Nem olyan rossz ez. Annak idején édesanyám minden nap a Rosa Lindát nézte. Csak egy tévénk volt...mindenkinek nézni kellett. Na az volt a terror! Ezért voltam inkább a műhelyben. A tvt soha nem felejtem. Távirányító akkor még csak tervrajzon létezett.....két tekerö volt rajta. Egyik volt a Volume, másik meg a Pikcsör. Kis négyes kereszt alakú rúddal lehetett a csatornákat beállitani. A másik kedvenc a pántos ajtaju Szaratov hütö volt. Akkora kilincse volt mint a Bazilikának, de ami a legfontosabb, mindig hallottuk hogy működik....
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
A küllő furata teljesen ép! A küllő nehezen megy át rajta.
Az enyémen nincs ilyen, egyiken se. De ezek a beleöntött ovális lyukak megvannak, amit akkor se értettem. Mért nem volt nekik jó fúrva, mint mindenki másnak?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 01, 17:09."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Dehogy. A forgács mind1. Már 91 körül döglödött a gyár....a megmunkálási idő és a gépköltség a sok. Mindig ez a baj..
- - - Updated - - -
Ez biztos hogy gyári. A kormány kezelöszerveim mind angol feliratosak, de a váznyaktábla is.
De itt jön a csavar, ukrán forgalmi. Ráadásul 91 böl. Lehet nem hagyta jóvá a MEO, és valami Elvtárs megvette. Ezen a motoron még krómozott csavar is van.......
- 3 likes
Komment
-
Kedves Pista! Öröm olvasni az írásaid,komolyan tetszik amit csinálsz. Rengeteg időt töltesz méregetéssel,és precíz munkával. Engedj meg utólagos véleményt: Autósboltban kiválasztasz megfelelően kialakítható szelepeket tányérméret,szár átmérő,hossz alapján és utána beleszúrod az ékhornyot. Lehet még olcsóbban is jössz ki.a másik dolog a minőség. Cseréltem már Dnyeper csapszeget 100km után közel 1mm kopással. Még valami eszembe jutott: A dugattyúkat ellenőrizd le,hogy jó irányba vannak-e kúpolva.
- 6 likes
Komment
-
Hát a szelepek most jó anyagból készült. A dugattyúkat alapból kímérem, mindig köszörülni kell öket mert százados különbség van közöttük. A csapszeg furatokat általában dörzsárazni kell, a gyürüket mindig végig kell görgetni a gyürü horonyban. Vettem hátsó hajtást. Mentem a motorral mielőtt kiszedtük belőle. Semmi hangja nem volt, sem húzó sem toló üzemben. Itt jön a csoda....hogy egy orosz motor meg így is képes hang nélkül menni...
Lehet látni, hogy a furat köszörüles előtti esztergalasnal a ruszki kirantotta a kést a furatbol. Én köszörüles elött 1, 5 tizedet hagyok rá mindenre, legyen az csap vagy furat...gondolom vagy a vodka volt sok, vagy megcsuszott az "ötéves terv"..
Ez itt elég érdekesen néz ki...
Mondjuk a dnepr úgy ahogy van érdekes..
- 3 likes
Komment
-
Lehet látni, hogy a furat köszörüles előtti esztergalasnal a ruszki kirantotta a kést a furatbol. Én köszörüles elött 1, 5 tizedet hagyok rá mindenre, legyen az csap vagy furat...gondolom vagy a vodka volt sok, vagy megcsuszott az „ötéves terv”..
Láttam a Hajtóműgyárban horizontálost aki fél napig állítgatta a gépet hogy beférjen a tűrésbe,szerinted kivette fogásból:míg az utolsót meg nem csinálta?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Dnepr KMZ- Kijevszkij Movto Zavode (Ukrajna)
Ural IMZ- Irbitskij Movto Zavode (Oroszország)
Nem tévedtél.
- - - Updated - - -
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért egyre nem gondoltál,milyen gépen készült!
Láttam a Hajtóműgyárban horizontálost aki fél napig állítgatta a gépet hogy beférjen a tűrésbe,szerinted kivette fogásból:míg az utolsót meg nem csinálta?
- 2 likes
Komment
Komment