Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    -t5- és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sok dolog volt még amit nem írtam le.
      Szia!
      Keserűséget érzek a szavaidból! Lehet, Neked az jött le az írásaidra megfogalmazott válaszainkból, hogy nem egészen a "szívünkből" szólnak. Pedig nagyon felélénkült a Fórum mióta a Te "rutin(talanság)vizsgádat" követhettük a kezdeti nehézségeidtől a SIKERIG. Az igaz, hogy a vége még "messze" van, de nagyon bízunk Benned! Most, hogy a rutin megvan, már le merem írni, hogy régen olvastam ilyen érdeklődéssel a Fórumot, mint ezt a témát, az írásaiddal a fejlődésedről. Azért csak most írom le, mert nem akartam, hogy félreértsd és azt hidd, jó magyar szokás szerint a vizsgabiztosnak "szurkoltam". Nem, sőt egész délelőtt a Fórumon lógtam és azt vártam mikor írod már le: sikerült.
      Bízunk benne, hogy a forgalmi vizsgáig is "közvetíted"az eseményeidet és tovább olvashatjuk 'jópofa' történeteidet!
      Hidd el, én is vizsgáztam sokat és remegett a lábam eleget, de "csont nélkül" vettem minden akadályt! Sokszor remegett a 'léc', de végül sikerült.
      Sok sikert!
      Még ide akartam másolni a jogosítványomat, de nem mertem!
      korompaiistvan, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.
      A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

      Komment


        #93
        -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szia!
        Keserűséget érzek a szavaidból! Lehet, Neked az jött le az írásaidra megfogalmazott válaszainkból, hogy nem egészen a „szívünkből” szólnak.
        Isten őrizz!

        Köszönöm a biztatást mindenkinek, sokat számít. Sokat vezetek személyautót és kisteherautót, úgyhogy a forgalomtól annyira nem vagyok megijedve, legalábbis ami a forgalmi helyzeteket illeti. Mondjuk ma rá kellett jönnöm, hogy azért ez nem teljesen igaz

        Örültem a sok történetnek, amik előjöttek a vizsgával kapcsolatban. Még jöhetnek ilyen sztorik nyugodtan sőt ,másfélék is!

        Szóval hogy is van az a jogosítvány?

        Komment


          #94
          Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          chemotox,

          Gratula! Az üzenet viszont elmaradt, úgyhogy a sört elhalasztjuk, de attól még én állom az elsőt Én szombat reggel 8ra megyek ismerkedni a motorral meg a pályával, tehát az lesz az első napom motorral rutinon.
          Szia!

          Tegnap esküvőn voltam, de most megkérdezem. Hogy sikerült?

          Komment


            #95
            Szia!

            nem a legfényesebben.. Az már biztos, hogy nem én vagyok a Motoros Isten, de még semmi nincs veszve Felültettek a nagy 600asra, mondták, hogy "hajrá", hát majdnem szétszaladt a ménes, aztán mondta az oktató, hogy érdemesebb lenne kicsit begyakorolni a motorozást először a 125ösön. Felpattantam de mondta az oktató,, hogy ne a motoros pályán menjek mert 6 robogós volt meg 2 nagymotoros, menjek a teherautó pályájára aztán körözgessek, gyorsítgassak, szlalomozzak, fékezzek, álljak meg, váltsak. Nem is volt semmi baj egészen addig amíg meg nem érkezett a kamion, amire nem számítottam és meg nem kergetett, mert ugye neki a nagysebességű fékezést kellett gyakorolni.. Na akkor ott én is nagysebességbe kapcsoltam, aztán visszafordultam, de a lendület majdnem lesodort a pályáról, egy picit a kerék hozzáért a fekete-fehér hengerhez, meg lábbal a biztonság kedvéért jól meg is tapostam. Szerencsére se nekem, se a motornak se a teherautós (szőke) nőnek nem lett baja, borulni se borultam se akkor se máskor. Mondta az oktató, hogy bár vele még nem íratta alá azt a papírt amin elfogadom, hogy baleset esetén mindent nekem kell fizetni, de azért vigyázzak a cuccokra. Amúgy azt mondta, hogy ezeken az apróbb malőrökön kívül sok bajom nem volt, csak nem elég szűk a fordulóköröm.

            Amúgy a múltkori válaszom úgy látom nem érkezett meg, úgyhogy bepótolom:
            Nem tudtam folyamatosan aktív lenni, mert nem itthon voltam és csak telefonról tudtam netezni, az meg szívja az energiát nagyon, úgyhogy csak óránként megnéztem, hogy jött-e üzenet. Már csak este néztem meg, hogy ide már írtál, de mire telefonon kikeresgettem volna a fórumot meg a topikot, addig megőszülök. Meg amúgy is csak estefele értem volna rá mert egész nap festegettem, meg csiszoltam, kihasználtam a jó időt mert ki tudja mikor lesz megint. Na de egyszer úgyis bepótoljuk, mikor te is jobban ráérsz meg én is.

            Komment


              #96
              Sziasztok! Jelentem újra az iskola padba ülök én is kresz fejtágításra és majd reményeim szerint aztán megyek rutinozni meg forgalmizni én is. Ha nem bánjátok én is majd közvetítem mik történtek velem Motorom még egyelőre nincs de a jövő évi változtatások terveit tényeit elhallgatva úgy gondoltam inkább a felújítás lassuljon még tovább, de a nagy A-t inkább megcsinálom idén. Eddig úgy néz ki hogy egy 640-es KTM LC4 supermotoval tudok menni ha nem sikerül valami békésebb jószágot kölcsönbe szerezni...

              Komment


                #97
                Na gratulálok akkor! Remélem te is legalább annyira sikeres leszel mint mi chemotoxszal, vagy mint a fórum többi tagja! Nekem tegnap lett volna a 2. rutinpályás gyakorlatom, teljes vértezetben kitekertem a város másik végébe a rutinpályára, ahol közölte az oktató, hogy elhúzódott a vizsga, aztán meg neki be kell menni a suliba behajtani a kreszesektől a pénzt, úgyhogy inkább tegyük át az egészet csütörtök reggel 10re. Úgyhogy tekerhettem haza motorozás nélkül.. Legalább megszellőztettem a sisakot Elvileg mostmár a nagy 600asra ültetnek fel

                Komment


                  #98
                  Hát egyelőre még csak kreszre fogok menni, de azt mondta az oktató hogy az 6 alkalom és vizsga utána megy uzsgyi rutin. Remélem sikerül majd normális menetben lezavarnom mindent és nem teszek kárt sem a motorban sem magamban

                  Komment


                    #99
                    Én ahhoz az iskolához mentem ahol csináltam 3-4 éve a B-t, azt mondták be se kell járnom órára (de azért a pénzt elkérték) 1x-2x bemegyek a gépen gyakorolni és mehetek is vizsgára. elmentem egyik csütörtökön beiratkozni meg befizetni, következő héten pénteken már megvolt a kreszvizsgám nem vészes amúgy. Nem árt frissíteni az emlékeket ha megvan a B-d (ha nincs semmilyen jogsid akkor mind1) mert én is elsőre 50pontot értem el a 75ből, aztán 2-3 vizsgasor kitöltése után már belejöttem.

                    Komment


                      OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      6 alkalom és vizsga utána megy uzsgyi rutin.
                      A KRESZ-oktatáshoz nagyon ragaszkodnak általában az autósiskolák. Egy barátom iskolájában csináltam az elméletet, ő oktatott, hát annyi volt a 3 résztvevős tanfolyam, hogy a srác és én felváltva magyaráztuk a két nőneműnek hogy mit, hogyan és miért a közlekedésben... Barátság ide vagy oda, nem rövidített az időn, igaz így is belesűrítettük 3 hétbe.

                      Aztán egy nagyon jó oktatót kaptam Szabó úr személyében, az első rutinóra után beírt vizsgára a következő alkalomra. Ugye azon az alkalmon kiszaladtunk a fűre én és az ER-5, de utána a következő alkalom egy óra gyakorlás + vizsga volt, szóval 10-12 napon belül meglett a rutin. Utána 2 alkalom a városban, harmadikon vizsga. A vizsga után meg tortaevés hűtőládából az oktatós Ignis csomagtartójánál, mert előző nap volt a szülinapom.

                      Szóval ha már tud az ember motorozni relatíve gyorsan le lehet zavarni. Utána egy évig nézegettem a jogsimat mire elkészült a motorom. De már nagyon ott voltam, hogy veszek egy műszakis MZ TS-t, mert nem bírom ki.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        Hát amikor autóra mentem jogsizni akkor mikor a rutinhoz értünk akkor ha jól emlékszem le még levitt az oktató, de vissza már én hoztam a pályáról a verdát meg utána én vittem le is vissza is, meg volt hogy rutin helyett is forgalmat vittük.

                        Komment


                          Sziasztok!

                          Beindult a jogsi dömping!

                          Ma vezettem én is, délután négy órától. Tartozok egy vallomással, mégis falábam van, mert az oktatóm mondta, hogy semmi baja a váltónak inkább nem engedem fel teljesen a váltókart. Mit ad isten, teljesen igaza volt. Ma már nem a visszaváltással foglalkoztam főként így meglett az eredmény az oktatóm szerint egész jól ment. Kimentünk lakott területen kívülre és nyomjad neki, na persze sebességhatáron belül. Néha belém kapott a szél elég furcsa volt, de aztán megszoktam. Blackmumus miatt írom amikor elértünk Nyírpazonyhoz, (ahol van a gíroszos a nagy kanyar után) van egy 60-as tábla. Ott balra tértünk, majd visszafordultunk Nyíregyháza felé, de a gíroszos előtt balra fordultunk ismét Nyírpazony felé. Na itt alkottam egyet . Előttem ment a másik srác a nagymotorral ő letért, szemből jött egy kocsi, mondom ebbe még bele férek. Irányjelző oldalra tekintés minden volt, csak túl hamar letértem. Oktatóm: Fúúú, áááá, ilyet ne csinálj! Rendőr meglát megbüntet egyéb nyalánkságokat mondott. Kicsit megnyugodott és újból megcsináltuk még egyszer. Úgyhogy vigyázz a záróvonalakkal A többi dolog egész jól ment, holnap délután ötkor folytatjuk, majd én megyek a nagymocival.

                          Egyébként nagyon helyes, ne csak én irkáljak ilyen dolgokat.

                          Komment


                            chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Blackmumus miatt írom amikor elértünk Nyírpazonyhoz, (ahol van a gíroszos a nagy kanyar után) van egy 60-as tábla. Ott balra tértünk, majd visszafordultunk Nyíregyháza felé, de a gíroszos előtt balra fordultunk ismét Nyírpazony felé. Na itt alkottam egyet . Előttem ment a másik srác a nagymotorral ő letért, szemből jött egy kocsi, mondom ebbe még bele férek. Irányjelző oldalra tekintés minden volt, csak túl hamar letértem. Oktatóm: Fúúú, áááá, ilyet ne csinálj! Rendőr meglát megbüntet egyéb nyalánkságokat mondott. Kicsit megnyugodott és újból megcsináltuk még egyszer. Úgyhogy vigyázz a záróvonalakkal A többi dolog egész jól ment, holnap délután ötkor folytatjuk, majd én megyek a nagymocival.

                            Még nekem az kicsit távolabb van, de remélem hamarosan már én is eljutok odáig, de azért te is csak óvatosan cikázz az autók között! :P Nem lenne vicces ha még jogsi megszerzése előtt összetörnéd magad Amúgy melyik iskolánál vagy?

                            Komment


                              Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Még nekem az kicsit távolabb van, de remélem hamarosan már én is eljutok odáig, de azért te is csak óvatosan cikázz az autók között! :P Nem lenne vicces ha még jogsi megszerzése előtt összetörnéd magad Amúgy melyik iskolánál vagy?
                              Nem a töréssel volt a baj, bőven belefértem. A gond az volt, hogy túl korán tértem le, majdnem a szembe jövő sávba. Ott nem jött semmi, és persze ezt én láttam is, de ugye ez bukovári lenne vizsgán, arról nem is beszélve, hogy khmmm szabálytalan... Tanulságnak jó volt. Igyekezni akartam, de ennyire nem kellene. Jobban belegondolva a szabálytalanság nem teljesen jó megfogalmazás, de elég húzósnak néz ki. Mindenesetre a bukta meglenne, mert ugye nem a felező vonal felé fordulunk, hanem a padka felé kell tartani kanyarodáskor.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2012 máj. 30, 20:46.

                              Komment


                                Na megvolt az első földközeli élményem. Kitoltuk a mocit a garázsból, mondta az oktató, hogy körözgessek a parkolóba, aztán megyünk a rutinpályára. Egész faszán ment úgyhogy átmentünk a pályára, ott mondta, hogy fordulgassak jobbra is ne csak balra, na és hát ezt nem kellett volna.. Az első jobbos fordulónál megmutattam a fékkarnak az aszfaltot, de az aszfaltnak ez nem tetszett és elgörbítette a fékkart. Pont előtte írtam alá a papírt, hogy minden költséget én állok, úgyhogy most vagy szerzek 1 fékkart, vagy kifizetem amit rendelnek. Aztán átmentem a motoros pályára, csinálgattam az 1es meg a 2es feladatot, a végén mikor visszavittük a motort a garázshoz azt mondta az oktató, hogy teljesen el van halva, ahhoz képest, hogy az elején mennyire gyengén indult, nagyon faszán belejöttem, úgyhogy sok gond nem lesz velem, csak azért ne nagyon dobáljam a gépet. Erről jut eszembe! Nincs valakinek 1 Honda (Honda cbf 600) fékkara?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X