Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    de most valóban örűlök,hogy csinálhatok egy ilyet is.
    Hű!

    egy ilyen izét láttam Békéscsabán melóba menet megcsodáltam azóta sem láttam élőben!!ínem most volt:80.....
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      ínem most volt:80...
      Én még akkor azon csodálkoztam milyük van a lányoknak.. S mit művelnek vele.

      Komment


        A lányoknak folytonossági hiány van ....

        Egyébként a noteszkémbe ezek szerepelnek :

        -TL bordó : RAL 3003
        -TLB vajszín : RAL 1001
        -fekete : RAL 9005
        -Ezüst : Toyota 1D5 (p21,P12 telószár+deklik)
        -narancs : RAL 2010 (P12)
        -szürke : RAL 9018 (deklik)
        -Piros : RAL 3020, Fiat 113-3 (P21,P12,TLB)

        Már megbocsáss , de természetesen nem vállalok felelőséget a színárnyalatok helyessége miatt. Kiindulási pontnak jó. Az enyémek ezek alapján lettek festve , a képeket láttad .

        Komment


          Köszi szépen! Jó ez így nekem,esetleg igazítok kicsit rajta.

          Komment


            Atti, egy szakmai kérdés.
            Ezzel mit érdemes csinálni?
            Click image for larger version

Name:	20170925_142830.jpg
Views:	2
Size:	188.2 KB
ID:	152924Click image for larger version

Name:	20170925_142837.jpg
Views:	2
Size:	192.1 KB
ID:	152925
            Alapozó van a repedés alatt. Nem a csupasz lemez van ott. Úgy nagyon nem feltétlen akarom javítgatni, csak valamivel kitölteni a repedést hogy ne menjen víz alá.
            (bár van a jobb első kerék mögött egy javítás ami nincs színre fújva. Szóval oda mindenképp akarok kevertetni festéket aztán lefújni. Akkor meg már lehet hogy az ajtón is lepattintom a levált részt, újra gletteltem aztán átfújom ha marad festék)

            Komment


              Szerintem meg is válaszoltad magadnak a kérdést.

              Komment


                Most reggelente párás az idő,ilyenkor a kittek többsége felveszi a párát és nehezen szárad ki. A leválló részt bontsd le és a repedéstől mérve min 30mm-re csiszold vissza és töltsd fel új tapasszal. Ha könnyű kittet használsz akkor könnyebb dolgod van,s azok jól bírják a vastagságot. A kittelést zárd le jó füllerrel. Kittet vizesen ne csiszolj! Siess vele amíg jó idők vannak.

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Most reggelente párás az idő,ilyenkor a kittek többsége felveszi a párát és nehezen szárad ki. A leválló részt bontsd le és a repedéstől mérve min 30mm-re csiszold vissza és töltsd fel új tapasszal. Ha könnyű kittet használsz akkor könnyebb dolgod van,s azok jól bírják a vastagságot. A kittelést zárd le jó füllerrel. Kittet vizesen ne csiszolj! Siess vele amíg jó idők vannak.
                  Hát azért olyan vastag réteg nem kell. kb 1mm lehet festékkel együtt.
                  Van itthon üvegszálas és finom szemcsés 2K kitt. Szóró, olyan ami normális is csak spray-s verzió. A műanyag oldaldobozt azzal fújtam.

                  Komment


                    Hát azért olyan vastag réteg nem kell.
                    Nem mélységre írtam. Soft kitt elég arra vastagságra. Csiszold a fényezést is körbe 240-320 szárazzal..majd kitt. Utána steklizd síkba. Ha ezzel megvagy,akkor széleket szintén kicsit túl 320-al, majd füller. Ezt fújd kicsit tul a csiszolt részen... majd vízzel visszacsiszolod,hogy sima átmenet legyen. Nem tudom foltba,vagy élek között fújod.. a következő lépések ettől függnek.

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem tudom foltba,vagy élek között fújod.. a következő lépések ettől függnek.
                      Csak foltba. Az ajtó egész felső részét nem akarom lefújni.

                      Komment


                        Ez nem szép ötlet. Csak azért lenne jó, hogy nem megy alá a sós lé a télen. Máskülönben bánni fogod ahányszor rá nézel mert a folt nem lesz szép. Kicsit több munka és festék után a mellette lévő elemeket felpolírozva gyönyörködsz a munkádban. A képet látva én kissé többnek látom a mélységét a bibinek de a legyező korong majd megmutatja.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ez nem szép ötlet. Csak azért lenne jó, hogy nem megy alá a sós lé a télen. Máskülönben bánni fogod ahányszor rá nézel mert a folt nem lesz szép. K
                          Az az igazság hogy 8-10k-ért ajtót lehet venni. Megfelelő színben.
                          Szóval azért nagyon nem érdemes sokat invesztálni bele, tekintve hogy ez akkor is egy olyan ajtó ami egyszer eléggé megtörhetett.
                          A két kis javítani való részt lefújom, az ajtóra meg marad ami marad. Ha nem jó akkor meg majd lecseréljük inkább.

                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          mellette lévő elemeket felpolírozva
                          Szóval az egész kocsit?
                          De az meg szerintem csak kiemelné a jégverés nyomokat...

                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A képet látva én kissé többnek látom a mélységét a bibinek de a legyező korong majd megmutatja.
                          Mert a, kb 1mm-es réteg úgy kb 2mm-re el van válva a felülettől...

                          Komment


                            Az az igazság hogy 8-10k-ért ajtót lehet venni. Megfelelő színben.
                            Szóval azért nagyon nem érdemes sokat invesztálni bele, tekintve hogy ez akkor is egy olyan ajtó ami egyszer eléggé megtörhetett.
                            Most ezzel azt akarod mondani , hogy nem szánsz rá 8 ezret sem ? De ha hozzáfogsz "megbuherkodni " 4k-ból , a végeredmény egy sz.r lesz , ami ugyanúgy ba..ni fogja a szemed amíg a gép nálad van. Bár ezek szerint még új a gép ...
                            ... és te nem vagy annyira igénytelen !

                            Komment


                              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Most ezzel azt akarod mondani , hogy nem szánsz rá 8 ezret sem ? De ha hozzáfogsz "megbuherkodni " 4k-ból , a végeredmény egy sz.r lesz , ami ugyanúgy ba..ni fogja a szemed amíg a gép nálad van. Bár ezek szerint még új a gép ...
                              ... és te nem vagy annyira igénytelen !
                              Ha csak az ajtó javítása lenne a cél akkor nem szarakodnék vele, cserélném az egészet. De mivel elsősorban a jobb első kerék mögötti, már javított de le nem festett rész miatt vennék festéket így ez csak mellékes. Meg az sincs kizárva hogy anyám ráveszi tesómat hogy fessen rá valamit. Akkor meg megint nem számít ha nem tökéletes az átmenet, majd a minta eltakarja

                              Na meg arról azért ne feledkezzetek el hogy nem az enyém az autó.
                              Az enyémre motorháztetőt keresek. Csak a bontósok szerint hiánycikk...
                              Utángyártott van. De az drágább mint a lökhárító, a lámpák, a lökhárító merevítő és a többi fém rész kikalapálásának összege+ a munkadíj...

                              Komment


                                De az drágább mint a lökhárító, a lámpák, a lökhárító merevítő és a többi fém rész kikalapálásának összege+ a munkadíj...
                                Ezek szerint összefogsz anyuval és vesztek egy motorhibásat????
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X