Szép gyűjtemény .
Sikerült kiszednem azt a vackot a kocsiból. Próbaképp ráadtam 5V-ot a mozgatómotorra és forog...... Faxa, holnap dugdoshatom össze a minimum kellő cuccokat és imádkozhatok hogy ne legyen gáz abból hogy hiányos állapotban helyezem áram alá.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
Érdekes ,hogy prototípusok kerülnek elő különböző gyűjtőknél .mert ugye azokból egy , vagy félkész darabok voltak csak..
- 5 likes
Leave a comment:
-
Hát az adapter se fért oda, koppant a műszerfalborítás belső felén.... Szedhetem szét az egész műszerfalat , illetve már elkezdtem mert a borítás már szabad. A középkonzolt teljesen ki kellett csavaroznom (ki nem szedtem mert ahhoz a kartámasznak is mennie kellene) így engedett annyit hogy a műszerfalborítás ki tudjon jönni, ha el nem akadna a kormányoszlopon. Balga mód elfelejtettem hogy a műszerfalborítás része az a kereszttartó ami a lábtérborítás alsó felét tartja. Úgyhogy vetkőztethetem le a kormányoszlopot nullára holnap........
- 3 likes
Leave a comment:
-
Voltam a muzeumban....kb 20 perc volt utazással...nezelodessel,beszelgetessel egyutt... igazán elmeny volt ajánlom másoknak is. nagyon szep dolgok,ritka motorok,kellemes korhu hangulat. Lottem pár kepet,hogy reszesuljetek kicsit a jobol ti is.. Majd Mirmur feltolti.
- 6 likes
Leave a comment:
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusztok! Jagdtigger én nem tudom, hogy mi a "helyzet" a kocsiban, de talán egy ilyen kulcs a segítségedre lehet! Nekem egy bolhapiaci gagyi mindkét oldalon racsnis szettem van. Persze lemez és valami "vasjellegű" a munkafelülete.
- 1 like
Leave a comment:
-
Komoly fegyverek nekem is volt egy pneumatikus szigonyos puskám de el ajándékoztam mert a gyerekek sokmindenre képesek. Várjuk a vadászat eredményét
- 3 likes
Leave a comment:
-
-
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA feljebb lévő viszont föladta a leckét, hiába fekszek be a lábtérbe nem látok semmit a csavarból, olyan kicsi a hely hogy nem tudom úgy "ráakasztani"(teljesen vakon 2 ujjal fogva a villás végét a kulcsnak) a csillag-villás kulcsot hogy fordítani is tudjak rajta. És hiába próbálok úgy helyezkedni hogy feljebb tudjak nyúlni nem lehet a hely szűke miatt.......
Leave a comment:
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzivesen átkuldom.......már csak azert is mert en nem tudom forumra feltolteni. S akkor már egyben meg is kernelek,toltsd fel majd ide. Elerhetoseget meg egyeztetunk...facebookon fenn vagyok.
Elkezdtem szétszedni a golfot hogy kivegyem azt a vackot mintának, hát nem nagyon sikerült. Az utolsó csavaron le vagyok fulladva. A műszerfalvasnak van egy vízszintes része ami megy keresztbe, na ezen van 2 csavar a tűzfal felőli oldalon, a fékpedál konzoljától alig hozzáférhető helyen.
Az alsó csavart sűrű káromkodások és negyednél is kisebb fordításokkal egy csillag-villás kulccsal sikerült kiszenvedni.
A feljebb lévő viszont föladta a leckét, hiába fekszek be a lábtérbe nem látok semmit a csavarból, olyan kicsi a hely hogy nem tudom úgy "ráakasztani"(teljesen vakon 2 ujjal fogva a villás végét a kulcsnak) a csillag-villás kulcsot hogy fordítani is tudjak rajta. És hiába próbálok úgy helyezkedni hogy feljebb tudjak nyúlni nem lehet a hely szűke miatt.......
Leave a comment:
-
Majd fenykepezek telefonnal. Szivesen átkuldom.......már csak azert is mert en nem tudom forumra feltolteni. S akkor már egyben meg is kernelek,toltsd fel majd ide. Elerhetoseget meg egyeztetunk...facebookon fenn vagyok.
- 3 likes
Leave a comment:
-
Érdeklődés részemről lenne, csak időm nincs rá sajnos . Autó klímaegységébe felfordult az egyik állítómotor(V158) és állandóan hideget fúj a vezető oldalon, éppen azt próbálom kibányászni....
Leave a comment:
-
Neten rá lehet keresni.....Tiszajeno veterán motor muzeum.....vagy gyujtemeny. Van pár kedvcsinálo fenykep.
- 2 likes
Leave a comment:
Leave a comment: