Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Lehet hogy a „bótos” lusta kinyitni a kedvedért a partscatalogot , mert úgy gondolja drágálni fogod.
    Tudom a Kawasaki nem az olcsóbb kategória,bevállaltam viszont egy karbi többszáz-ezerbe kerülne az durva.A tüszelep-fészket már próbálta valaki előttem kiszedni erősen látszik.
    Az álltalam elérhető motorosboltokban keleti és álltalános alkatrészek vannak a netről rendel a srác,igy nincs mit méregetni.Az álltalam fellelt javítókészleteben pedig az én típusomhoz nem találtam.
    Én is arra gondoltam:ha méretegyezéssel tudnék venni akkor belealakítanám,csak nincs méret és leírás sem!A legtöbb alkatrésznél csak a tipusok vannak felsorolva.
    Az én motoromon szerencsére nincs még szivattyú hagyományos ejtőtartályos.
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 szept. 22, 19:12.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      Click image for larger version

Name:	face hird 114.jpg
Views:	1
Size:	201.4 KB
ID:	152891 Elmostam a blokkot, s kezdtem méregetni a hézagolást,de nincs rá szükség. Az elég súlyos főtengelyt két 6204-es csapágy tartja.. erős volt a kisértés,benn akartam hagyni a két régi csapágyat (magyar csapágyak voltak) de erős vívódás után úgy döntöttem NJ 204-es egyoldalról szerelhető görgős csapágyakra cserélem. A blokkba kell az olajat tölteni,de szárazkarteles a technika.. a blokk elején látszik az elválasztott tartály. a forgattyús térbe a főtengelyen keresztül nyomott olajat a szivattyú átnyomja a tartályba. Nagyon apránként,de azé haladok a sajáttal is.

      Komment


        A motor feujitott es minden kpopo alkatresz uj fe folyton lelazulnak a csavarok s bovdenek szorulnak a karbi neha folyik neha nem akormanyt ha megszoritom szorul Most epp ki kellett szedni mert lelazult es egu golyo ki esett es beszurult a vaz es az ALU koze

        - - - Updated - - -

        A kormanyhoz kellene egy normalis csapagy csak itt azSkF- nel ilyen meretben nemtalaltak valakinek van otlete hol lehetne beszerezni.

        Komment


          Máté! A tank belső kezelése ennél is elengedhetetlen hisz ha másikat teszel rá az is rozsdás már és kezded előről eszed a mérget csak. Tank belső rendbe tétel, karbi ultrahangos tisztítása
          Nem tudom:a pannónia tankjaim nem igazán szorulnak belső festésre,pedig semmi konzerválásban nem volt részük,5-3 közel használható állapotú van a készleten van ami horpadt és rozsdás,de belül tiszta.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Teljesebben az olajszivattyúról: Kicsi precíz technika, két lépcsőben üzemel. Egyszer szívja a kartelből s nyomja a tartályba...közben másik oldalon szívja a friss olajat szűrőn keresztül s nyomja át a főtengelyen és nyomja a szelephimba tengelyekhez is. Kézzel forgatva 30-40cm-re nyomja az olajat. Kenés gond nem jellemző.

            Komment


              A kormanyhoz kellene egy normalis csapagy csak itt azSkF- nel ilyen meretben nemtalaltak valakinek van otlete hol lehetne beszerezni.
              Elvileg a veterán aprón minden utángyártott és használt alkatrész kapható!Ugyanezek az árusok a veteránbörzéken is árulják.(felénk sajnos nem)
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                valakinek van otlete hol lehetne beszerezni.
                Van itt Pannóniás. Szerintem az eredeti rendszer ha nincs kikopva akkor jó. Összerakás beállítás után biztosítani kell. Golyóméret jó?

                Komment


                  bovdenek szorulnak a karbi neha folyik neha nem
                  A bovdeneknek pontos helyük van másképpen fűzve megtörik vagy ellapul.Nincs tapasztalatom az utángyártottakkal:magamnak készítem.

                  A karbihoz a Sepi tippje jó be kell csiszolni a tűszelepet,és tankfestés,ha rozsdás a benzincsapot a hibátlanul működő motoron is zárni azonnal ha megállunk rövid időre is,sok gondtól megvédi az embert,LELKE van és nagyon meghálálja a törödést.

                  - - - Updated - - -


                  Van itt Pannóniás. Szerintem az eredeti rendszer ha nincs kikopva akkor jó. Összerakás beállítás után biztosítani kell. Golyóméret jó?
                  Jobban jár a kúpgörgőssel akkor örök életű lesz.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Jobban jár a kúpgörgőssel akkor örök életű lesz.
                    Ez igaz.... Stabilabb, de költség+beszerzési idő. Saját részre szintén ezt pártolnám.

                    Komment


                      de költség+beszerzési idő.
                      Ha nincs gépsora,hogy felköszörülje a golyófészket akkor vennie kell vagy csináltatni,ekkor tényleg a kup-görgős beszerzése célszerűbb.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Ha nincs gépsora,hogy felköszörülje a golyófészket
                        Itt figyel a csapágy katalógus.. Ha szabvány méret kifigyelem. Vagy esetleg méret alapján.

                        Komment


                          movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A motor feujitott es minden kpopo alkatresz uj fe folyton lelazulnak a csavarok s bovdenek szorulnak a karbi neha folyik neha nem akormanyt ha megszoritom szorul Most epp ki kellett szedni mert lelazult es egu golyo ki esett es beszurult a vaz es az ALU koze

                          - - - Updated - - -

                          A kormanyhoz kellene egy normalis csapagy csak itt azSkF- nel ilyen meretben nemtalaltak valakinek van otlete hol lehetne beszerezni.
                          Csavarokat, amit lehet, cseréld önzárós anyásra. Amit meg nem azt fúrd át 1,5-ös vagy 2-es fúróval és dróttal biztosítsd!
                          Persze így sem árt néha ellenőrizni. Én minden nagyobb út előtt végighúzogatom az elérhető csavarokat.

                          Ha a bovdenek utángyártottak akkor azokat használhatod pl uborkakötözésre, vagy ilyenekre. A motorra meg vagy csinálj vagy csináltass normálisat. (persze az elvezetésere is figyelni kell, könnyen becsípődik...)

                          Karbi úszóházában alul nézd meg az aluban az úszótűt megvezető részt. Ha a belső furat szét van kopva akkor annak annyi(van valahol ilyen karbim)

                          Kormánycsapágyakat dobd ki a francba. Ha már kicsit kopottak ezt csinálják. Ha meg már cseréled akkor kúpgörgős, az örök élet+néhány év.
                          SKF főkatalógus nekem is itt van az asztalomon,(szép kis kemény kötésű 976 oldalas olvasmány ) az ominózus csapágy pedig egy papírral megjelölve.
                          Szóval:

                          Egysoros, hüvelyk méretű, kúpgörgős csapágy
                          Csapágy sorozat: L44600
                          Tömeg:0,11Kg
                          d(belső átmérő)26,98mm/1,0625hüvelyk
                          D(külső átmérő)50,292mm/1,98 hüvelyk
                          T(szélesség)14,224mm/0,56hüvelyk

                          A külső átmérőnek 50mm-nek kellene lenni. De a csapágy külső gyűrűjét le lehet venni a görgősorral egyben lévő belső gyűrűről, így esztergába lehet fogni és lehet annyit igazítani rajta. (én, jobb híján, esztergában megpörgettem és sarokcsiszolóval, lamellás koronggal méretre igazítottam)

                          A többi méret jó.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 szept. 22, 21:43.

                          Komment


                            Azért ha a főtengelye rendbe van a Pannonia sem hullik szét, nincs akkora fordulata. Ha nincs redbe akkor mindegyik rezonál tud úgy remegni, hogy a tükörben sem lehet látni . Az önzáró anya azért nem illik egy ilyen gépre!. Vannak már nagyszerű önzáró alátétek és avval megoldva én iparososabbnak tartom. Movisz légy türelmes ha magad aprólékosságával megcsinálod fog még örömet szerezni. Az eddigi gépeid nézve és az én tapasztalatom is az jobb ha magad csinálod sok idő de ismersz szinte minden részét. Váratlan dolgok előfordulhatnak ugyan de az esetleges defekten kívül / bár ez is egyre ritkább nincs patkószeg stb./ nem kellett szerelnem eddig!!! Ezt lekopogtam.

                            Komment


                              A kormanyhoz kellene egy normalis csapagy csak itt azSkF- nel ilyen meretben nemtalaltak valakinek van otlete hol lehetne beszerezni.
                              itt próbáltad már ???

                              PANNÓNIA T5/P10 KORMÁNY CSAPÁGY KLT. /KÚP CSAPÁGY/ - Vatera.hu

                              vagy esetleg itt ?? :

                              Pannonia apróságok Fót - VeteránApró

                              http://veteranapro.hu/index.php?page=item&id=323



                              Én ha jól emléxem ebből köszörültettem méretre (50x26x14 !) :

                              https://exor.hu/Egysoros/L-44643-10-...10-p65531.html

                              Bevált , érezhetően javult az úttartás .....
                              Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 szept. 23, 15:35.

                              Komment


                                Nem gondoltam volna.. de most valóban örűlök,hogy csinálhatok egy ilyet is. Click image for larger version

Name:	face hird 115.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	152907Click image for larger version

Name:	face hird 116.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	152908Click image for larger version

Name:	face hird 117.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	152909 Lehet majd elmúlik.. Sok "kellemes"jelenségről olvastam, remélem sikerül áthidalnom. Esetleg ha valakinek a noteszében vannak színkódok, ne tartsa magában.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X