Szervusz Tigris!
Valahol a fékmunkahengeren kell lennie egy légtelenítő csavarnak,amit pumpáláskor,a benyomásnál meg kell nyitni,majd a fékkar kiengedése előtt el kell zárni és Így tovább.Légtelenítő csavar nélkül,csak a rendszerben lévő levegő összenyomkodása történik,de azt valahogy el kell távolítani!Nem vagyok robogó szakértő,sőt tele vagyok velük ellenszenvvel,de egy hidraulikus rendszer,legyen az robogó,vagy akármi egy elven működik.
Talán lesz itt valaki,aki nálam jobban ismeri ezeket a szörnyetegeket,esetleg az adott típust és konkrétan le tudja írni az alsó munkahenger légtelenítőjének a helyét.
Üdvözlettel:Che
Valahol a fékmunkahengeren kell lennie egy légtelenítő csavarnak,amit pumpáláskor,a benyomásnál meg kell nyitni,majd a fékkar kiengedése előtt el kell zárni és Így tovább.Légtelenítő csavar nélkül,csak a rendszerben lévő levegő összenyomkodása történik,de azt valahogy el kell távolítani!Nem vagyok robogó szakértő,sőt tele vagyok velük ellenszenvvel,de egy hidraulikus rendszer,legyen az robogó,vagy akármi egy elven működik.
Talán lesz itt valaki,aki nálam jobban ismeri ezeket a szörnyetegeket,esetleg az adott típust és konkrétan le tudja írni az alsó munkahenger légtelenítőjének a helyét.
Üdvözlettel:Che
A légtelenítőcsavart azt tudom hol van illetve hogy azt kell kinyitni. Bár azt nem tudtam el és kéne zárni kiengedésnél
(eddig hidraulikus fékhez nem kellett nyúlnom). Kérdés hogy a pumpálás közben kijön-e a levegő a fékcsőből is mert majdnem függőleges pozícióban van..... Illetve úgy nézem jobb ha a méretesebb kiszerelésben veszem meg a folyadékot:
,hogy a bubi menjen ki a munkahengerből...
Ha nem jelenik meg az olaj lent,akkor a légtelenítőre tett csövet saját vákum alá teszem.
Utána a fentebb leírt eljárás következik.
...
Komment