Ismét a régi apacsavo! Hurrá!!!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
És a jégtáblák, pingvinek hol vannak?Az majd télen!Olyankorra van egy nagy vashordóm!Pont beleférek!Edzés,izzadás,kifutás,jég betör és zutty! Régi szaunázó vagyok már!Még tizen évesen szoktattak rá mikor pár évig bunyóztam!Az Ózdi gyári usziba jártunk fogyasztani!Gőzbe torna,ugrókötél,súlyzó,kirohanás ordítva zutty a hideg vizes medencébe!De jó volt a 18ker Park uszoda is!Ott is tettek jeget a szauna medencébe!Csak már öregszem és nem nagyon bírom sokáig!
- - - Updated - - -
.......ja!!!A két centi stimmelt!
- 5 likes
Komment
-
hát réginek elég régi
Lelkesedésem értsd jól
- - - Updated - - -
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésetUDOD MIKOR KÉT NÉGER A HÍDRÓL PÖSÖL A FOLYÓBA, MONDJA AZ EGYIK MILYEN HIDEG A VÍZ- MIRE A MÁSIK HA TUDNÁD MILYEN KAVICSOS AZ ALJA!UI. BOCS DE HÜLYÉKEDIK A BILLENTYŰZET.
Kapcsold ki a 'Caps lock' gombot és visszatér minden a régibe....
- 4 likes
Komment
-
Lehet, hogy a markoló kezelőjének, még biciklire sem futja !http://www.autonavigator.hu/sztori/v...ls_amg-t-15209
Komment
-
Jé, éppen mir-mur után szólhatok hozzá - ő úgyis márkatársam ebben a dologban ha minden igaz.
Vettem kb. 2 éve egy Suzuki GS500-at, 1978-ból. Nagyon le volt élve, de legalább tükröződött az árán és kaptam hozzá egy donor mocit. Végre sikerült nekiállnom a rendbehozatalának, már apró darabokra is szedtem: a blokk jó, mindene menthető, viszont a váz és a hozzá tartozó részek iszonyatosan le vannak élve. Többek között a lámpatartók is szétfurkálva, agyongörbítve. A két lámpatök össze-vissza van repedve, a krómkarikáik girbe-gurbák és le van nyúzva róluk a króm.
Úgyhogy mire ébredtem rá a mai napon? Az MZ TS lámpatartók a végeikbe illesztett Pannonia teleszkópburkolat legfelső gumigyűrűkkel pont megfelelnek rá lámpatartónak.
Tudom, ez már a szentségtörés kategóriája, de roppant költséghatékony, mert az MZ lámpa csak rajtam maradt, mint szamáron a fül. És a lámpatököt tartó csavar menete pont M10, mint az indexeim menete. Mondjuk nem adja ki a minimum 300 mm-t (a két mellső irányjelző átvilágított felületei közötti minimális távolság, hogy nagyon hivatalos legyek), csak olyan 294-et, de annyi baj legyen.(igen, csak átmenetileg van összedobva, a szerszámok helye sem a padlón van, ideje lenne már rendet is raknom...
)
Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 aug. 20, 22:05.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 4 likes
Komment
-
Az ebay-on épp tegnap nézegettem a neked szükséges alkatrészeket.
- - - Updated - - -
Tessék !http://www.ebay.com/itm/1982-Suzuki-...20&vxp=mtr
- - - Updated - - -
Az én hengerfejemet jóker, és Kesziben is ott lévő " dola " Gyuri barátunk rendbe tette, amiért itt is köszönet nekik.
- 1 like
Komment
-
Az ebay-on épp tegnap nézegettem a neked szükséges alkatrészeket.
De tulajdonképpen nem törekszem az eredetiségre, mert abba bele is őszülnék. Ez ilyen projektmotor, azaz összerakom abból ami van itthon, a gépmunkára van ismerős, láncszettet meg blokk tömítéskészletet már beszereztem.
Újra is fogom vezetékelni, 2016.03.01 a céldátum.
Baj csak annyi, hogy az órák és a gyújtáskapcsoló nem férnek el az MZ lámpatök miatt. Úgyhogy a következő célpontjaim a Jawa gépet használók lesznek, mert a 634/638/TS gépek lámpája akár jó is lehetne... Csak E-jel és a méret a kérdés.
Utána jöhet a fék kérdés, mert aktuális lesz. Állítólag valamelyik CBR tárcsái rámennek kis erőszakkal, csak akkor nyergeket is kell cserélni.
Meg kicsit sajnálom, hogy a csepptankos 250-es lámpájában nincs E-jel, mert az illene rá.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 aug. 20, 22:44.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Ha kell holnap mérek neked, pont van Jawa lámpafejem itthon.
Én ragaszkodom az E-jelhez, igazából nem tudom miért, de lehet a környékbeli rendvédelmi dolgozókkal kötött szoros barátság miatt. Nem mintha csináltam volna bármi kiugrót, de valami miatt nagyon szeretnek megállítani, akár a teljesen szériaállapotú autómmal, akár valamelyik nagyon szériaközeli motorommal megyek/mentem.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
a rögzítőcsavarok közötti távolság és a csavaroktól „hátrafelé” mérhető mélység a kérdés.
Még valami:
A 350 es Czetka lámpájában gyárilag nincs E jel."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
A Czetka 350-nél a csavarok közti távolság 160 mm, a csavarközéptől mért hátranyúlás 15mm.
Foncsorában nincs E betű, csak a MADE IN CZECHOSLOVAKIA feliratban, de abban van 2 is."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
Komment