Ha a régi beégett gyárit akarod helyrehozni , akkor szedd szét két részre , (kalapács és üllő) reszeld síkba a beégést valami kemény és újszerű reszelővel , mindkét wolfram érintkezőt polírozd fel a reszelőre csavart "snaxos" papírral , (legalább 400 azután meg 1000) nem baj ha egy egészen picit rádiuszos a felület , csak legyen sima ... picit feszíts a rugón rakd össze és épitsd fel az alaplapra . Ahogy Sepy is mondta , állítsd be az érintkezők párhuzamosságát az ülő rész vékony csőrös fogóval történő hajlítgatásával, szereld a helyére , cseréld ki újra a kondit (teheted kívülre is).Lendkerék felrak ,csavarja meghúz .. Hézag beállít 0,35- 0,4 mm -re ... Egy ellenállás mérő segítségével, a megszakítás időpontját pontosan észlelve a gyujtást beállítod 1,8 mm-re , a FHP elé, majd csak ezek után kötöd vissza a megszakítóra a vezetékeket , mégpedig a lendkereket nem levéve , annak ablakán keresztül ... az anyát a vékony csőrös fogóval meg is tudod húzni , csak a rugós alátétet ne hagyd ki alóla ...
Azután beindítod és elmész egy próbakörre !
Azután beindítod és elmész egy próbakörre !
Komment