Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    első lámpa sem rá való szerintem
    Danajka vagy D-csepel
    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    kormányszorító is „D”
    Az Danuvia tutira.
    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    de úgy néztem hogy a tankján ezüstnek nincs nyoma.
    Én úgy tudom nem mind volt olyan...
    Amúgy szépen egyben lévő gép. A szerszámosra ötletem sincs...elég jónak tűnik a kivitele ahhoz, hogy gyári legyen, bár a katalógusban nem ilyen van, de a pumpa egyezik, úgynézem.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Sziasztok! Végre elkészült a Pannonia T5H EXPORT motorkerékpárom!
      Gondoltam itt,ebben a témában megosztom veletek a ma készült képeket!
      Ilyen volt:Click image for larger version

Name:	0006.jpg
Views:	2
Size:	195.3 KB
ID:	137217Click image for larger version

Name:	0004.jpg
Views:	4
Size:	196.1 KB
ID:	137218Click image for larger version

Name:	0007.jpg
Views:	1
Size:	199.6 KB
ID:	137219

      És ilyen lett:Click image for larger version

Name:	DSC01372.jpg
Views:	2
Size:	205.5 KB
ID:	137220Click image for larger version

Name:	DSC01336.jpg
Views:	1
Size:	203.3 KB
ID:	137221Click image for larger version

Name:	DSC01340.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	137222Click image for larger version

Name:	DSC01358.jpg
Views:	1
Size:	204.0 KB
ID:	137223

      Minden részletet a "Pannoniák" című könyvből néztem,korabeli reklámfotók alapján.
      Persze van egy-két átalakítás,ami nem egyezik az eredeti export kivitellel (pl. térképtartó a tankban),de nekem így tetszik!
      Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 ápr. 23, 18:47.

      Komment


        chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Tegnap elég sok kellemetlen meglepetés után volt egy sikeres próbaút a motorral.
        Gratulálok! Majdnem olyan szép mint az enyém Na jó csak viccelek, mindenkinek a saját keze munkája a legszebb, de tényleg nagyon jól néz ki. Mikor mehetünk muslicázni?

        Ja és mégvalami amivel engem is b...ogattak mikor küldözgettem körbe a képeket (még Bandibától is megkaptam): Tankembléma hol marad?!?!?!


        jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Annyi lenne a kérdésem hogy ilyen esetben is marad bejáratásnál az 500 km max 30-as tempóba és 1:25-ös keverékkel?
        Nekem igaz, hogy hónolva lett a hengerem, és dugattyú, meg gyűrűcsere is volt, de ezt a kérdést én is feltettem régebben. Akkor azt javasolták, hogy végig kell csinálni a bejáratást. Lehet, hogy nincs rá annyira nagy szükség mint egy teljesen új motornál, de ha egyáltalán nem járatod be és a motor meg igényelné akkor hosszútávon jóval többet vesztesz vele, mint hogy most fél órával hamarabb kell kelned, hogy lassabban de odaérj ahová akarsz.


        Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sziasztok! Végre elkészült a Pannonia T5H EXPORT motorkerékpárom!
        Gondoltam itt,ebben a témában megosztom veletek a ma készült képeket!
        Nagyon jól néz ki! Bár eredetileg sem volt csúnya, de így még jobb! Gratulálok! Használd egészséggel!

        Komment


          Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nekem igaz, hogy hónolva lett a hengerem, és dugattyú, meg gyűrűcsere is volt, de ezt a kérdést én is feltettem régebben. Akkor azt javasolták, hogy végig kell csinálni a bejáratást. Lehet, hogy nincs rá annyira nagy szükség mint egy teljesen új motornál, de ha egyáltalán nem járatod be és a motor meg igényelné akkor hosszútávon jóval többet vesztesz vele, mint hogy most fél órával hamarabb kell kelned, hogy lassabban de odaérj ahová akarsz.
          Okés, akkor hétvégén kitakarítom a régi kipuffot(ez is cserélve lesz), utána meg jó hosszú szabim lesz úgyhogy lesz időm rendesen bejáratni .

          Mondjuk egyelőre a csapágyakkal szívok, az első főtengely csapágy simán beesett a helyére ahogy illik de a többi félúton megakadt és ki kellett ütnöm őket(bajuk nem esett szerintem mert nem próbálkoztam meg második körrel). Most próbálok keríteni egy prést az ismerősi körben... Csak azt nem értem miért nem ment be a többi, blokkfelek jó alaposan fel voltak fűtve a csapágyakat meg a fagyasztóból vettem ki.
          Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2013 ápr. 23, 22:22.

          Komment


            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ja és mégvalami amivel engem is b...ogattak mikor küldözgettem körbe a képeket (még Bandibától is megkaptam): Tankembléma hol marad?!?!?!
            Visszakérdezek: Mivel ragasszam? De tényleg.... Írtam privátot is. Képzeld tele a környéked Pannóniással. 4 egyhengeres és egy kéthengeres a 3 utcán Na jó az enyém csak vendégeskedik, de azért sokszor lesz az arra ezután is

            Komment


              chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Visszakérdezek: Mivel ragasszam? De tényleg...
              Én műgyantával ragasztottam, mert az volt az egyik amit ajánlottak (meg az volt itthon), a másik amit ajánlottak az autogitt volt. Ja és előtte karcolgasd meg az embléma hátulját és fájó emlék lesz, de a festéket is meg kell kicsit csiszolni. De csak ott ahova ragasztod, nem fog látszani.


              chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Képzeld tele a környéked Pannóniással. 4 egyhengeres és egy kéthengeres a 3 utcán Na jó az enyém csak vendégeskedik, de azért sokszor lesz az arra ezután is
              Na ezt nem is tudtam. Egyet sejtettem (meg persze a tiédet) de, hogy 5 is van. Elég erősen bújkálhatnak, mert elég ritka látvány erre a pannónia. Falkában fogunk járni
              Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2013 ápr. 23, 23:19.

              Komment


                Abban a dilemmában segítsetek nekem, hogy pár hozzászólással ezelőtt mutatott motort TI mire újítanátok fel? T-Csepel, vagy D-Csepel.

                http://veteran.forum.hu/members/dott-879/albums/csepel-t-125-464/


                Vázszáma alapján 1954-es. (http://veteran.forum.hu/members/dott...5879-dsc-0168/)
                Ami nem teljesen tiszta számomra, hogy miért máshol van ez a szám beütve, ahol szokott lenni, ott nyoma nincs számsornak, sem csiszolásnak házi barkácsolásnak.

                Sok alkatrész a motoron D-Csepel, de ezt az elhasználódás miatt is cserélhette a tulajdonosa. Blokk nem mérvadó, abban a régi rendszáma van benne, így azt tuti kicserélték, mert régen a rendszámot ütötték bele utólag. Forgalmiban vázcseréről, blokkcseréről semmi nincs beírva, ezekkel a számokkal került forgalomba 61-ben. Csíkozásra utaló nyomokat az átfestés miatt nem találtam.
                Ti mi alapján döntenétek? Nem a pénzre gondolok most a mérlegelés szempontjából.
                Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 ápr. 23, 23:17.

                Komment


                  jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Mondjuk egyelőre a csapágyakkal szívok, az első főtengely csapágy simán beesett a helyére ahogy illik de a többi félúton megakadt és ki kellett ütnöm őket (bajuk nem esett szerintem mert nem próbálkoztam meg második körrel). Most próbálok keríteni egy prést az ismerősi körben... Csak azt nem értem miért nem ment be a többi , blokkfelek jó alaposan fel voltak fűtve a csapágyakat meg a fagyasztóból vettem ki.
                  Erre sajnos nem tudok megfelelő választ adni. Egy biztos, mérgedbe ne melegítsd túl és ne üss rá túl nagyot Külön-külön melegítetted és hűtötted, vagy egyszerre? Mert ha egyszerre akkor lehetett az a hiba, hogy amíg az elsőt betetted, addig a másik csapágy felmelegedett, a blokkfél meg lehűlt. Nem is tudom melyik topikban említették már a sütős verziót. Valami olyasmi volt, hogy 10 percre közepes lángon tedd be a sütőbe és akkor jó lesz De érdemes ennek pontosan utánanézni, nem szeretnék rossz tanácsot adni.


                  dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Abban a dilemmában segítsetek nekem, hogy pár hozzászólással ezelőtt mutatott motort TI mire újítanátok fel? T-Csepel, vagy D-Csepel.
                  Nehéz kérdés. Én T-re szavaznék. Viszont ha semmi pénzzel állnék neki akkor összesítenék, hogy pontosan milyen alkatrészek vannak rajta és melyik típushoz mennyibe kerülne összeszedni a dolgokat és az olcsóbbik lehetőséget választanám. De ha már egy ilyen csepelt sikerülne szereznem akkor nem foglalkoznék azzal, hogy meddig tart összekaparni rá a pénzt, inkább haladnék lassan, vagy még lassabban, de akkor legyen szép és eredeti, ne csak valami kis összecsapott járkálós motor.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2013 ápr. 23, 23:35.

                  Komment


                    Blackmumus!
                    Egyelőre én is a T-Csepelre gondolok, csak gondoltam azért kikérem a TI véleményeteket. Kéne hozzá cserélni jó pár dolgot rajta, de nem reménytelen.
                    Pénzt gyűjtöm rá, és vásárolgatom majd ami kell hozzá. Meg persze a forgalomba helyezés költségét is bele kell kalkulálni sajnos, igaz papírok megvannak szerencsére.
                    "Városi rohangálós" van itthon, így ezt biztos nem csapom össze.

                    Komment


                      chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Visszakérdezek: Mivel ragasszam?
                      Én 3M-es kétoldalu ragasztóval ragasztottam fel,ezt használjuk az autók díszléceinél is. Ez azért is jó,mert bármikor levehető,a fényezés sérülése nélkül (nem csak vésővel). Persze kicsit drága lenne emiatt venni egy egész tekerccsel,de ha kell privátban küldd el a címed és postázok neked (bárkinek) a két emblémára való mennyiséget! (nekem ingyen van)

                      Komment


                        Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Erre sajnos nem tudok megfelelő választ adni. Egy biztos, mérgedbe ne melegítsd túl és ne üss rá túl nagyot Külön-külön melegítetted és hűtötted, vagy egyszerre? Mert ha egyszerre akkor lehetett az a hiba, hogy amíg az elsőt betetted, addig a másik csapágy felmelegedett, a blokkfél meg lehűlt. Nem is tudom melyik topikban említették már a sütős verziót. Valami olyasmi volt, hogy 10 percre közepes lángon tedd be a sütőbe és akkor jó lesz De érdemes ennek pontosan utánanézni, nem szeretnék rossz tanácsot adni.
                        Külön-külön melegítettem a csapágyak helyét és egyszerre csak egyet vettem ki a fagyiból. Ami meg a melegítést illeti még a henger tőcsavarokat se tudtad volna puszta kézzel megfogni, nemhogy a blokkot . Épp keresek valakit akinek van vagy ismer valakit akinek van csapágy prése...

                        Komment


                          Kedves Beagle! Gratulálok a gépedhez és a ragasztó választásodhoz mely a későbbiekben sem okoz kárt a motorod festésében. Jól áll neki a sárga szín hiszen általában fekete a megszokott. Mondom ezt azon oknál fogva,hogy az én CZ-m is okker sárga. Ragasztás előtt a gondos zsírtalanítás nagyon fontos! Jó motorozást Neked itt a hozzávaló idő is végre. Lassan én is a végére érek az enyém rendbe szedésének és mehetek vizsgáztatni!?. Üdv. Sepy.

                          Komment


                            Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Én 3M-es kétoldalu ragasztóval ragasztottam fel,ezt használjuk az autók díszléceinél is.
                            Azt nekem is ajánlották, (bár nem ezzel a kérdéssel kapcsolatban) hogy nagyon erős és nagyon jól tapad, csak az a baj, hogy nekem az egyik embléma alatt van 1 horpadás, meg egyik sem túl egyenletesen egyenes így csak pár ponton illeszkedik. Az meg a kétoldalú ragasztónak is kevés akármilyen erős, így inkább maradtam a gyantánál, az legalább kitölti a teret

                            Tényleg, hogy lehet az embléma alá horpadást tenni, úgy, hogy a tankon sehol máshol nincs?

                            Komment


                              Te ,hogy csináltad az előzőt?

                              Komment


                                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Te ,hogy csináltad az előzőt?
                                Ha a kérdés nekem szól akkor nem értem. Milyen előzőt és mit?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X