Ha nem hagyja abba akkor az pitvarfibrilláció...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
Megjöttek a csapágyak. Az összes német gyártmányú, kivéve a főtengely hátsó csapágyat, ami japán.
Jövő héten elkezdem elmosni a blokkot, de a gyöngyözésen még mindig gondolkodom. Az olaj hűtőt még nem vettem meg, ezen kérdéssel kapcsolatban várnék tanácsot, ötletet. Mégpedig azért, mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
Csapágyak
- - - Updated - - -
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePista!
A fene gondolta volna, hogy ilyen gondokkal küzdesz.
Olyan lendületesen dolgozol a motorokon és dokumentálod nekünk, tényleg nagyon jó követni.
Jó egészséget kívánok, vigyázz magadra, sokáig akarunk itten olvasni!!!Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 okt. 27, 20:06.
- 3 likes
Komment
-
mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 27, 23:39."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Tegnap este elmostam a blokkot. Az öntés minősége kritikán aluli. A megmunkálás után mindenhol sorja, az a homokformába öntés látszik, ahogy kijött a mag a formázógépből úgy csak beletették a formába. Kiálló öntéshibák, érdes felület...tökéletesen megáll rajta az olajsár. Pontosabban az elégett olaj, mert ezt leszámitva ez a blokk rendkívül tiszta. Semmi megszokott, a dnepernél már elengedhetetlen femszilánkok a karterban stb. A fogaskerekeim is jó állapotban vannak. A kiszedett hátsó hengergörgös csapágy nagyon rossz állapotban van. A belső gyűrű a fotengelyen már fel is van pikkelyesedve (11600km van a blokkban! ). Lesz mit turbozni.....
- 3 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA vezérműtengelyre, egy felette elvezetett, bütykönként kifúrkált rézcsövön át.(Orvosolandó a gyors bütyök és szelepemelőkopást). Onnan pedig a főtengelyre folyik(ami még 1 szer beszórná a hengerekbe).
Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
[ATTACH=CONFIG]34199[/ATTACH]
Komment
-
Minden tiszteletem azoké akik-e Tajga rémeit renoválják!Egyszer újítottam fel egy IZS Planeta 2 -t de többé sosem veszek kezembe Orosz alkatrésznek álcázott tárgyat!Ráadásul a gyári összeszerelésnél sem a legjobb szakik dolgoznak a gépeken.............hanem a legerősebbek!!!!Hát csak fel a fejjel és előre!!!Győzni fogtok!(előbb-utóbb!)
- 9 likes
Komment
-
Pár szösszenet
Ezen a kettő 'lukon' kellene a fogaskerekeknek olajat kapni. A gondolat jó, csak az a baj hogy a motorolaj maximális szintre töltve sem folyik oda be. a fogaskerekek az olaj gőzben futnak, érdemleges kenés nélkül. Ez az egyik, a másik fontos dolog, hogy a vezérlést lezáro dekni kap menetszelet, tehát HÜL! Ha sok olajat rá tudunk szórni, az pár fokot segítene az olaj hőmérséklet kordában tartását illetöen. Igy hát alul ki fogom fúrni a blokkot, közvetlenül a tömitési felület felett, így az olaj mindig odafolyik, azt az olajszivattyu fogaskereke szépen felszórja a többi fogaskerékre és az első deknire, amit hüt a menetszel. Nem elhanyagolhato, hogy az olajsarat az olaj szépen belemossa a karterba.
Az első feklap csodálatos állapotban van, minden be van rohadva.
Az alátét a küllő alatt gyári lehet?
Komment
-
Az alátét a küllő alatt gyári lehet?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Gyaa, kalapács az van. Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
Bakker, nem mertem végignézni.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 01, 11:36."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Bizony. Egyedül a hátsó csapágynál melegített. Ahogy mondani szokták, a gépiparban is kell az erő, de először is a szaktudás.....itt az hiányzik. Ezért trágya minden ukranbol behozott motor. Wsievers, a legborzasztobb rész amikor a fötengely csapágyház fedelet beveri a helyére. Szoros illesztés ugrott, alapjuk alapcsaprendszernek megfelelő, tulfedéses illesztés esetén melegítéssel törtenö szerelesnek nyoma sincs
- - - Updated - - -
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGyaa, kalapács az van. Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
Bakker, nem mertem végignézni.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem az. Egyszer már kiszakadt a küllő. Ha gondolod, vedd ki, és nézd meg mekkora lyuk van alatta. Tuti, hogy áthúzta már egyszer a küllőfejet az alun.
Akkor most? Export modell lenne? Amolyan ukrán hibajavítassal?
- 1 like
Komment
Komment