Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nem olyan rossz ez. Annak idején édesanyám minden nap a Rosa Lindát nézte. Csak egy tévénk volt...mindenkinek nézni kellett. Na az volt a terror! Ezért voltam inkább a műhelyben. A tvt soha nem felejtem. Távirányító akkor még csak tervrajzon létezett.....két tekerö volt rajta. Egyik volt a Volume, másik meg a Pikcsör. Kis négyes kereszt alakú rúddal lehetett a csatornákat beállitani. A másik kedvenc a pántos ajtaju Szaratov hütö volt. Akkora kilincse volt mint a Bazilikának, de ami a legfontosabb, mindig hallottuk hogy működik....

    Komment


      20161101_084845.jpg

      Az első feklap csodálatos állapotban van, minden be van rohadva.
      Úgy látom sörben áztatod,az a vasat vagy az alut kezeli?
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Most ki fogtok röhögni, de az alu alkatrészeket Coca-Cola ban áztatom.....

        Komment


          Coca-Cola ban áztatom...
          Én csak söröskupakot látok.

          Sokan esküdnek rá!
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Sört azt iszok. Napi 9-10 üveg minden nap leugrik

            Komment


              A küllő furata teljesen ép! A küllő nehezen megy át rajta.
              Esetleg egy alátét nélküli küllővel összehasonlítva a hajlítás helyét, talán kiderül az, hogy az alátétesek máshol vannak hajlítva? Tuti valami hibajavítási próbálkozás.
              Az enyémen nincs ilyen, egyiken se. De ezek a beleöntött ovális lyukak megvannak, amit akkor se értettem. Mért nem volt nekik jó fúrva, mint mindenki másnak?
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 01, 17:09.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                máshol vannak hajlítva?
                A képen úgy néz ki. + küllő fejek is elég kicsinek tűnnek.

                Mért nem volt nekik jó fúrva,
                Spóroltak az anyaggal...nincs forgács.

                Komment


                  Dehogy. A forgács mind1. Már 91 körül döglödött a gyár....a megmunkálási idő és a gépköltség a sok. Mindig ez a baj..

                  - - - Updated - - -

                  Ez biztos hogy gyári. A kormány kezelöszerveim mind angol feliratosak, de a váznyaktábla is.

                  De itt jön a csavar, ukrán forgalmi. Ráadásul 91 böl. Lehet nem hagyta jóvá a MEO, és valami Elvtárs megvette. Ezen a motoron még krómozott csavar is van.......

                  Komment


                    Üdv Urak. Ma megjöttek a szelepek. Gyári újak és a 4 böl 3 at újra kellett köszörülni. Alakjuk valahol a poligon és a trochoid körül volt...

                    Komment


                      Kedves Pista! Öröm olvasni az írásaid,komolyan tetszik amit csinálsz. Rengeteg időt töltesz méregetéssel,és precíz munkával. Engedj meg utólagos véleményt: Autósboltban kiválasztasz megfelelően kialakítható szelepeket tányérméret,szár átmérő,hossz alapján és utána beleszúrod az ékhornyot. Lehet még olcsóbban is jössz ki.a másik dolog a minőség. Cseréltem már Dnyeper csapszeget 100km után közel 1mm kopással. Még valami eszembe jutott: A dugattyúkat ellenőrizd le,hogy jó irányba vannak-e kúpolva.

                      Komment


                        Hát a szelepek most jó anyagból készült. A dugattyúkat alapból kímérem, mindig köszörülni kell öket mert százados különbség van közöttük. A csapszeg furatokat általában dörzsárazni kell, a gyürüket mindig végig kell görgetni a gyürü horonyban. Vettem hátsó hajtást. Mentem a motorral mielőtt kiszedtük belőle. Semmi hangja nem volt, sem húzó sem toló üzemben. Itt jön a csoda....hogy egy orosz motor meg így is képes hang nélkül menni...

                        Click image for larger version

Name:	20161116_180747.jpg
Views:	1
Size:	200.6 KB
ID:	150212
                        Click image for larger version

Name:	20161116_180801.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	150213

                        Lehet látni, hogy a furat köszörüles előtti esztergalasnal a ruszki kirantotta a kést a furatbol. Én köszörüles elött 1, 5 tizedet hagyok rá mindenre, legyen az csap vagy furat...gondolom vagy a vodka volt sok, vagy megcsuszott az "ötéves terv"..

                        Click image for larger version

Name:	20161116_180833.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	150214

                        Ez itt elég érdekesen néz ki...

                        Click image for larger version

Name:	20161116_180819.jpg
Views:	1
Size:	203.9 KB
ID:	150215

                        Mondjuk a dnepr úgy ahogy van érdekes..

                        Komment


                          Lehet látni, hogy a furat köszörüles előtti esztergalasnal a ruszki kirantotta a kést a furatbol. Én köszörüles elött 1, 5 tizedet hagyok rá mindenre, legyen az csap vagy furat...gondolom vagy a vodka volt sok, vagy megcsuszott az „ötéves terv”..
                          Azért egyre nem gondoltál,milyen gépen készült!

                          Láttam a Hajtóműgyárban horizontálost aki fél napig állítgatta a gépet hogy beférjen a tűrésbe,szerinted kivette fogásból:míg az utolsót meg nem csinálta?
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            vodka
                            Azt is hamisítják... kitudja? lehet ez a mellékhatás.. Javítson ki valaki ha tévednék, a Dnyeper az Ukrán, az Ural Orosz. (tudomásom szerint)

                            Komment


                              Dnepr KMZ- Kijevszkij Movto Zavode (Ukrajna)
                              Ural IMZ- Irbitskij Movto Zavode (Oroszország)

                              Nem tévedtél.

                              - - - Updated - - -

                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Azért egyre nem gondoltál,milyen gépen készült!

                              Láttam a Hajtóműgyárban horizontálost aki fél napig állítgatta a gépet hogy beférjen a tűrésbe,szerinted kivette fogásból:míg az utolsót meg nem csinálta?
                              Biztos hogy nem. A gepbeallitas nagyobb meló mint a munka darabot legyartani.....ha jó a gép meg csak rá se nézek nehogy a tekintetetem elallitsa

                              Komment


                                .ha jó a gép meg csak rá se nézek nehogy a tekintetetem elallitsa
                                A kést,hogy emeled ki,a spirálminta elkerülése végett?
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X