Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Ha nem hagyja abba akkor az pitvarfibrilláció...

    Komment


      #92
      Megjöttek a csapágyak. Az összes német gyártmányú, kivéve a főtengely hátsó csapágyat, ami japán.
      Jövő héten elkezdem elmosni a blokkot, de a gyöngyözésen még mindig gondolkodom. Az olaj hűtőt még nem vettem meg, ezen kérdéssel kapcsolatban várnék tanácsot, ötletet. Mégpedig azért, mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.

      Csapágyak

      Click image for larger version

Name:	20161027_165342.jpg
Views:	1
Size:	200.2 KB
ID:	150062

      - - - Updated - - -

      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Pista!

      A fene gondolta volna, hogy ilyen gondokkal küzdesz.
      Olyan lendületesen dolgozol a motorokon és dokumentálod nekünk, tényleg nagyon jó követni.

      Jó egészséget kívánok, vigyázz magadra, sokáig akarunk itten olvasni!!!
      Hát elmondom neked, hogy a feleségem és a gyerekeim után ez még az ami életben tart. Meg a dnepr, mert a dnepr egy cél...hátha egyszer tökéletes lesz. Bár szerintem az én életemben nem...jó szívós egy hobbit választottam. Mondjuk az extrasystolék akkor is jönnek ha meglatom a hátsó hajtást....
      Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 okt. 27, 20:06.

      Komment


        #93
        íváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
        A legmagasabb pontra,hogy mindenen végigcsorogjon.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #94
          Egy lehetőség van, ráküldöm a fötengelyre ezen a furaton keresztül, ami a blokköntvényben gyárilag ott van, a vezérmű tengely csapágyháza mellett.

          Click image for larger version

Name:	20161011_124422.jpg
Views:	1
Size:	198.6 KB
ID:	150063

          Komment


            #95
            mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
            A vezérműtengelyre, egy felette elvezetett, bütykönként kifúrkált rézcsövön át.(Orvosolandó a gyors bütyök és szelepemelőkopást). Onnan pedig a főtengelyre folyik(ami még 1 szer beszórná a hengerekbe).
            Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
            Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	1
Size:	212.3 KB
ID:	150065
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 27, 23:39.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #96
              Tegnap este elmostam a blokkot. Az öntés minősége kritikán aluli. A megmunkálás után mindenhol sorja, az a homokformába öntés látszik, ahogy kijött a mag a formázógépből úgy csak beletették a formába. Kiálló öntéshibák, érdes felület...tökéletesen megáll rajta az olajsár. Pontosabban az elégett olaj, mert ezt leszámitva ez a blokk rendkívül tiszta. Semmi megszokott, a dnepernél már elengedhetetlen femszilánkok a karterban stb. A fogaskerekeim is jó állapotban vannak. A kiszedett hátsó hengergörgös csapágy nagyon rossz állapotban van. A belső gyűrű a fotengelyen már fel is van pikkelyesedve (11600km van a blokkban! ). Lesz mit turbozni.....

              Komment


                #97
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A vezérműtengelyre, egy felette elvezetett, bütykönként kifúrkált rézcsövön át.(Orvosolandó a gyors bütyök és szelepemelőkopást). Onnan pedig a főtengelyre folyik(ami még 1 szer beszórná a hengerekbe).
                Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
                [ATTACH=CONFIG]34199[/ATTACH]
                Szerintem a fötengelyre is elég, majd az felszórja a vezermü tengelyhez, és a szórás miatt jut a hengerekbe is.

                Komment


                  #98
                  Az öntésröl és a minősegről pár kép

                  Click image for larger version

Name:	20161029_120518.jpg
Views:	1
Size:	196.3 KB
ID:	150072
                  Click image for larger version

Name:	20161029_120529.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	150073

                  Hátsó csapágy belső gyűrű 11600 km után!!!!!

                  Click image for larger version

Name:	20161029_140323.jpg
Views:	1
Size:	197.3 KB
ID:	150074
                  Click image for larger version

Name:	20161029_140318.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	150075

                  Nagyon trágya minden, mármint megmunkálást és anyagminőséget tekintve......

                  Komment


                    #99
                    Minden tiszteletem azoké akik-e Tajga rémeit renoválják!Egyszer újítottam fel egy IZS Planeta 2 -t de többé sosem veszek kezembe Orosz alkatrésznek álcázott tárgyat!Ráadásul a gyári összeszerelésnél sem a legjobb szakik dolgoznak a gépeken.............hanem a legerősebbek!!!!Hát csak fel a fejjel és előre!!!Győzni fogtok!(előbb-utóbb!)

                    Komment


                      Dolgoztam picit az öntvényen.

                      Click image for larger version

Name:	20161030_165052.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	150083
                      Click image for larger version

Name:	20161030_165106.jpg
Views:	1
Size:	203.0 KB
ID:	150084

                      Komment


                        Pár szösszenet

                        Click image for larger version

Name:	20161029_125054.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	150096
                        Click image for larger version

Name:	20161029_125103.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	150097

                        Ezen a kettő 'lukon' kellene a fogaskerekeknek olajat kapni. A gondolat jó, csak az a baj hogy a motorolaj maximális szintre töltve sem folyik oda be. a fogaskerekek az olaj gőzben futnak, érdemleges kenés nélkül. Ez az egyik, a másik fontos dolog, hogy a vezérlést lezáro dekni kap menetszelet, tehát HÜL! Ha sok olajat rá tudunk szórni, az pár fokot segítene az olaj hőmérséklet kordában tartását illetöen. Igy hát alul ki fogom fúrni a blokkot, közvetlenül a tömitési felület felett, így az olaj mindig odafolyik, azt az olajszivattyu fogaskereke szépen felszórja a többi fogaskerékre és az első deknire, amit hüt a menetszel. Nem elhanyagolhato, hogy az olajsarat az olaj szépen belemossa a karterba.

                        Click image for larger version

Name:	20161101_084845.jpg
Views:	1
Size:	202.6 KB
ID:	150098

                        Az első feklap csodálatos állapotban van, minden be van rohadva.

                        Click image for larger version

Name:	20161101_085704.jpg
Views:	1
Size:	203.5 KB
ID:	150099

                        Az alátét a küllő alatt gyári lehet?

                        Komment


                          Az alátét a küllő alatt gyári lehet?
                          Nem az. Egyszer már kiszakadt a küllő. Ha gondolod, vedd ki, és nézd meg mekkora lyuk van alatta. Tuti, hogy áthúzta már egyszer a küllőfejet az alun.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            https://youtu.be/g_0VzrD8syE

                            No megvan. A szerelési teknika trágya, de Ő is kifurta alul.

                            Komment


                              Gyaa, kalapács az van. Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
                              Bakker, nem mertem végignézni.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 01, 11:36.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                Bizony. Egyedül a hátsó csapágynál melegített. Ahogy mondani szokták, a gépiparban is kell az erő, de először is a szaktudás.....itt az hiányzik. Ezért trágya minden ukranbol behozott motor. Wsievers, a legborzasztobb rész amikor a fötengely csapágyház fedelet beveri a helyére. Szoros illesztés ugrott, alapjuk alapcsaprendszernek megfelelő, tulfedéses illesztés esetén melegítéssel törtenö szerelesnek nyoma sincs

                                - - - Updated - - -

                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Gyaa, kalapács az van. Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
                                Bakker, nem mertem végignézni.
                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nem az. Egyszer már kiszakadt a küllő. Ha gondolod, vedd ki, és nézd meg mekkora lyuk van alatta. Tuti, hogy áthúzta már egyszer a küllőfejet az alun.
                                A küllő furata teljesen ép! A küllő nehezen megy át rajta. A küllöfejnek esélye sincs atbujni a furaton.

                                Akkor most? Export modell lenne? Amolyan ukrán hibajavítassal?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X