Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    lehet olcsóbban is
    Ennyiért már legalább Abarth felirat legyen rajta.

    Komment


      No Uraim.

      Kaptam SÁRGAREZET szelepvezető gyártáshoz. Azt mondta a Papika hogy ide ez lesz a legjobb. Mondtam neki hogy kaptam a sárgaréz miatt egy fórumon, mondván hogy az nem jó. Birom az öreget, annyit mondott hogy tanulni és tapasztalni nem ugyanaz. Alapjáraton itt a leghütés a lényeg, a dneprnél konkrétan a normálistól eltérő magas üzemi hőfok (megjegyezte az öreg, hogy a henger rendben van, viszont a hengerfejre az ő meglátása szerint kb kétszer annyi hűtőborda kellene, mint ami van). Naszóval kikönyörögtem tőle hogy milyen anyag is ez tulajdonképpen.
      Sondermessing CuZn37Mn3Al2PbSi

      Elmeséltem futolag a fórumos élményemet és azt mondta hogy ezekkel a hangszeres példákkal vigyázni kell, mert a legjobb gitárhúr pl foszforbronzból van...

      - - - Updated - - -

      Joker!

      Nem vagy elfelejtve!!

      Komment


        Őszintén mondom, hogy eddig csak tanultam tőled:
        tanulni és tapasztalni nem ugyanaz.

        Sondermessing CuZn37Mn3Al2PbSi
        Az urat pedig személyesen ismerem Lengyelországból.

        Komment


          A végén még kiderül, hogy " Kispolák " guru vagy gyári tapasztalatokkal?.

          Komment


            Üdv Urak

            Van valakinek valami táblázata hogy honnan tudom az mt 650 szimering méreteket és csapágy szamozÍ sokat letölteni? Előre is köszönöm!

            Komment


              Üdv Pista!

              Segíteni ugyan nem tudok, de örülök, hogy végre jelentkeztél!

              Komment


                Itt vagyok en mindig. Lassan elkeszul a ket hatsó telom, teljesen atalakitottam. Az első teleszkópot szintén. Most megyunk magyarorszagra, kicsi szabadsag aztan indul ujra minden. Sajnos idekint most van szabadsagolasi ido, sok Kollegen hianyzik, helyettesitek mindig, ezert nem nagyon halad a motor ...

                Komment


                  Tessék itt van, remélem ez megfelel:
                  Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1
Size:	76.3 KB
ID:	145901Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	97.6 KB
ID:	145902Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	1
Size:	104.7 KB
ID:	145903Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	1
Size:	142.1 KB
ID:	145904
                  A hátsó hajtásba való osztottgyűrűs 2 soros csapágy, és a kis kúpkerék tűgörgős csapágya orosz szabvány, helyettesítése nincs. гост szabványszám szerint kapható, kb 3000 ft a kis tűgörgős csapágy.
                  a váltókihajtás szimmeringje, és a galléros szimmering szintén nem kapható, a galléros helyett ki kell esztergálni a hátsó hajtásházat a megfelelő méretre. ( Vass Csabi után szabadon)
                  Erre szükséged lessz(emberi nyelveken íródott gépkönyv és alkatrészjegyzék): https://www.scribd.com/doc/272972766/Dnepr-MT-16-Manual
                  https://www.scribd.com/doc/272973369/Mt16-Mt11-Parts
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 júl. 29, 22:25.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Az első teleszkópot szintén.
                    Hú, arra kíváncsi lennék. Ha lesz rá időd és kedved leírhatnád, hogyan történt.
                    Everything is better when you decide you don't care.

                    Komment


                      A hátsó hajtásba való osztottgyűrűs 2 soros csapágy SKF-jele 3304A kétsoros ferdehatásvonalú golyóscsapágy.

                      Komment


                        Bronz kosárral? Én csak vaskosarast kaptam, az nem a legjobb.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Köszönöm szépen a segitseget. 9200 hozzászolassal ez a legolvasottap topic az ural-dnepr témában.

                          Komment


                            Olvasottsaggal pontosan. .

                            Komment


                              Még több lenne, ha érkeznének új hírek. Ne érts félre, nem sürgetni akarlak, csak érdekel mit csinálsz és hol tartasz.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                Üdv Urak

                                Nem tuntem el, csak szabin voltam egy honapig. Tegnap alltam ujra munkába. Halad a motor szepen lassan, a szabadsagolasi ido miatt nem nagyon tudom csinalni sajnos. Ugyanannyi munka jut fele letszamra. Most a motorblokk valto egyseg van porondon. Bar most epp a hátsó telot faragom, nem tudom milyen olajat tegyek bele és mennyit. Idekint mindenki a hidraulika olajat mondja, mert picit surubb es jobban csillapit vele. Hetvegen megprobalok kepeket feltenni, remelem lesz rá időm. Ha valakinek van tippje hogy mennyi olajat tegyek a teloba azt nagyon megkoszonnem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X