Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Norbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?. Én is próbáltam a Sportba de arra jöttem rá mással jobban megy és még a hangja is más.Félszint. és ólom pótló hisz akkor még olmozott volt a benzin. Az ólom ken és tömít. persze az nagyon igaz mit a sebességről írtál. Azt ezek a gépek büntetik!! Én is a bejáratás után 3. ban 100 fölé huzattam a Sportot a válasz enyhe ragadás lett. Igaz ment tovább , még azóta is úgy van nem bontottam meg. Keszibe, Mátrába úgy jártam igaz azóta óvatos duhaj vagyok vele.

    Komment


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Norbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?. Én is próbáltam a Sportba de arra jöttem rá mással jobban megy és még a hangja is más.Félszint. és ólom pótló hisz akkor még olmozott volt a benzin. Az ólom ken és tömít. persze az nagyon igaz mit a sebességről írtál. Azt ezek a gépek büntetik!! Én is a bejáratás után 3. ban 100 fölé huzattam a Sportot a válasz enyhe ragadás lett. Igaz ment tovább , még azóta is úgy van nem bontottam meg. Keszibe, Mátrába úgy jártam igaz azóta óvatos duhaj vagyok vele.
      Mert ez az az olaj amit nem túl drágán be tudok szerezni egy Miskolci boltban. És viszonylag tiszta marad utána a hengerfej és a kipufogó is.
      Sajnos nincs a boltok polcain nagy választék 2T olajból. A legtöbb helyen csak fűkaszába és scooter-be való olaj van...
      Ez az oka annak hogy nem kísérletezgetek.
      De szerintem nincs is ezzel gond. Ilyen igénybevétel mellett elég jól bírja.

      Szerintem húzd le a hengert. A fentebb említett megragadás után én is használtam úgy hogy rá se néztem. Aztán rohamosan kezdett csökkenni az ereje, ami nem is csoda hiszen az egyik gyűrűre úgy rákenődött a dugattyú hogy beletapadt a horonyba.
      Nekem, egy miskolci úttal és eloxálással együtt is egy napba telt csak kijavítani a hibát. Gondolom sokkal nálad sem bonyolultabb.

      Komment


        Click image for larger version

Name:	motorépítés 107.jpg
Views:	1
Size:	185.3 KB
ID:	15159269.95..68,96 Etz. Ennyp van egyenlőre. Az skf szalag pedig nagyon drága,mert egy nagy bajuszos,szakállas fickó puszit kért érte. Később zárószem is lesz.

        Komment


          Gyerekkori cimbi.. jó volt beszélgetni. Végül kiegyeztünk egy Dongó szimmeringben.

          Komment


            Norbi miért kell a Pannoniába szintetikus olaj?.
            Én sem értem, de kinek a pap, kinek a papné
            A kormosodással akkor sincs baj, ha félszintetikusat használsz. Tapasztalat. Két mocim is azzal megy ( ETZ, Simson)
            Igaz, Sepyvel ellentétben, nem rakok bele ólompótlót, de még nem "csilingelt" egyik verdám sem
            A 90-es tempót az ETZ bírja, még két személlyel is, gond nélkül

            Elnézést (utólag olvastam, hogy olcsó a beszerzése, na meg a kormosodási hajlam kisebb)

            Komment


              na meg a kormosodási hajlam kisebb
              Pont ezért furcsállom hogy mindkét 2T motorom hengerfeje csurom korom :/ .

              Komment


                Pont ezért furcsállom hogy mindkét 2T motorom hengerfeje csurom korom :/ .
                Ha szépen megy, ne zavarjon...kívülről nem látszik.

                Komment


                  Az ETZ dugója mennyiben más mit a Pannóniáé?

                  Megvolt ma a teszt. Az az ütvefúró szerű csörgés megszűnt. A másik csörgő hang meg szerintem a karbiból jön. De az legalább a működését annyira nem befolyásolja
                  Click image for larger version

Name:	vlcsnap-2017-03-12-20h21m19s532.jpg
Views:	1
Size:	213.2 KB
ID:	151593
                  Itt viszont már igencsak érezni hogy a kerekek nincsenek kisúlyozva. Eleje-hátulja rángat mindenfelé... Kapaszkodni kell a kormányba rendesen

                  Komment


                    Az ETZ dugója mennyiben más mit a Pannóniáé?
                    Méret megegyező... esetleg stiftelést módosítani kell. A különbség az anyag.

                    - - - Updated - - -

                    Közeli képen csúnya a satupad lemeze...következő képig kissé polírozom..

                    Komment


                      Miskolcról,Orosházára
                      Nekem 33e állt meg a trabi szállítás Békésből !

                      Komment


                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Megvolt ma a teszt.
                        Csak feltöltődött a videó is
                        https://www.youtube.com/watch?v=OsqGl9q37Ks

                        Komment


                          Csak feltöltődött a videó is
                          Nem fagytál le/rá a gépről/re?

                          Komment


                            jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nem fagytál le/rá a gépről/re?
                            Itt mifelénk majd 10°C volt
                            A ruhám olyan 2-3°C-ig jó, a kesztyűm csak 5°C-ig. Szóval 5°C-felett jól elvagyok a gépen. 10°C körül meg teljesen komfortos.

                            Bár Múlthét csütörtökön este azzal mentem Miskolcra. Odafelé még nem is volt gond, hazafelé viszont a 4°C-ban az első 5km-en már alig éreztem az újaim. És 25Km a táv...

                            Komment


                              Itt(NSU) reggel kutya hideg volt... Lehet fel kéne szerelned egy markolatfűtést nem? (én tervezem a robeszra, vagy ami lesz helyette ha esetleg lecserélem)

                              Komment


                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Itt(NSU) reggel kutya hideg volt... Lehet fel kéne szerelned egy markolatfűtést nem? (én tervezem a robeszra, vagy ami lesz helyette ha esetleg lecserélem)
                                Először legyen elég szufla egy normális világításhoz, aztán majd jöhetnek az ilyen extrák

                                Egyébként meg ez egy ösztönzés hogy ne legyek olyan hülye hogy ilyen hidegbe ilyen messzire megyek...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X