Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyébként az ilyen gumi csak használatra nem való csúszik mint a korcsolya.



    Az irigység beszél belőled !
    Szerintem is!

    Az előző pannóniámon orosz régi gumi volt:műszakira kiboxolva A kanyarban többször lábtartóig sikerült dönteni,stabilan tartotta a motort(lehet a súly is számít!?)
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Mostmár útállak.
      Hogy legyen á okod !

      Komment


        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szerintem is!

        Az előző pannóniámon orosz régi gumi volt:műszakira kiboxolva A kanyarban többször lábtartóig sikerült dönteni,stabilan tartotta a motort(lehet a súly is számít!?)
        De mi van akkor ha épp elkezd esni, neked meg fékezni kell?
        Nekem a középen már megkopott gumi is úgy csúszott hogy alig bírta megállni...

        Komment


          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az irigység beszél belőled !
          Igen, a sárga.
          De én mindig annak örülök ha irigyeim vannak!!

          Komment


            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Hogy legyen á okod !


            2 képek
            Sz.r a hátsólámpája

            Komment


              Az elöregedett gumi olyan mint az öreg koton,-lehet vele próbálkozni de biztos beüt a baj.Volt szerencsém látni egy kisebb gumiüzemben,hogy mi mindent gyúrnak bele a nyers kaucsukba ahhoz,hogy abból vulkanizálható gumi legyen.Térfogatarányosan kb. egyharmad kaucsuk,egyharmad korom ,egyharmad kénpor és még kisebb mennyiségben különféle adalékok a gyantától a nem tudom pontosan miig.A műveletet két összeforgó jó nagy átmérőjű,belülről hűtött vashenger között végzik,melyeknek tengelytávolsága növelhető és szűkíthető.A keveredő gumit,forgás közben folyamatosan vágják,hogy a keverék egyenletes legyen.Az általam látott üzemben a munkás egy nagy széles övvel oda volt kötve a géphez,hasonlóan mint a fémnyomók és egy bozótvágóhoz hasonlatos nagy marha késsel,folyamatosan szabdalta a gumit az állandóan forgó hengeren.Az egész műveletet olyan balesetveszélyesnek láttam,hogy szinte beleborzadtam.

              Gyuri,-nagyon szép motort lehet abból a 150-esből csinálni,-tetszik,de nem irigylem.

              Üdvözlettel:Che

              Komment


                Azét ebben a gumi dologban élesen el kell választani a régi nyugati és a régi keleti gyártmányokat . A magam és haverjaim példáját hozva , az olasz szemetet behoztuk , versenymotort faragtunk belőlük és visszatettük rá a gumit ha a futófelület megfelelő volt . Hibátlanul tapadt egy két kör után . A ducattimon 35 évnél biztos öregebbek a gumik és olyan mint a csúzligumi .A belsőkről meg nem is beszélek . Őrzök olyan DUNLOP belsőt amit csak egy mai árának 10 szereséért adnám . De a bontott motorokból is őrzök és ha kell azokat rakom fel . Miért nem kell pumpálni 2-3 évig ? fene tudja ..

                Komment


                  heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nekem a középen már megkopott gumi is úgy csúszott hogy alig bírta megállni...
                  És miféle mintázattal tette ezt?

                  Ugyanazzal a gumival esőben éreztem először,hogy jó vagyok, mivel én közel full gázon tekertem ott,ahol a versenymotorosok 50-60-al inogtak,de igazad van eszembe sem jutott a fékezés...........
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    És miféle mintázattal tette ezt?
                    Enyhén bütykös. Az ami Keszin volt minden éven. Igaz tavaly már új gumival(mintázat ugyan az csak egy mérettel szélesebb)
                    Kanyarba nekem se volt vele bajom. Bár a szélén mélyebb a mintázat, jobban kivezeti a vizet. De egy hirtelen fékezésnél...

                    Komment


                      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      csak egy mérettel szélesebb)
                      Akkor ez a baj ,nem követi a felületet az eltérő méret miatt,a levegőnyomást egyedi módon kellene kikísérletezni,hogy a tapadás megfelelő legyen.A középen kopás a túlnyomás miatt alakult ki.......

                      A gyártók javasolt guminyomása csak az adott terhelésekhez van megadva,ha ettől eltérünk,levegőnyomással ideálisra kell szabályozni:ez csak az adott járműre érvényes!!!!!!
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                        Akkor ez a baj ,nem követi a felületet az eltérő méret miatt,a levegőnyomást egyedi módon kellene kikísérletezni,hogy a tapadás megfelelő legyen.A középen kopás a túlnyomás miatt alakult ki.......

                        A gyártók javasolt guminyomása csak az adott terhelésekhez van megadva,ha ettől eltérünk,levegőnyomással ideálisra kell szabályozni:ez csak az adott járműre érvényes!!!!!!
                        Ez még a régi gumival volt ami a gyárilag előírt szélesség
                        Az új a szélesebb. De az nem is csúszik. (mert szélesebb és mert még csak 2000km van benne )

                        Egyébként a gumikat a külsőn lévő nyomásértékre fújom. Nem a motornál gyárilag előírtra. Elvégre ezeknek a gumiknak már sok köze nincs a gyárihoz se anyagban se mintázatban.

                        Komment


                          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Sz.r a hátsólámpája
                          Kisegíthetnél egy gyárival !

                          Komment


                            Ma vegre meg erkezett az akkus lancfuresz Stihl termeszetesen a legkonnyebb modell gallyazni idealis 20-25cm atmeroig .Nincs zaj,nemszivom akipufogogazt,es ami meg fontos sokkal de soķkal biztonsagosabb Termeszetesen lassub mint a benzines,elkepeszto az autonomiaja ket akksival fojamatosan lehet dolvozni en beulobol koteles technikaval vagom a problemas fakat
                            ahova a kosaros darus nem hasznalhato.
                            Eggyertelmuen amikor mar a foldon van avagando azt a benzinessel vagom de font ahol a nagyobbreszt komplikalt manovereket kell csinalni ott nagyon jo.Ha igyhalad a technologia azt hiszem ebben az agazatban is lesznek valtozasok.

                            Komment


                              movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ha igyhalad a technologia azt hiszem ebben az agazatban is lesznek valtozasok.
                              Csodás dolog az elektromos meghajtás....csendesebb,erősebb,könnyebb,tisztább....

                              Hamarosan azon vitáznak a srácok hány-tekercses villanymotor hajtja a motorjaikat: nem igazán vágyom rá:ezek szerint öregszem....!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                nem igazán vágyom rá:ezek szerint öregszem....!
                                Nem hinném, én még viszonylag fiatal vagyok de én se vágyok rá...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X