Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Határeset, elfogadjuk!

    Komment


      Én így ismerem.
      És milyen jól.

      https://www.youtube.com/watch?v=kp79CxAFedk

      Komment


        Hallgatom, s Lénát látom az ágyamon
        Ugye-ugye !.................

        - - - Updated - - -

        Kóbor Lénáról álmodozik.
        Látta, nem álmodta !

        buta lány ez ez Elizabet.
        ..." de szép a haja .."

        Komment


          Veterános körökben gyakran elhangzó mondattal, "innen szép nyerni":
          El tudja képzelni, milyen lesz ez a Faros Ikarus? | Híradó

          Komment


            Biztosan nagyon szépen és jól meg lesz csinálva ez a busz,efelől semmi kétségem.Az is vitathatatlan,hogy megérdemli ez a korát megelőző busz a ráfordított munkát és költséget.

            Ami az írásban feltűnt,-a főigazgató,-úgy vélem,ha van fő,akkor van sima és van al is,-osztják itt a rangokat úgy,mint a ringben az ütéseket.A főigazgató neve is ismerősen csengett,-mintha már valahol nem vált volna be mostanában,-de azért valamicske kenyérre való jusson neki,-eldugták ide.

            Üdvözlettel:Che

            Komment


              A főigazgató neve is ismerősen csengett,
              Ez a köcsög gyerek valakiről nagyon tudhat valamit!Azt díjazzák felsőbb körökben nem azt ha valamiből nagyon tudsz valamit!........de ez mindig is így volt nem mai keletű az ,,ejtőernyős" fogalom!

              Komment


                apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ez a köcsög gyerek valakiről nagyon tudhat valamit!
                Mifelénk ezt úgy mondják: ezt meg vajon ki dugja?

                Komment


                  „innen szép nyerni”
                  Ez is ilyen:
                  http://www.jofogas.hu/budapest/Velo_...64.htm?first=1
                  Click image for larger version

Name:	Velo_350_alkatresznek___jawa_csere_erdekel_55116670984597.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	150348
                  ezt meg vajon ki dugja?
                  Nekem az rémlik,hogy VALAKInek az unokaöccse.

                  Komment


                    Srácok ne háborogjatok hisz tudjátok van Algebra - Gebra és Főgebra! Akkor miért ne lenne legfőbb Gebra!! Osszák a titulust csak az a baj pénzt is adnak vele munka meg sehol.

                    Komment


                      A főigazgató neve is ismerősen csengett,-mintha már valahol nem vált volna be mostanában
                      A baj az volt, hogy bevált. Ezért kellett mennie. Sokan nehezen viselik, ha huszonévesen valaki többet elér, és itt nem a rangra gondolok, mert azt azért kapta, akinek, az akije. Viszont amit megvalósított, az saját érdem. Biztos sokan lennének, akik szintén elérnének ilyen eredményeket a saját területükön, csak nem kapnak lehetőséget. Ez szomorú, viszont csak azért nem kell utálni valakit, mert most éppen ez a divat.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        A baj az volt, hogy bevált. Ezért kellett mennie.
                        UK! Tíz évet húztam le a BKV-nál!Igaz csak mezei buszsofőrként!DE akkor is kb.ennyien éltek Pesten mint most!Akkor is tömve voltak a hatalmas BKV irodaházak mindenféle aktatologatókkal...miközben nem volt aki a járműveket vezesse!(1975-1984 ig tárgyalom a kort!)Béremelés szinte a 0.val volt egyenlő csak mindenféle pótlékokat,jutalmakat,prémiumokat és húségpénzeket emeltek...ami ugye csak adható ha jól viselkedek!Havi 240-260 órát dolgoztunk havi két nap szabadnappal(amiből egyet biztosan elkunyeráltak!)
                        Na most mi a fészkes fenének kellett még ez a BKK.......vagy mi a kínszenvedés!!!!Ezzel a vitét lászlóval!Nehogy már ő találja fel a spanyolviaszt!Életem elkúrt 10 éve volt!Csak az volt benne a szép hogy fiatal voltam!Na szóval rögtön megoldódna a Pesti tömeg közlekedés ha azt a sok agyon fizetett semmirevaló iroda kukacot elzavarnák és a járművezetőknek,menetirányítóknak adnák a magas béreket!Na meg a sok ellenőrből,biztonsági seggfejből újra kalauzokat csinálnának!Mit oldott meg ez a vitéz fiú???Legfeljebb a gatyáját ha rájött a szükség!De még azt is kétlem!Az én időmben egy jó diszpécser vagy menetirányító rögtön tudta mi a teendő bármi zavar volt!.............hú megyek veszek még be vérnyomás csökkentőt!......csak ne mondja senki hogy ez a nagyképű pancser sikeres volt a Budapesti tömegközlekedés bajainak megoldásában!

                        Komment


                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Na ezt inkább a kocsmába dobom csak be mert elég meredek... Az alap egy 1980 körül gyártott elektromos bicaj(még ha nem is néz ki annak), emberünk kicsit feldobta egy kis extrával:
                          Ez csak a Heeegany Pannóniája.

                          Komment


                            Na most mi a fészkes fenének kellett még ez a BKK
                            Ennek az volt a célja, hogy ne a BKV rendelje meg saját magától a szolgáltatást, mert félő, hogy ha a megrendelő és a szolgáltató ugyanaz, akkor az utas megszívja. Továbbá, hogy egy szervezeten belül legyen kezelve a város közlekedése és ne egymást anyázó különféle szervezetek akadályozzák egymás munkáját, mert akkor megint csak az utasok szívnak. Ha ebbe az egészbe nem kevernénk bele a politikát, akkor látható lenne, hogy mi a helyzet, így nem. Nem ő találta fel a spanyolviaszt, csak megnézte, hogy máshol hogyan működnek jól ezek a dolgok, és igyekezett meghonosítani. Lehet, hogy nagyképű, de pancsernek nem nevezném. És igen, szerintem is túl volt fizetve, meg tudnék hibákat mondani, de az eredményeket ne vitassuk el, azért mert valaki nem szimpi. A járművezetők és diszpécserek magas bérét támogatom, de azt kétlem, hogy megoldanának olyan dolgokat, amikhez nem értenek. Azokat a dolgokat, amikhez nem értek én sem tudom megoldani, pedig okos meg ügyes vagyok. Ez van.

                            - - - Updated - - -

                            csak ne mondja senki hogy ez a nagyképű pancser sikeres volt a Budapesti tömegközlekedés bajainak megoldásában!
                            Én Budapesten járok minden nap és látom mi minden történt. Meg azért a 2010-től 2014-ig tartó időszakban az a 7 milliárd plusz bevétel a menetdíj bevételeknél, eléggé mutatja, hogy a budapestiek hogyan ítélték meg ezt a dolgot.

                            1975-től 1984-ig én leginkább babakocsival jártam, gyalog meg kerékpárral. Arról az időszakról nem tudok nyilatkozni.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              Szervusztok!

                              A faros busszal kapcsolatos hozzászólásom második fele,inkább a rangkorságról szólt volna.Budapest közlekedéséről,nem tudok képet alkotni,mivel szerencsémre nem élek ott és,ha megtehetem Budapestet messzire elkerülöm.

                              Nem volt szándékom személyeskedni,mert az főigazgató úr múltbeli ténykedéséről,csak a médiákból vagyok úgy-ahogy tájékozódva,-de az a BKV-val kapcsolatosan személyére vonatkoztatva az utóbbi időben negatív volt.Kétségtelen,hogy a fősodratú médiákat mindig is átszövi a politika és azt emel pajzsra,vagy gyömöszöl a mocsárba,-akinek a személye és tettei,nem egyeznek az éppen regnáló irányzattal.

                              Itt Orosházán,ami tulajdonképp egy kb. 30 000-lakosú város,van egy fő és három al polgármester,nekem nagyon ironikus ez az egész,mert egy ilyen kis várost,a "meggymagos" ember,vagy a"Stadler" is simán eligazgatná,lehet,hogy ugyanilyen eredménnyel.Egyszerűen nem értem,hogy minek ennyi fő,meg al,meg a fene tudja még hány ilyen-olyan kisebbségi meg nemzetiségi önkormányzat és bizottságok tömkelege,akik egyáltalán semmit nem vizsgálnak ki,semmit nem oldanak meg,csak növelik a város működtetésének költségeit.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment


                                1975-től 1984-ig én leginkább babakocsival jártam, gyalog meg kerékpárral. Arról az időszakról nem tudok nyilatkozni.
                                Ugyan ezeket a hibákat helyezd abba a korba és kész!Ennyit tett bárki is ennyi idő alatt a jobb szolgáltatásért!Nem a személy itt az elsődleges hanem a rendszer ami a BKV-nál van!Megreformálhatatlan vacak!De engem már hidegen hagy!Nem érdekelnek a ,,pestiek"!De rá akartam mutatni hogy ezek a problémák évtizedes gondok!Úgy tűnik a világ minden részén neuralgikus a tömegközlekedés!Így ne gondold hogy 1db ember bármit is megoldott!Tartom az eredeti véleményemet a szóban forgó személyről!Ja!....és az őrületes pénzpazarlásról amit a feldúzzasztott adminisztratív létszám okoz!

                                - - - Updated - - -

                                az a 7 milliárd plusz bevétel a menetdíj bevételeknél,
                                Megnéztem a BKK-lapját!Igen ezt az egyet sikerült növelni!A többi veszteség!1250 leromlott busz helyett kb 500db???Biztosítja a személyzetet????Infrastruktúrát???? Pár éve voltam a Hamzsabégi uton a régi garázsomban!Újra élhettem a fiatalságomat mert ugyan olyan volt minden csak jóval leharcoltabb!........egyébként az utas mindig megszívja!!!Ő issza a levét a pancserok ténykedésének!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X