Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    fimolszerü cucc viszont nincs vagy en vagyok béna...MFoS2??? Vagy rosszul irtam be? Az is lehet...
    MoS2 a neve, ha így keresed.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Wsievers király vagy. Van por formában és adalék ként is. Már csak a szelepfészek anyaga kellene DIN szerint...

      - - - Updated - - -

      Joker

      Megneztem a linket de nincs katalogusuk.... pedig az öntvény szelepvezetőt sem tartom halott gondolatnak..
      CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Joker
        Megneztem a linket de nincs katalogusuk... pedig az öntvény szelepvezetőt sem tartom halott gondolatnak..
        Nem ez az egy cég van a világon --szerintem ha körülnézel ott is van ilyen . A félkész ülék ugyan úgy kapható a motorokhoz mint egy csapágy vagy egy anyacsavar .

        Sz.J. eredeti hozzászólása
        és a bronzosokban, többnyire a szelep egy köszörülés után jó volt,
        így van

        Komment


          No ma sok kerdesre kaptam választ. Igaz nem a Papika segitett hanem szinten egy hajlott korú mernök. SZ.J.. a bronz szelepvezető valoban rendjén van, .... ha a szelep nem tökéletes..szelepülék..a bronzra azert esett anno a választás a bogárnál mert jól es gyorsan megmunkálható, nem lazul ki.... Porsche. Az alap gond az volt anno, hogy a vekony alu öntvényt a hirtelen fellepő hőtagulas miatt a szelepfészek sokszor elrepitette. A bronz jobb volt. Megjegyzem hogy ezen problema miatt a bogárnál a kesobbiekben visszatertek a bronzra. Gyartották acél szelepülékrekkel is de sokszor elrepedt. De a téma a dnepr mt csodaszéria. Sárgaréz szelepfészek bronz vezetővel. Ezt fogom tenni. Jovő héten egy tizedet kiveszek a hengerfejek szelepfészek ágyából mert egyszerűen akkora a méretszórás hogy nem tudok minden fészket egyforma külső atmérőre koszorulni. A ruszki gepmunka katasztrófa.... A szelepeket soha nem néztem sajnos gogy melyik vezető mit tett a szeleppel. Megmértem őket es ami nem volt jo ment a konténerbe.
          UK kedvelte ezt.

          Komment


            SZ.J.

            Már régen nem használnak bronzot. Minden kerámia. A Porsche Múzeumban ujitanak fel autókat a srácok, meg kérdezem Őket, de szerintem készen jön a Mahletól, mint minden ami motorikus alkatrész. Kivéve a csapágyakat mert az vagy INA, vagy Artur Seifert Kugellagerfabrik (ASK). De megpróbálom. Ma kaptam anyagot a szelepfészekhez. A Papika adta, azt mondta ez jó lesz....kérdeztem milyen az anyag összetétele...azt mondta hogy...: Gut.

            - - - Updated - - -

            Click image for larger version

Name:	20150327_210854.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	144076Click image for larger version

Name:	20150327_210902.jpg
Views:	1
Size:	188.5 KB
ID:	144077

            12 darabot gyorsan leszurtam, bbelsőatmerő 34.1... kulső 42. Koszörülnöm kell öket, h6 os türéssel berakom őket. Hengerfej 150fokra előmelegít, szelepfészek folyékony nitrogen. Csak bele kell ejteni...rremélem..
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              Az a baj, lehet furcsának tűnik, de s titoktartási résznek a munkaszerződésben hatalmas súlya van! Senki nem tud semmit, de a munka mégis készen van. Pl ASK csapágyak....talán a legjobb a világon, csak a Potschénak meg az AMG nek gyárt. Akartam venni 6209 est. Azt mondták hogy majd ha lesz egy autógyáram tudok venni....bekepzeltek de megtehetik... nem adnak el mert ellenőrizhető az anyagminőség....röviden ennyi..

              Komment


                Anno én egy Von Hermle C42U Kegelrad Fräseren dolgoztam. Programozása nem egyszerű...a Fanuctól sokkal bonyolultabb a Siemens Simatic vezérlés de sokkal jobb... van a youtubon video asszem.valahol láttam anno...

                Komment


                  Üdv Urak

                  Kisebb vitába keveredtem a német forumon. Azt irta az egyik tag hogy a dnepr minden hengerfejében egyforma szelepek vannak. Ill. Hogy a szivo szelep mindig mágnesezhető mig a kipufogó szelep soha. Eddig akárhány hengerfejet szetszedtem egyik sem volt mágnesezhető. ... En ezt még nem figyeltem soha..

                  Komment


                    Köszönöm a választ. Mi a helyzet a mágnesezhetőséggel? Azt tudom hogy a kipuff szelep nem mágnesezhető az ötvözet miatt. Mert eddig akarhanyat szetszedtem, volt olyan, ahol a ket szelep totál egyforma volt.

                    Komment


                      No Uraim


                      Alfa Romeo Gulietta 1.6 type 116

                      Ez a dugattyú allitolag jo a dneprbe. Ugyanugy zsebelt dugattyú mint az eredeti, 78mm az első javító méret. Van 79 ig. Alul nincs gyűrű...mmegnézem az alfa fórumon....

                      Komment


                        http://www.subito.it/accessori-auto/kit-pistoni-alfa-romeo-1600-borgo-bari-119052652.htmALFA ROMEO GIULIA 1750 Gruppo canne e pistoni - Accessori Auto In vendita Potenza


                        Na még választék is van , Két motort is rendbe lehet hozni egy garnitúrából ------------nem tudom miért kék az írás

                        Komment


                          Nem hogy választék, de jó anyagminőség és ráadásul hüvellyel együtt is lehet venni!

                          - - - Updated - - -

                          Click image for larger version

Name:	2987_0.JPG
Views:	1
Size:	49.5 KB
ID:	144119
                          Click image for larger version

Name:	0.23362800+1349440531.jpg
Views:	1
Size:	109.9 KB
ID:	144120

                          Az első kép csak dugattyú gyűrükkel

                          A második teljes felujitó szett. Irtam az alfa forumra, jövő héten kapok méreteket és árakat.

                          - - - Updated - - -

                          És végül az elvetemülteknek:

                          Click image for larger version

Name:	OKPCAPR7875_Kolben_Sport_1600.jpg
Views:	1
Size:	90.4 KB
ID:	144121

                          Kovácsolt invar betétes sport dugattyú csekély 345€ per darab áron. Bár ez már szerintem felesleges. Csak érdekességként tettem fel.

                          Komment


                            dnepr MT11 with MIKUNI carbs: https://youtu.be/6Loyac01jwI

                            A karbi témához. GS 500 karbi. Eredeti, gondolom csak a felfogatás van faragva. 60€ tól indul ebayen párban, viszont a soros epítés miatt a két karbi össze van épitve, szét kell őket választani és gondolom ujra becsavarni. Jol szol és szépen veszi a fordulatot. A hozzászólásokat atolvasva valaki azt irja hogy K65T vel hasznalja a mociját és 4-6 liter között fogyaszt. Ez picit kevéske nem? Vagy csak az enyémek vannak fosul beállitva?
                            Lehet...

                            - - - Updated - - -

                            Click image for larger version

Name:	20150403_150025.jpg
Views:	1
Size:	172.2 KB
ID:	144125

                            Itt van a melóban elfogyasztott Lenin es Kolhoz vodka eremnénye. Nem tudtam elképzelni miert áll csámpán a rugó. Ennyit kellett rámarnom első Körben hogy a rugó bemenjen a helyere

                            - - - Updated - - -

                            Bocsánat a sok képért és videoert de ma dneperes nap van és amit találok azonnal megosztom. Most a hajtókar keresésnél tartok eddig eredménytelenül mert a ruszki asszimetrikus hajtókart kovácsolt....

                            Komment


                              Ma este picit össze ültünk a kollégákkal.. felvetettem nekik hogy mi lenne ha acelból kimarnánk/esztergálnánk egy főtengelyt. Mivel az eredrti öntvény és törik mint a ropi. Hát megpróbáljuk. CNC program irása folyamatban. Mert csak ugy tudunk jo mocit csinalni ha minden rendben. Nem tudok porgos mocit csinalni ha a fotengely ketté törik...

                              Komment


                                A zsebek lényegtelen. Van ilyen is olyan is. Illesztése sztem 4 szazad lesz. Még nem tudok méreteket, ezt irtam is. Anélkül kár bármit is mondanom. Nem tudom a dugattyú geometriát. A csapszeg mindegy a hajtokarbol bárhol kivesznek egy mm-t. Amelyik gepműhely nem tudja megcsinálni zárjon be. Az alfabol ket fajta vezerlés létezik. A kép csak szemléltető. De ha csak egy lenne akkor is a gyártó biztos kimarná a megfelelő irányban. Ez szerintem a legkisebb gond. A nagyobb hogy eltolt csapszeges e. Ha igen veszem is meg mert a gyári fos az almottal együtt..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X