Mikor lehuzod a fedelet, tegyél közéjük hezagmerö lemezt, először egy 5 századosat. Az a baj hogy a fedél már el van tekeredve, a csavarfuratoknál az alut már tuti lehúztad. A csavaroknál a fedél felfekszik, viszont a csavarok közötti távolság felénél mérve meg ott van a hézag...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
https://youtu.be/EROo5uGbMw4
Ezért nem jó az oroszbol behozott motor. Némelyik olyan jó állapotú amit itt nyuznak, hogy szívesen elnezegetnem a garazsomban
- - - Updated - - -
https://youtu.be/LKf6xHRb-i8
Itt a másik...szerencsétlen motorok....
- - - Updated - - -
Ma el végeztem a motor cuccainak a takaritásaval. Egyenlőre M8x1 es süllyesztett fejü csavart vadászok a kupplunghoz....! Ha az is megvan jöhet a blokk összerakas. ...
- 6 likes
Komment
-
A hengerfejeket mindig a legnehezebb eltakaritani. Ocsmány porózus és ragyás az öntése. Sajnos elfogyott a wd40 em. Holnap kell hogy vegyek. A jövő héten megjönnek a szelepvezetők is. Alfa Romeo, szürke öntvény, külső átmérője 14.07 (beszerelés előtt illik dörzsárazni a furatokat!). Úgy döntöttem hogy kiprobalom ezt is. Nem akartam esztergálni, 1.17€ darabja. Van amit megeri legyártani és van amit jobb megvenni. Így is kell majd velük dolgozni, mert 55mm hosszuak, a gyári 50mm, én viszont 47mm eset használok.... Az elözö motor tulajával a mai napig tartom a kapcsolatot, a sargaréz vezető bevált neki, meg van vele elégedve. Most kiprobaljuk az öntvényt a himbát felöli oldalán kis huzagolással.
- 3 likes
Komment
-
A fedél görbülését a régi brutális szerelés okozza szerintem. Vannak kik a vágót kalapácsot részesítik előnyben és utána következtek Tik kik gépet akartok csinálni! Pl. alátét hiánya!?.
- - - Updated - - -
Kedves Pista! A járt utat ne cseréld fel a járatlanra! Nem érdemes kísérletezni hiszen az előzőt Te alkottad!
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm szépen, viszont meg kell próbálni a jót még jobbá tenni. Hátha ez a megoldás jobb lesz. Azért írom ezt a topicot minden nap, hogy ha valaki majd valamikor vesz egy dneprt, és arra törekszik hogy egy motorozhato gépet kapjon, ezen topic elolvasasa után saját maga meg is tudja valósítani. Nem 100 ezrekért felujittatni, hanem mindent egyedül csinálni. Fűtött garázs, kis sör...Kis műszaki kreativitás. Tervrajz alapján mindent olcsón meg lehet csináltatni, de a tervrajzot meg kell csinálni valakinek. A dneprnél ez nem kis feladat, de a célom az, hogy ha valaki vesz egy ilyen gépet, kapjon kis útmutatót hogy mit hogy kell csinálni. A dnepr úgy ahogy van putri, de türelemmel, kis elszántsággal jó motor ez (kivéve a hátsó hajtást!!!!). Nem kis pénz (anno 3 műszakban kerestem 60 ezer Ft ot, egy évig spórolni kellett hogy a T5 ös pancsi fenyezése meglegyen). A lényeg, rajz alapján legyártatni más mint kísérletezni nehéz anyagiak között. Ezért osztok meg mindig mindent. Én megprobálom megcsinálni a rajzot....
- - - Updated - - -
Apropó kérdés...nekem a hosszú ülés miért laposra van varva? Kb 5 centi magas, míg a rendes dnepr ülés 10 cm.?Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 nov. 25, 23:45.
- 5 likes
Komment
-
Kedves Pista! Én nagyra értékelem munkádat a nagyfokú szakmai hozzáértéseddel és elszántságoddal. Én sem azt méltatom kinek tele a zsebe és a más munkáját pöffeszkedve mutogatja. Igaz az is tesz a múlt megóvásáért csak más mint amit valaki kétkezi munkájával a romokból ment meg. Ez a mostani géped sem kis kihívás a képek alapján is látható. Az írásaid ki el olvassa legalább ízelítőt kap mielőtt rászánná magát egy ilyen gép vételére.
- 5 likes
Komment
-
Köszönöm szepen. Sajnos nagyon sok hirdetes van a neten "megkezdett felijutassal elado". Ezt szeretnem elkerülni, sokan vagyunk ugy hogy kikell szämolni a havi penzt. Munka utän az ember kiül a garäzsba, picit csiszolgatni,pucolgatni stb. Es sajnos sokan ugy vannak vele hogy miutän megvettek a motort, döbbennek rä,hogy nem birja a csalädi kassza.
A jövö heten megcsinälom az olajcsövet a forgattyus häzba. A blokkot nem akarom läthato helyen furni, ezert a fötengelyre fogom ränyomatni az olajat. Oramutato järäsäval megegyezik a forgäsiränya, ha a bal oldalon szorom rä az olajat, remelhetöleg felszorja majd a vezermütengelyre. Ha az elmelet müködik, a blokk kenesi problemäja meg lesz oldva. Kepek jövö heten, ha lesz idöm...
- 4 likes
Komment
-
Apropó kérdés...nekem a hosszú ülés miért laposra van varva? Kb 5 centi magas, míg a rendes dnepr ülés 10 cm.?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Üdv Urak. Ma megalkottam a szoroolajzáshoz a csövet. A fötengelyre fogom nyomatni az olajat, onnan pedig remélhetőleg felszórja majd a vezermü tengelyhez is. Az elülső deknihez vettem két szimeringet, 34x39x3 a mérete. Ezzel fogom a fötengelycsapnäl lezárni az alu dekninel lévő olajnyomást. Képeket teszek fel majd ha rakom össze a blokkot.
- 4 likes
Komment
-
A vezerles deknit kifurtam 3,8 as furoval. Az acelcsö ami belemegy 4mm. pont feszesen csuszik bele a furatba. a kepen a közepsö furat az olajnyomo aggal van össze furva. a ket oldalso furat a rögzites miatt van ott.
ezen a csövön keresztül fogom a fötengelyre nyomatni az olajat. Remelhetöleg felszorja majd a vez. tengelyre is.
A furatokat ugy furtam ki, hogy a fötengely sonkakra spricceljen meg a hajtokarokra. Remelem hogy odabent üzem közben mindenhova szorni fogja az olajat.
A furatokat a fötengelyhez igazitottam....
1,5 mm es furatokat kapott a csö, remelem hogy az olajnyomas is megmarad normälis szinten, meg a belsö dolgok is megkapjäk a kenest.
- 2 likes
Komment
-
Vékony lemez-alátétekkel erősítve,sok furat.Kicsit nem értem?Nem szereted az egyszerű szemes-csavart,egy furat menettel=egyszerű..szakszerű....
Igaz, így korabeli a megoldás!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Nálam is problémás lett volna az olajzás megoldása..ez volt a legnehezebben kezelhető probléma. Én is építkezem,de az alapot (motort) lecseréltem egy már stabil rendszerrel épített verzióra. Ezen a motoron a szivattyú a főtengelyen végignyomja az olajat,így kenve a görgőket. Plussz egy szelepen keresztül nyomja himbákhoz..s kézzel állítható tűszelepeken keresztül keni a szelepvezetőket. Remélhetőleg beválik a megoldásod,de próba után ellenőrizni kell. Az olajszivattyút összerakáskor sűrű olajjal kenni kell,mert szárazon összerakva nem biztos,hogy fölveszi az olajat. Vagy mire fölveszi...már késő.
- - - Updated - - -
alátétekkel erősítve,sok furat.Kicsit nem értem
- 3 likes
Komment
-
Az olajszivattyut mielött beüzemelem a motort mindig megtekerem furogeppel, igy mär az elsö rugastol kezdve ott van az olaj.itt sajnos nem egyszerü megoldani a dolgokat mert nagyon keves a hely, nagyon trägya minden. szerintem ez müködni fog......de majd meglätjuk, aki nem evett meg igazi gulyäst nem tudja hogy milyen. Ami a legfintosabb....ha nem is müködik, akkor sem lesz roszabb mint a gyäri verzio....
- - - Updated - - -
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVékony lemez-alátétekkel erősítve,sok furat.Kicsit nem értem?Nem szereted az egyszerű szemes-csavart,egy furat menettel=egyszerű..szakszerű....
Igaz, így korabeli a megoldás!
- - - Updated - - -
Itt lehet lätni a fötengely tömitö gyürüt 34x39x4 es gyürüt, ami majd az olajzokört zarja le. A deknit majd ki kell oräznom, mert fos ugy ahogy van, meg van tekeredve. Csak a sik felületben ami a blokkhäzra felül, 3 tized van........gondolom Ivän vodkäval kezdte a napot, es azzal is fejezte be.....de ez ilyen......orosz folklor
- 6 likes
Komment
Komment