Kedves Chemotox!
Biztos vagyok benne,hogy a vizsga előbb-utóbb sikerülni fog,de a gondok igazán a vizsga után,a jogosítvány birtokában történhetnek.Jó gondolatnak tartom,hogy valamilyen elhagyatott magánterületen,ha egyáltalán módod van rá,-rakd ki a rutinpályát és gyakorolj,-elvégre a "tudás atyja az ismétlés"!A motorozás nem egy bonyolult dolog,de az igazi rutin megszerzéséig,minimum 10-15-ezer km.-ert meg kell tenni.A rutin megszerzését a motor típusa is válogatja,az egyik így fekszik a kanyarban,a másik másképp,sok minden múlhat a futóművön,a gumin,a fékeken,-milyen fordulatszámon milyen teljesítményt produkál,maga a motor,Magyarul,ha odahúzod a gázt a kanyarban,veszi e "lapot" és képes e leadni a maximális teljesítményt,ami az adott gázfogantyú álláshoz tartozik,az-az betapad e a kanyarba.
A motorozás legveszélyesebb időszaka azonban a jogosítvány megszerzése után következhet,de csak akkor,ha a gyakorlatlan vezető elbízza magát és úgy gondolja,hogy a "papír" megszerzésével a tudást is birtokolja,ezért nagyon vigyázni kell,-időt és türelmet kell adni magunknak,mindaddig amíg nem tudunk kellő biztonsággal uralkodni magunk és az alattunk feszülő lóerők felett.
A motorozás egy csodálatos dolog,-szabadságérzetet ad,benne ülsz a melletted elsuhanó tájban,uralod a gépet,-felszabadulsz a mindennapok nyomasztó gondjaiból,de csak akkor,ha már birtoklod a "tudást",-gondolom a szabadságérzet miatt,a motorosok a mindenkori rendszerek "megtűrtjei"-mondhatnám "nemkívántjai".
Nagyon tetszettek a témakörben megfogalmazott humorteljes írások,melyeket mindannyiótoknak köszönök.
Üdvözlettel:Che
Biztos vagyok benne,hogy a vizsga előbb-utóbb sikerülni fog,de a gondok igazán a vizsga után,a jogosítvány birtokában történhetnek.Jó gondolatnak tartom,hogy valamilyen elhagyatott magánterületen,ha egyáltalán módod van rá,-rakd ki a rutinpályát és gyakorolj,-elvégre a "tudás atyja az ismétlés"!A motorozás nem egy bonyolult dolog,de az igazi rutin megszerzéséig,minimum 10-15-ezer km.-ert meg kell tenni.A rutin megszerzését a motor típusa is válogatja,az egyik így fekszik a kanyarban,a másik másképp,sok minden múlhat a futóművön,a gumin,a fékeken,-milyen fordulatszámon milyen teljesítményt produkál,maga a motor,Magyarul,ha odahúzod a gázt a kanyarban,veszi e "lapot" és képes e leadni a maximális teljesítményt,ami az adott gázfogantyú álláshoz tartozik,az-az betapad e a kanyarba.
A motorozás legveszélyesebb időszaka azonban a jogosítvány megszerzése után következhet,de csak akkor,ha a gyakorlatlan vezető elbízza magát és úgy gondolja,hogy a "papír" megszerzésével a tudást is birtokolja,ezért nagyon vigyázni kell,-időt és türelmet kell adni magunknak,mindaddig amíg nem tudunk kellő biztonsággal uralkodni magunk és az alattunk feszülő lóerők felett.
A motorozás egy csodálatos dolog,-szabadságérzetet ad,benne ülsz a melletted elsuhanó tájban,uralod a gépet,-felszabadulsz a mindennapok nyomasztó gondjaiból,de csak akkor,ha már birtoklod a "tudást",-gondolom a szabadságérzet miatt,a motorosok a mindenkori rendszerek "megtűrtjei"-mondhatnám "nemkívántjai".
Nagyon tetszettek a témakörben megfogalmazott humorteljes írások,melyeket mindannyiótoknak köszönök.
Üdvözlettel:Che
Komment