogy a világ végén van:S

          Komment


            Szia Kikki! Mennyibe csinálták a fűzést meg a centírozást?

            Komment


              Szia Trophyman!
              Csak a két dobot vittem, mindent ő adott. (ráf, küllő,anya)
              43e. Nagyon meg vagyok vele elégedve!

              Komment


                Kedves Viktor! Kizárt dolog, hogy 170km-t kelljen utazni mire csapágy boltot érsz.Nem minden esetben jármű bolt kell hozzá és ha már ott vagy ne felejtkezz meg a simmeringről sem hiszen azt is mindenkor cserélni érdemes.Csak nagy fordulatú gépre kell a C3-as minőségű szerintem. A kis fordulatú/ szoci/ gépek csak zajosabbak lesznek a nagyobb hézagú csapágytól.Énnekem is ez lett téve a főtengelyhez, kárnak!.Valahol divatot csinálunk belőle időnként.
                wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  Kedves sepy!
                  A 2t motorok főtengelyéhez a C3 jelű növelt radiális hézagú csapágyat javasolják a gyártók. Zaj ellen pedig a C3f jelűt javasolják.
                  Click image for larger version

Name:	apágy-ismertető 1.jpg
Views:	1
Size:	195.7 KB
ID:	140373
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    A 2t motorok főtengelyéhez a C3 jelű növelt radiális hézagú csapágyat javasolják a gyártók.
                    Új motorblokkba szerelt csapágynál igaz ez. Használt blokkfélbe nem szükséges. Továbbá egytengelyűségi hiba esetén javaslott a használata.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 júl. 05, 13:39.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Kedves wsievers!

                      A felújításhoz írták ezt az ajánlást,ez egy sorozat összefoglaló része.A javítási leírások is a növelt rad.hézagú C3-mas csapágyat ajánlják a főtengelyekhez.Természetesen a tulajdonos dönthet máshogy is,csak ne csodálkozzon a hamar "síró" csapágyon.Olyankor szokták emlegetni a gyártók rokonait.

                      Komment


                        már alakulgat a gép

                        Komment


                          Bocs de mikor ezek a motorok készültek Pl. a Román csapágyak voltak növelt hézagúak a minőségük miatt. A gyári egy sem ezt szerelte és milyen jól bírták a strapát, akkor hol a minőség??.Jó minőségű fém kosaras csapágy / német pl./tökéletesen megfelel szerintem., Sport célokra semmi kétség kell a C3 minőség a nagy fordulat és hő miatt az más tészta de oda olaj is kell!Kedves Viktor ha megtudhatnánk többet esetleg erről az alakulásról?.Még együtt örülnénk sikereidnek így pedig lyukas lesz az oldalunk!
                          wsievers kedvelte ezt.

                          Komment


                            Kedves sepy!

                            A csapágyak nemzetközi szabvány szerint készülnek,ezért cserélhetők egymással az azonos jelűek.A magyar C3 ,vagy más gyártmány elméletileg azonos méretű,a minőségi eltérés ettől még lehetséges.A korábbi hsz. ben található ismertetés az AM.1970-es példányából van.Akkor is sokan panaszkodtak a rövid életű csapágyakra,főleg azok ,akik figyelmen kívül hagyták a gyári ajánlást.Német példa a szicimotorokról az MZ ETZ,annak C4-est ír elő a gyár a főtengelyhez.Click image for larger version

Name:	csapágy-ismertető2.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	140374

                            Komment


                              Egy normál(C2) és egy C3 csapágy között a különbség 0.002mm. A minőség fontos, de felújításnál mellékes, hogy C3 vagy sem. Beszéltem olyannal, aki az BMW R75-öt mindíg sima csapágyakkal szerelte össze. Németországba viszik tőle a felújított gépeket. Panasz még nem volt a munkájára. Viszont ő is minőségi csapágyakat javasolt csak.
                              A MGM radax és a többi akkori gyártó minősége a nevetséges kategóriát súrolta akkor.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                Kedves wsievers!

                                Természetesen mindenki olyan anyagot szerel be amilyent akar.Az eszmecsere a kétütemű motorok főtengely csapágyazásáról indult,hogy kerül ide a BMW?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X