Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
Valahogy a kreszt is módosítani kellene a mai kornak megfelelően. Én pl. 60 km/ó.- ban maximálnám a SMKP. esetén. Ezt még a Pannik és Bervák idején írták elő ami már tényleg elavult. A rendszámozás aktuális lenne szerintem két okból is: a smkp.-os bűnözés vissza szorítása miatt is / utcai rablásokra gondolok/ és nem lenne az úton olyan sok rémes állapotú mely mindenkire veszélyes. Legalább az első vizsgára rendbe tennék vagy letennék őket. Nem a fiatalok ellenségeként írok hisz sok srác pl. Szimója olyan gyönyörű mit érdemes megnézni és meg is nézem!
Azért valljuk be vannak kivételek kik a teljes inkognitót kihasználva járatják le a robogós- motoros közösséget sok esetben.
- 4 likes
Komment
-
Rendszámot és bukósisakot a villany biciklikre is,sőt műszaki vizsgát,-valamint kitiltani őket a kerékpárutakról,-közveszélyesek!Sorolhatnám még a közúton görkorizó és egyéb elektromos nem is tudom mikkel,de testsúly áthelyezéssel kormányozható elektromos akármikkel száguldozókkal,amikkel azért még talán a 40 Km/h sebességet is meg lehet közelíteni,de minek?
Lesz itt olyan szigor,hogy minden balf@sz belehülyül,-rend ettől még nem lesz,de dőlni fog a lé kifele a zsebünkből.
Hülyeség az egész,-már látom lelki szemeimmel,amikor a szerv mobil mérőállomásokkal méri a babetták teljesítményét az utak mentén.A babetták hátulján akkora rendszám,amekkora egy vadászrepülő fékszárnyának is beillene.
Minden törvény annyit ér,amennyit betartanak belőle,-azt meg ne felejtsétek el,hogy mi is voltunk fiatalok és éppen nem voltunk angyalok,-legalább is én!
Üdvözlettel:Che
- 4 likes
Komment
-
Nézd meg közülük mennyi a kamu ötvenes* és/vagy bontószökevény meg hogy hogyan mennek vele. Nekem se fűlik a fogam a témához de sajnos muszáj belátnom hogy a sok hülye miatt kell...amikkel azért még talán a 40 Km/h sebességet is meg lehet közelíteni,de minek?
*Használt motorok között meg siralmas a szitu. Az összes ami eddig tetszett(csupaszokat nézegetem téli és szar időben használandó járgánynak) mind 50-es papírokkal volt árulva, és ki tudja hogy az e fölött lévők(ccm-be) közül még hány rohangál 50 papírokkal. Egy ilyet telibe kapsz kb futhatsz a pénzed után
.
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2017 jan. 12, 10:35.
Komment
-
Érdekes lenne egy statisztika, hogy Pesten évente hány kocsit karcolnak meg, illetve hány tükröt törnek le az álló sorok között cikázó parasztok. Főleg a köcsög pizzások !Egy ilyet telibe kapsz kb futhatsz a pénzed után .
- - - Updated - - -
És mégis megbüntetett a hatóság, ha nem volt beütve a CM-50 ! Pedig azt még 8 osztállyal is lehetett tudni, hogy a Riga nem nagy motor !Rigákkal, Verhókkal, vagy a pedálos,majd később SB Szimókkal voltunk huligánok
- 1 like
Komment
-
Ehhez nem elég a KRESZt módosítani, mert nemzetközi szerződések szabályozzák. Én sem értem miért ragaszkodnak még mindig ehhez a dologhoz. Valószínűleg egy kW/kg arány sokkal kifejezőbb lenne, mint a tervezési sebesség.Valahogy a kreszt is módosítani kellene a mai kornak megfelelően. Én pl. 60 km/ó.- ban maximálnám a SMKP. esetén.
- - - Updated - - -
Egyébként sokra tényleg kellene bukósisak, meg jogosítvány a vezetéséhez. Minden olyan, ami "gáz"karral üzemel és nem a pedálozásra segít rá az nem elektromos kerékpár, hanem moped.Rendszámot és bukósisakot a villany biciklikre isEverything is better when you decide you don't care.
- 1 like
Komment

,pannonia mellett.


Komment