Az anyagminőség hiányosságait anyagmennyiséggel kompenzálták... 
Bocs , hogy megkérdezem : Nem lehet beszerezni a hajtókar csavarokhoz négy egyforma koronás anyát valahonnan? A hajtókar alsó-szem furata mindkét karnál azonos ? A csapágyfeleknek igen , kell lennie előfeszítésének , mert máskülönben körbeforoghat a karban , és "rendbe rak" mindent ...
A képeid alapján a kereskedő valami szemetet küldött , ami még ráadásul rossz méretű is . reklamáld meg szerintem is .
De meddig ? Én értem hogy strapabíró , meg hogy gyárilag is ilyen illesztések vannak , meg hogy gyenge az anyagminőség ....... De én inkább megpróbálnám az egészet tisztességesen összerakni , nem hazardírozni . A megszokott , jól bevált szerelési normák nem véletlenül alakultak ki , és ez "nem csak a tudat " , szükségesek a tisztességes működéshez .


Bocs , hogy megkérdezem : Nem lehet beszerezni a hajtókar csavarokhoz négy egyforma koronás anyát valahonnan? A hajtókar alsó-szem furata mindkét karnál azonos ? A csapágyfeleknek igen , kell lennie előfeszítésének , mert máskülönben körbeforoghat a karban , és "rendbe rak" mindent ...
A képeid alapján a kereskedő valami szemetet küldött , ami még ráadásul rossz méretű is . reklamáld meg szerintem is .
martonzsolt eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése


csőfogóval természetesen beszerelt hajtókarokkal ! Mindez elkerülhető lenne ,ha az esztergályos kiderékszögeli a hajtókarokat,(ha így nem jó:akkor félre van fúrva,esetleg a dugó nem derékszög,vagy a blokk ferde....)nem tudom csinálja e még valaki????

Ne vedd okoskodásnak mert nem annak szántam.
) . A 2T motoroknál , (és talán az Ural -nál is , mert annak is görgős hajtókarja van) a számított illesztési hézag 0,01 mm körüli , 2T olajjal kenve oldalirányú billegés szinte nem is érezhető , pedig az kisebb felületen fekszik fel . Félre ne értsd nem okoskodom , bizonyára ők jobban tudják , kell a hézag , hogy ne kenje föl a csapágyakat ...
Komment