Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hy.

    Nálunk , drága nejem úgy járt mint az egyszeri embere.:-))) Fel ült a Pancsira, és kész. Ha a Pancsival megyek valahova, legtöbbször jönni akar. Alig bírom lebeszélni.:-))) Ebben talán az is szerepet játszik (mármint a lebeszélés sikerében) ,hogy volt egy év amikor nem volt olyan útunk , hogy minimum egyszer ne áztunk volna bőrig. Akkor egy kicsit le lohadt a lelkesedése.:-)))
    Viszont a Trophyra csak egyszer ült fel, akkor is kényszerből. Pedig az kényelmesebb.
    Az időbeosztásomhoz pedig nem sok köze van. Én sem panaszkodom amikor a barátnőjével trécsel órákig.:-)))) Esetleg ha nincs vacsora.:-)))))))
    korompaiistvan és Che kedvelte ezt.

    Komment


      Melyik a legjobb motor a világon????Click image for larger version

Name:	561848_264555086980869_1721307495_n.jpg
Views:	1
Size:	23.1 KB
ID:	132744
      korompaiistvan, Blackmumus és chemotox kedvelte ezt.

      Komment


        Helyzetjelentés: Új ülés felrakva. (a két első kép)

        dott Albuma: Pannónia T5
        korompaiistvan és supermax kedvelte ezt.

        Komment


          Na akkor most ne csinálj semmit, csak MOTOROZ!!!! Majd a télen folytatod, a csinosítást.:-))))
          dott kedvelte ezt.

          Komment


            Sziasztok!
            Azom az okosságon töröm fejemet, hogy a tavaszig levizsgázok B125-böl aztán a tavasszal veszek valami járgányt hozzá.
            Csak azt nem tudom, mit. Szerintetek melyik a legjobb 125 ccm ben? Danuvia, Panónia avagy Csepel? Melyiket lenne érdemes keresni. Gondolok itt arra is melyikhez van elérhetőbben alkatrész, illetve mik a tapasztalatok róluk?

            Komment


              125-ös Pancsiról én nem tudok (persze ettől még lehet:-))) Danuvia van , de nem értek hozzá. Talán :-))) Csepel is, de szerintem ahhoz az alkatrész beszerzés elég macerás lehet.
              Kifelé beszélek , de szerintem átmeneti gyakorló motornak talán a 125-ös MZ lenne a legjobb megoldás. Tudtommal nem húzós az ára , és elég megbízható szerkezet.

              Komment


                Én is MZ-t tudok ajánlani, olcsó, jó, és alkatrész is van bőven.

                Komment


                  Attached Files
                  kollarg, soveny és Tamás78 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Nem mintha kételkedtem volna, de gyorsan fel lapoztam. Egyszer már el kéne olvasnom végig. Amit olvastam az alapján nem lehetett olyan rossz. Azt írja simán vitte a 80-90-et, és 103 volt a vége. Amit szintén nem tudtam, mi a következő rész a könyvben?? Próbálkoztak hómobil gyártással is.:-))))

                    Komment


                      barna kedvelte ezt.

                      Komment


                        Az eddigi mérgelődéseimre jött ma az üzenet, hogy átvehetem a jogsimat. Rohantam is be nyitvatartási időbe.
                        Délután már járattam a T5-öt, erről a dilemmáról a blokk topicba írtam is.
                        VÉGRE motorozhatok hivatalosan.
                        barna, Intrepid és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Erről mit gondoltok? Szerintetek mit szólna egy ilyenhez a magyar rendőr?

                          Építhetnékem van rossz bicigli van, rotakapa van...mi kell még?
                          jagdtigger, barna és 3 további látogató kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Szerintem jól néz ki!

                            Nekem is hasonló gondolataim voltak amikor megláttam ezt, de aztán eszembe jutott hogy sajna(inkább szerencsére ) már eladtam a Druzsba fűrészt, úgyhogy az erőforrás már hiányozna az autentikus replikához.

                            Komment


                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Erről mit gondoltok?
                              VELOMOTO

                              "Olyan, alacsony költségvetésű és viszonylag kevés szerszámot igénylő, házilag is alkalmazható technikákkal, technológiákkal előállítható 50 ccm-es (esetenként maximum 100 ccm) motorkerékpárok építése a feladat, melyek alapvetően zárt pályára, vagyis nem közúti használatra készülnek. A verseny elbírálása a kreativitás, az esztétika és az alkalmazott technikai megoldások mérlegelése alapján történik."

                              Őszintén ezt gondolom.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nekem is hasonló gondolataim voltak amikor megláttam ezt, de aztán eszembe jutott hogy sajna (inkább szerencsére ) már eladtam a Druzsba fűrészt, úgyhogy az erőforrás már hiányozna az autentikus replikához.
                                Bár egy méterrel hosszabb mint gyárilag, de legalább összecsukható

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X