Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
Ezen nincsen lengéscsillapító, hanem a gyári teleszkópra van ráheftelve valami. Nem úgy néz ki, mint a tipikus Earles villa, azt tudom hogy néz ki, és ez nem az. Egyébként miért van forgáspont a lámpafej alatt? Így értelmét veszti a lengőkar. Tipikusan a fotós megtévesztésére felrakott álvilla. (mostanában is divat a festéssel, burkolatokkal habszivaccsal elfedni a utcai tesztben részt vevő nullszériás autók alakját)
Csak a 2. számú helyen szabadna forgáspontnak lennie(Az első keréktengelyhez a "lengőkar" nem is ér hozzá, feljebb van, továbbá nincs hátul merevítése)
És a teleszkóp billeg is berugózáskor, amit itt nem tud megcsinálni.
Egyvalami hasonlít erre, a BMW Telelever első villája. Ha kihozzátok azt, hogy a Csepel Művek szabadalmaztatta ezt, eldobom az agyam
Egy normális Earles villa így néz ki:
Ami zavar, az a hagyományos villaburkolat-lámpatartó a Pannóniás képen. Berugózáskor az Earles villa lengéscsillapítója nemcsak rövidül, hanem billen is. És ez az, ami a hagyományos villaburkolat alatt nem fér el. Továbbá, ha feltűnik, a Pannóniás képen úgy néz ki, mintha már össze lenne teljesen nyomva a "lengőkar"(lefelé kellene lejtenie terhelés nélkül, mint a BMW nél)Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 28, 11:52."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Szervusztok!
Meglehet szentségtörést követek el és a Pannóniások kiátkoznak a fórumról,de nekem valahogy,a TLB semmilyen formában nem tetszik.Arról meg ne is beszéljünk,ha jól felmálházva,kapott egy defektet a hátuljára,lehetett birkózni vele,mire kikerült a hátsókerék,a burkolatból.Természetesen ízlések és pofonok között,órjási különbségek vannak,így tiszteletben tartom azok véleményét is,akiknek a TLB-nél,nincs harmonikusabb motor a világon.
Volt Csepelen sok próbálkozás a fejlesztésre és szerintem tudak is volna előrébb lépni,csak akkor nem tizen ezrekért,hanem a duplájáért kellett volna adni,a fogyasztóknak,de az meg a kedves népnek nem tetszett volna.Végül is ezért maradt a jó öreg Pannónia,a nép által kedvelt "igásló"..Arra nagyon megfelelt,hogy az emberek munkába járjanak vele,bírta a gyűrődést és jó volt az alkatrész ellátás is és még túrázni is el lehetett vele menni.
Végezetül egy 350-es protótipus,amelyből szintén nem lett széria gyártás,az meg lehet,így utólag boncolgatni,hogy miért nem,-mindenki másképp magyarázza,de hogy tudtunk az biztos!
Üdvözlettel:Che
- 2 likes
Komment
-
Berugózáskor az Earles villa lengéscsillapítója nemcsak rövidül, hanem billen is."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz is lengővilla,és vitatható a szépsége.
Netán torziós rugó lehet beépítve a villatengelybe?
Komment
-
Egy szép fotó hétfőre. Igazi legelő a szemeimnek.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
- 3 likes
Komment
Komment