Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Pont az nincs benne. Kukorica,árpa,zab,borsó,napraforgó,tészta. Már nagyon kéne a szőlőt metszeni,oltani, de előtte még a sürgős festegetés: BMW festékkel Yamaha vild start. Este lámpafénynél majd a rozsdás vasakkal foglalkozok.
Az oltásnak még nincs itt az ideje,-majd március vége felé lesz aktuális.Március 25.-én van Irén napja,-másképp "gyümölcsoltó boldogasszony napja",a néphagyomány szerint akkor esedékes az oltás.A szőlő metszéssel sem vagy elkésve,de lassan aktuális,viszont ha szőlővesszőket akarsz ledugni,azt már lehet csinálni.A diófákat már nem szabad galyalni,mert a metszett felület már könnyezik,beindult a nedvkeringés.
Üdvözlettel:Che
(A galyalni szóval bajban vagyok,hiába írom galyalni,gallyalni,galyazni,gajalni,gajjalni,-mindenhogyan aláhúzza pirossal,-ráhagytam az első verziót,-de most akkor,hogy helyes?)
A gallyalni a helyes.. legalábbis ezt mondja nyelvész mellettem. Tegnap voltam oltóvesszőkért (Otelló) most vízben áznak. Először tőre oltok,majd később zöldbe fással próbálkozom. Köszönöm az infót,mindenképp utánanéztem volna,mert utoljára negyven évvel ezelőtt láttam,s azóta fakultak az emlékek.
Legutóbb úgy gondoltam hogy mi lenne ha a hengerfejtömítésre kennék egy pici hőálló zsírt. (nem volt kéznél normális alu gyűrű hozzá, a régi meg elég leharcolt volt)
Meglepő módon a zsír nem égett rá a felületekre. Már nem piros a színe hanem inkább fekete. Na meg a sűrű takony szerű állaga is változatozott. Sűrűnek sűrű, de már kenhetőbb
A hengerfejed hogy a lekvárba nem csurom koksz? Nálam a 2 2T motornak csurom koksz pedig én se kímélem őket(szintetikus olaj megy mindkettőbe)... A dugódba viszont látom neked is valami belekaristolt .
Szervusz Józsi bácsi ! Nem találtam még, de az igazat megvallva nem is kerestem. Megköszönöm ha átküldöd. Sajnos a rossz hír a részedre, hogy a kocsi nem olyan mint a tied. Citroen !
A hengerfejed hogy a lekvárba nem csurom koksz? Nálam a 2 2T motornak csurom koksz pedig én se kímélem őket(szintetikus olaj megy mindkettőbe)...
Elf 2T. Szigorúan 1:20-be keverve
De szerintem mindegy, csak szintetikus legyen. Az üzemi hő 170°C körül van. Ott valahogy elég jó az öntisztulás.
De a kipufogó könyökökben, főleg az első részeknél ahol éri a szél több a lerakódás.
Ja igen. A hengerfej hátulja tiszta. Az elején van lerakódás. Ott túl hideg
A dugódba viszont látom neked is valami belekaristolt .
A henger kb 1,5 éve mikor 100-nál megragadt
Pár méter gurulás, vissza 3-ba, kuplung fel és mentem tovább.
A gyűrű nem tört, de úgy beleragadt a horonyba hogy csak darabokba jött ki.
Nem olyan rossz hír,hogy nem Renault,mert el sem tudom képzelni egyenlőre,hogy egy üzemképtelen autó Miskolcról,Orosházára történő szállítását,hogyan oldottam volna meg úgy,hogy ne menjen rá a gatyám is.Keresek egy donornak való Renault Expresst,elsősorban olyat,ami nincs lelakva túlságosan,de ez a jövő problémája,-idő van.Elsősorban valamilyen nyugatról behozott lenne a jó,mert annak a papírjaival nem kell sz@rakodni és általában nincs lelakva és barmolva.Függetlenül a fentiektől,ha látsz valahol egy "falhoz támasztott",donornak való Expresst,vagy Rapidot,akkor értesíts róla légy oly kedves!
A gépkönyvet át fogom küldeni,-most pontosan nem emlékszem,hogy a Trabant doksikat hogyan küldtem át de,ha egyszer már ment,menni fog még egyszer,-kis időt kérek.
Komment