Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    @dott
    Egyetértek emuval, tegyél bele egyel könnyebb görgőket hogy jobban engedje forogni a motort. Illetve az automata szivatóra is less rá mert nálam már volt olyan hogy amiatt nem ment rendesen(feldobta a pacskert és mindig dúsította a keveréket).

    Komment


      Okés, értem amit írtok!
      Az is való igaz, hogy eddig apám járkált vele a városba erre arra.
      Ma kimentem vele egy 60km-es kerülőre, az elején füstölt rendesen, visszafelé már alakult. Végsebességére 60 körül/alatt mutatott az óra.
      Megnézem a szívatót is, meg előkészítem a kipuff kiégetést, mert ha tele van városi dzsuvával lehet tényleg ez a baja.
      (örülnék ha nem kéne fúratni)

      Komment


        meg előkészítem a kipuff kiégetést, mert ha tele van városi dzsuvával lehet tényleg ez a baja.
        Azért jobb rendesen megkergetni mert nemcsak a kipufogóban rakódik le a korom.
        amúgy az olajzás úgy van beállítva, hogy valahol a nyomatékgörbe csúcsán van az ideális használat. alacsony fordulaton aránytalanul sok olajat kap, alapjáraton még annál is többet.

        Komment


          Ne vegyetek ilyet, nem embernek való:
          Click image for larger version

Name:	DSCF3598.jpg
Views:	1
Size:	184.6 KB
ID:	148999Click image for larger version

Name:	DSCF3599.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	149000Click image for larger version

Name:	DSCF3600.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	149001
          2 óra volt, mire ezt a sz*t kiszenvedtem a helyéről...gyári útmutatóval.
          Sokat kapott, úgyhogy újra o gyűrűzés lesz...
          "This isn't hard." Dehogyisnem.
          "There's a rats nest of hoses, breathers and cables and sh*t to be disconnected." Az hát...hogy ott pusztulna meg az összes, amelyik sornégyet tervezett sorkettő vagy boxer helyett.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 júl. 18, 21:04.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Ez pedig ha elnézem nem a Dnyipi és nem is az izsten nyila!!?, hanem az égiekig emelt Japáni??. Ez pedig egy rendes karbi szinkron nélkül nem megy csak Köhög.

            Komment


              Nem szinkron...takarítás. Nem tetszik h nagy fordulaton dadog, és szívató nélkül is indul. És nem akar 2* egyformán menni. Legalább ennél nem kell úszószinttel szórakozni. Kicserélem az o gyűrűket, és kész. Meg kihajigálom belőle az összes belerohadós gyári phillips csavart a francba. ( az úszóház alsó poharait akartam csak levenni, az fajult idáig- majd az ütvecsavarhúzó készlet megoldja)
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 júl. 18, 21:25.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Az hát...hogy ott pusztulna meg az összes, amelyik sornégyet tervezett sorkettő vagy boxer helyett.
                Ez még semmi, próbálj meg egy alu blokkból egyhornyú csavart kiszedni ami a hosszú évek során jól belekötött a blokkba... Miután kiimádkoztam őket egy kis segítséggel összerakáskor inkább eltértem a gyáritól és hatlapfejet raktam be, ez se adja könnyen magát de legalább a fejét nem lehet lenyalni olyan könnyen.

                Komment


                  próbálj meg egy alu blokkból egyhornyú csavart kiszedni ami a hosszú évek során jól belekötött a blokkba...
                  Az fincsi tud lenni!
                  Amikor végső elkeseredésedben a fúrógéphez nyúlsz.... Az MZ blokkból egyet csak így sikerült kioperálnom, lefúrtam a fejét! És még szerencsém volt, hogy CSAK 1 volt ilyen. Pedig rendesen el voltak már nyaldosva a csavarok. De egy jó minőségű, jó állapotú csavarhúzó nagyban növeli az esélyeket.
                  Összerakásnál viszont messze elkerültem még a gondolatot is, hogy egyhornyú csavarokkal rakjam össze.
                  A belső kulcsnyílású (imbusz) sokkal szimpatikusabb volt számomra...

                  Komment


                    Yamaha jog gyújtást berhelek mostanában ami valami ritka szar minőségű phillips fejű csavarokkal van összerakva. Természetesen minden az alu öntvényű alaplapba csavarva. Na ebbe beletört még az ütve csavarozóm is...
                    Lefúrtam a fejét, szétszedtem és a kilógó, kb 30mm-es részt satuba fogva próbáltam kitekerni. Persze tőbe eltört a csavar...
                    De a fúró kb olyan könnyen vitte mint az alut
                    (de mindegy is, a gyári alaplapot úgyis szét kell faragni és a menetes furatokat átfúrni átmenőre...)

                    Komment


                      Van előnye a gyenge minőségnek is. Én igazán nem tudom elképzelni a hatlapfejűt motorblokknál én is az imbuszra , vagy a Torz-ra szavaznák bár a gyáriakat raktam vissza kissé megigazítva a hornyokat horganyzás előtt. És egy jó minőségű csavarhúzó jó emberes és még mielőtt elkezenéd egy köracéllal én rá szoktam koppantani a csavar fejre , hogy nyúljon az anyag.

                      Komment


                        Látom áttérsz robogó gyújtásra. Múltkor felraktam, fúrógéppel pörgettem, de azóta nem volt indíttatásom vele foglalkozni, pedig még egy cdi-t is összeforasztottam hozzá.

                        Elektrós fórumon nem válaszoltak, hátha tudsz valami okosat. A cdi gerjesztőtekercs fúrógéppel pörgetve 20 voltot ad ki. A három töltőtekercs kör pedig egyenként 4 voltot. Fordulatot nem igen tudom, egy sima mezei fúrógép közepes fordulaton hajtva.
                        A töltőtekercsek feszültsége nem kevés ilyen fordulat mellett. A cdi gerjesztő tudomásom szerint jóval 100 volt felett kellene termeljen normál fordulaton. Nem kevés ez a 20 volt egy kicsit?
                        A cdi elektronikába be lett rakva egy feszültség kétszerező tag, hogy vigye az alacsony fordulatú rendszert, de attól az is még csak 40 volt.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 júl. 19, 09:19.

                        Komment


                          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Látom áttérsz robogó gyújtásra. Múltkor felraktam, fúrógéppel pörgettem, de azóta nem volt indíttatásom vele foglalkozni, pedig még egy cdi-t is összeforasztottam hozzá.

                          Elektrós fórumon nem válaszoltak, hátha tudsz valami okosat. A cdi gerjesztőtekercs fúrógéppel pörgetve 20 voltot ad ki. A három töltőtekercs kör pedig egyenként 4 voltot. Fordulatot nem igen tudom, egy sima mezei fúrógép közepes fordulaton hajtva.
                          A töltőtekercsek feszültsége nem kevés ilyen fordulat mellett. A cdi gerjesztő tudomásom szerint jóval 100 volt felett kellene termeljen normál fordulaton. Nem kevés ez a 20 volt egy kicsit?
                          A cdi elektronikába be lett rakva egy feszültség kétszerező tag, hogy vigye az alacsony fordulatú rendszert, de attól az is még csak 40 volt.
                          Nem foglalkoztam vele ilyen szinten. Megvna a komplett rendszer, Lendkerék, állórész, gyújtáselektronika, fesszab és a gyújtótrafó. Csak azt kellene kitalálni hogy melyiken melyik vezetéket hova kössem. Na de ezen majd akkor ráérek gondolkodni ha lesz alaplap is hozzá. (a lendkerékhez csináltattam egy egyedi agyat hogy rámenjen a főtengelyre, valamint jó legyen hozzá a gyári lehúzó. Nehogymá még azt is kellejen esztergálnom )
                          Ha minden meglesz akkor ideiglenesen összedrótozom, felteszem a motorra és ha szikra is van akikor próba.
                          Ahogy olvasgattam a Jog alapjárata 2000rmp, a Pannónia 1200-al elpöfékel(bár nekem eléggé fel van véve, majd megmérem hogy mennyi is pontosan)

                          Sokat nem akarok vele foglalkozni. A motorban is marad a mostani vezetékköteg(blokkhoz asszem 7 vezeték megy, ennek meg csak 5 kell)
                          Egyedül a gyújtáskapcsoló kérdéses még. Ott valószínűleg marad a mostani megoldás(a CDI gerjesztő tekercsének a másik kivezetését is letestelem. Igaz hogy ez zárlat, de a mostani rendszernél bírja. Na meg elég kis áramerősséggel dolgozik, szóval az csak nem süti meg a tekercset. )

                          Komment


                            De egy jó minőségű, jó állapotú csavarhúzó nagyban növeli az esélyeket.
                            Ez növeli az esélyeket:
                            Click image for larger version

Name:	nagy1_2-25.jpg
Views:	1
Size:	125.8 KB
ID:	149002
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Ott valószínűleg marad a mostani megoldás (a CDI gerjesztő tekercsének a másik kivezetését is letestelem. Igaz hogy ez zárlat, de a mostani rendszernél bírja. Na meg elég kis áramerősséggel dolgozik, szóval az csak nem süti meg a tekercset.)
                              És mi lenne ha egy relével megszakítanád a gerjesztőtekercs áramkörét?

                              Komment


                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ez növeli az esélyeket:
                                [ATTACH=CONFIG]32946[/ATTACH]
                                A bitek törnek mint a jég, és cserébe nem normál méretűek.


                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                És mi lenne ha egy relével megszakítanád a gerjesztőtekercs áramkörét?
                                Gondolkodtam rajta, de akkor már semmi értelme nem lenne az aksitól és világítástól független CDI-nek. Márpedig én ragaszkodok ahhoz hogy aksi nélkül is működjön a gép. Szóval hamarabb alakítanám át a gyújtáskapcsolót.
                                (vagy nyomtatnék magamnak egy egyedit )

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X