Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyszarvú.... nekem ennyi jön be.

    Nekem is...de én sajnos nem is nagyon értek hozzá....

    Komment


      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Egyszarvú.... nekem ennyi jön be.
      Most néztem meg telón, simán behozza....

      /SZERK
      Nézzük ez működik-e:
      https://drive.google.com/open?id=1nL...8JlUyDyIFcRULY
      Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2019 júl. 20, 22:20.

      Komment


        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Indítás előtt olajzás ellenőrzése.
        Ha Horexröl beszélünk, akkor tán fél liter vagy kevesebb olajat kell tölteni/önteni a forgattyúsházba a hengerfejen keresztül. Mármint ha frissen összerakott motor

        Én valaha rendesen megöntöttem olajjal és nem is indult rugásra
        Aztán hosszas tologatásra elindult, füstölt is rendesen de nagyon csöndes volt mechanikusan
        Aztán pár km. után ömlött az olaj az olajtankbol

        Mannyi olaj kell az első teleszkópba? 50ccm-200ccm között olvasok mindent

        Komment


          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nézzük ez működik-e:
          4 *.mov van benne de nem játsza le az SMplayer

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            4 *.mov van benne de nem játsza le az SMplayer
            Érdekes, nekem VLC simán vitte.... Még gyorsan átkonvertálom utána megyek aludni...

            /SZERK
            https://www.dropbox.com/s/c2tuz2khq0...ideos.zip?dl=0
            Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2019 júl. 21, 00:38.

            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ha Horexröl beszélünk,
              A forg házba 2dl olajat öntöttem,de kevésnek bizonyult. Az olajtankban kb 1l olaj van,így van félig. Én sem találtam adatot a teleszkópról,de az űrtaltalmát figyelve 1,8dl lökésgátló olajjal töltöttem fel. Érdekes módon a 400-as szivattyúja különbözik a 350-es szivattyútól + szinte minden kicsit más. Ezt nehezen értem meg mert 50ccm a különbség, nem indokolt pl: blokkfeleken,teleszkópon,kormánnyakon,ütközőn,vázon, változtatni. Ezek miatt fölöslegesen drágították a gyártást. (szerintem)

              Komment


                ....... nem inkább -fejlesztés ?

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ezek miatt fölöslegesen drágították a gyártást.
                  A 400-as nincs elöttem mert csak egyszer láttam kivülröl
                  A 350-es belül viszont simplexlánc helyett duplex lett a primer lánc, "ricnis" tengely és tűgörgö helyett bordástengely és golyóscsapágy, van olyan blokk hogy a sebváltó kiszerelhető a forgattyúsrész széthuzása nélkül stb.
                  Olajszivattyú esetén meg olvastam valamit fogaskerekesröl
                  A Regina szivattyúja elég komplikált , a golyós szelepével, a főtengelybe spricnivel, a szivom-nyomom rendszerével

                  Itt van elöttem két "eredeti" copy pdf. Egyik leirásban a teleszkóp olaj 50ccm, a másikban 150ccm, én 2dl-t tettem és 15-40 motorolajat
                  Az egész első teleszópja egy rakás "nem jóság" Német fórumon silabizáltam kki hogy fejlesztik az okosok utólag.
                  A bakteleszkóp hátul , olyen amilyen. A maga korában megfelelt a kényelemnek

                  Ha van oldalsztendered, megmérhetnéd a szár hosszát. Az enyém valahol eltünt. Talán még kreálok egyet hozzá valami más motorbol
                  OFFnak vége

                  Komment


                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ...... nem inkább -fejlesztés ?
                    Az is lehet,bár egyidejű gyártás. A 350 szivattyúban nincs szelep ... legalább is ami ebben van. Nincs oldal sztenderem.

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      350 szivattyúban nincs szelep
                      http://www.horex-regina.de/mediapool..._Reparatur.pdf
                      Ugy a lap közepén mutogatja
                      Vagy stimmel a 350-re vagy nem
                      Az meg hogy fogaskerék vagy dugattyú szivattyú, mindig keverik

                      Komment


                        Köszi! Megnézegettem. Ebben dugattyús a szivattyú, s már helyreállt a rend kering az olaj rendesen. Már csak pár valóban apróság van indításig.

                        Komment


                          Tegnap este úgy zártam a műhelyt hogy mai nap indítással kezdek.. Másodikra megmondta a nevét igen rendes dübörgő de egyenletes hanggal. Pici csörgést azért hallottam a kipuff szelep felől,ezért mozgattam a dekompresszort kicsit.. nem-e? De nem.. Könnyedén indult sokadikra is,ezért felhívtam a gazdát (hogy eldicsekedjek) Nem tudtam indítani,kiszuszogott hf alól.. Feltárás után : a 04 alu tömítés nem lapult megfelelően... nem gond van jobb.. probléma letudva. Viszont: Csak egy icipicit ért bele a szelep a dugóba. Második képen már gyógyuló félben. Most végeztem,már csak hézag állítás+kipuff szerelés. Próbakör holnapra halasztva.

                          Komment


                            Kedveseim ma meg lettem szexuálva lakott terület 61km/h 10ezer Ft.
                            Ez önmagában nem hírértékű mert előfordulhat, annál is inkább mert én ezt a 60 körüli tempót szoktam tartani, belekalkulálva, hogy megszívhatom.
                            Viszont ez egy Nak nevű faluban történt ami nem egy forgalmas hely, és a rendőrbácsi megjegyezte, hogy a hátrányos helyzetű faluk felzárkóztatása program része hogy ilyen kis falukba vannak kirendelve, melyek főutaktól távol esnek, és ez innentől gyakran fog előfordulni.
                            Mondjuk Rozsályi kalandunkat végiggondolva nem teljesen érthetetlen.

                            Komment


                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Próbakör holnapra halasztva.
                              Irigyellek!
                              Szarozok a vezetékek elkötésével. Lepillantok, olaj az első teleszkóp alatt
                              Basszus, van ott egy M8 csavar egy gumi O gyűrűvel. Hozzá sem nyúltam, akkor mi az anyjáért ereszt?
                              Ezek után be sem merem önteni a karter és a váltó olajat mert elönti a szobát az olaj
                              A jó Isten sem akarja hogy elinduljon ez a motor

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                van ott egy M8 csavar
                                M12x1,5mm helyesen és O gyűrű egy darab sem. Akkormost?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X