Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szervusz laci 94!
    Szépen egyben van a gép, egy felújítást tényleg megérdemel, mind külsőleg, mind blokkilag
    Így ne akarj messzire menni vele(főleg a blokk miatt).
    Jól látom, hogy nincs rajta olajtartály, vagy csak valaki szépen berakta a nyílását? A blokkja az olajszivattyús.
    Jómagam is egy ilyen motoron dolgozgattam idáig, de most már látom az alagút végét, mjadnem kész Ha valahol elakadsz kérdezz nyugodtan!
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 ápr. 05, 23:03.
    sepy, laci 94 és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      Az első lámpafej tudtommal korai 634-esé
      Igen, azé. A rendes típusa: 634.01, Amúgyis csúnya az a lámpa, cseréld le a gyárira.
      Általában ezek index nélkül jöttek ki, viszont amire felszereltek ilyet, arra ez a rondaság került: http://jawashop.com/Detail/10663
      Click image for larger version

Name:	CZ_CZ_175_Sport_1.jpg
Views:	1
Size:	86.3 KB
ID:	144149
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 ápr. 05, 23:51.
      sepy és laci 94 kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Jó meglátás az valóban nem olajtartály vki lecserélte ugyanugy mint ahogy az olajszivattyu sincs benne egy darab lemezzel lett lefedve a főtengelynél a szivattyú helye. Nameg az elektromossággal is vannak gondok mert vki annak idején összevissza kötögethette. 180-as órát raktak bele annó és egy már ujabb tipus gyujtáskapcsolója kerülhetett rá mert teljes műanyag de ugyanugy PAL tipusu.Eredeti lámpafejem az van hozzá 3 is de a visszajelzők hiányoznak, ezeket valahol belehet szerezni hozzá idehaza is valamint az alkatrészeket amire szükség lehet?
        Ba701 kedvelte ezt.

        Komment


          Wsievers ! Az egy Sport Cz-nek álcázott 175-ös. Hozzánk villogó nélkül kerültek anno ez biztos. Az enyém a régi ilyen színkombinációban tündökölt. A visszajelzőre csak annyit választani kell valami mait. A réginek óriási nagy a belógása és ha villogó és annak visszajelzője is van akkor már sok a vezeték és útban van a régi belül!. Alkatrész még beszerezhető ha drágább is érdemes az eredetihez ragaszkodni.Nem hatalmas az alkatrész igénye.Az ,hogy a váltóba cserélni kell kereket 50-ből 1-nél.

          Komment


            Attól, hogy olajszivattyús vagy sem, mindkettő Sport Cz. A kéthengeres 250 is az, annak ellenére, hogy nincs olajszivattyúja. Az hogy a blokkja (vagy a deklifedele) cserélve volt, itt nem számít. Tipikusan az oroszoknak szállították így(az oldaldoboz is az olajszivattyúsé, furatok nélkül).
            Egyedül ezt nem hívták sportnak (477/7):
            Click image for larger version

Name:	6750258-cz-175-477-7-5.jpg
Views:	1
Size:	129.1 KB
ID:	144160Click image for larger version

Name:	132306_Z20171.JPG
Views:	1
Size:	47.5 KB
ID:	144161
            Viszont ennek az emelt kipufogós változata már 481 Trail néven futott:
            Click image for larger version

Name:	1336589886-2.jpg
Views:	1
Size:	70.1 KB
ID:	144162
            a 477/1 ilyen változata meg a 482 sport Trail(angol export Lucas hátsó lámpával):
            Click image for larger version

Name:	cz-175-typ482-trail.jpg
Views:	1
Size:	163.7 KB
ID:	144163

            Ezek a gyári indexek.
            476/477:
            Click image for larger version

Name:	jawa__cz_175_sport_type_477_1972_3_lgw.jpg
Views:	1
Size:	77.8 KB
ID:	144153Click image for larger version

Name:	cz_175_sport.jpg
Views:	1
Size:	25.8 KB
ID:	144154
            És a 471 első szériájának is ilyen volt:
            Click image for larger version

Name:	20140226095648-14211.jpg
Views:	1
Size:	147.2 KB
ID:	144155
            485 index:
            Click image for larger version

Name:	wpe16.jpg
Views:	1
Size:	85.3 KB
ID:	144156
            472 első verzió:
            Click image for larger version

Name:	5756535247_78f01a7190.jpg
Views:	1
Size:	167.6 KB
ID:	144157
            472.04:
            Click image for larger version

Name:	cz-350-03.jpg
Views:	2
Size:	140.4 KB
ID:	144158
            472.06:
            Click image for larger version

Name:	cz350.jpg
Views:	3
Size:	56.6 KB
ID:	144159

            Amúgy valakinek nem lenne egy pár hátsó indextartó lemeze 472-höz?
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 ápr. 06, 17:05.
            kvaga, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Amúgy valakinek nem lenne egy pár hátsó indextartó lemeze 472-höz?
              Üdvözöllek!
              Megnézem, lehet, hogy van egy pár felesleges.

              Komment


                Igen, azé. A rendes típusa: 634.01, Amúgyis csúnya az a lámpa, cseréld le a gyárira.
                Általában ezek index nélkül jöttek ki, viszont amire felszereltek ilyet, arra ez a rondaság került: JawaShop.com - Spare parts for Jawa and CZ


                na pont ezt a rondaságot vettem a 362-esemre Brnoban . Tényleg ronda , de ezzel autentikus
                St.Z.350, sepy és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  Lehetséges valami teherautóindex ős ennél a villogónál? Szerintem nagyon valószínű.

                  - - - Updated - - -

                  Most nézem, hogy a Skoda 706RT indexbúrája lehetett...
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 ápr. 06, 23:00.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Jó estét. A hétvégén hozzá szeretnék fogni a blokk szétszereléséhez, ehhez vmi speciális szerszám szükséges? gondolok itt maga a blokkfelek széthuzásához,stb mert ebbe még nem vagyok jártas igazán.Előre is köszönöm a segitséget.

                    Komment


                      Laci :
                      blokkszéthuzó , ez egy erősebb laposacél amelyet a dinamó állórész csavarjaival fogatsz fel azok helyén , ezzel tudod szétnyomni a blokkot
                      Kell egy dinamó forgórész lehúzó , ez egy M8-as csavar aminek a vége kb 40 mm hosszban le van esztergálva az M6 menet magmérete alá egy kicsivel
                      Aztán egy primér lánckerék lehúzó, ehelyett megteszi a körmös csapágylehúzó is , kicsit megfeszíted aztán megmelegíted a lánckereket és lepattan
                      aztán kell egy kupplung ellentartó , ami egy lamellából készithető ami a kupplung anya lazításához és meghúzásához kell
                      Ha pedig a csapszeg tűgörgő kosár nélküli akkor kell egy szerelő tüske hozzá
                      Valamint egy csapszeg kinyomó
                      Ha mindent szakszerűen akarsz csinálni akkor ezek kellenek.
                      Titus, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Rendben.Köszönöm a segitséget akkor ezeket legyártom hozzá mindenképp, ha már csinálom akkor normálisan.
                        Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Na délelőtt végre volt kis időm foglalkozni vele, de még a mai napon kikerül a blokk is a gépből.

                          - - - Updated - - -

                          Click image for larger version

Name:	PTDC0539.jpg
Views:	1
Size:	197.0 KB
ID:	144232Click image for larger version

Name:	PTDC0538.jpg
Views:	1
Size:	197.0 KB
ID:	144233kissé elengedte az olajat már a lánckeréknél. Ugy gondolom ha már széthuzom akkor csapágyat is illene cserélni benne.Ezzel kapcsolatosan kérdezném hogy melyiket ajánlanák.

                          Komment


                            Kedves Márkatárs! Az amit látni a lánc által behordott kenőanyag. Így szépnek látszik legalább is amit a dinamó környékéből látni. Az M6-os csavar 8.8 as legyen és 100 mm hosszú és a vége gömb alakú legyen. ezt érdemes kicsit meg kenni ,hogy könnyebben forduljon mikor kezded húzni a forgórészt lefele. Ha körmös lehúzót megfeszítetted rendesen kicsit koppints a lehúzó orsó végére és lepattan. A főtengelyt nem bántja viszont a lehúzód is megmarad. Csapágyból a Német minőségileg elegendő de simeringeket is feltétlen cserélni kell. A többi úgy igaz mint ahogy Karesz leírta.Jó és gondos munkát.Márkatársi üdv. Sepy.
                            laci 94 és dkari kedvelte ezt.

                            Komment


                              Sikerült a blokkot kiszerelni a vázból, nem meglepő hogy az alján engedte az olajat már utóbbi időbe. Ugyanis szilóval tömitették a blokk közepet....és hát nem sok minden maradt belőle.Sikerült nagyjából letakaritani is.Még este kicsit foglalkozok vele. Aztán ha minden jól megy következő hétvégén kicserélem benne amit ki kell.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: laci 94; 2015 ápr. 12, 19:42.
                              CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                Hát kívánom így legyen. Kicsit optimistán hangzik ugyan de sikerüljön. Az ilyen korú gépeket ismerve gondoltam mindezt!
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X