Ha nem hagyja abba akkor az pitvarfibrilláció...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
Megjöttek a csapágyak. Az összes német gyártmányú, kivéve a főtengely hátsó csapágyat, ami japán.
Jövő héten elkezdem elmosni a blokkot, de a gyöngyözésen még mindig gondolkodom. Az olaj hűtőt még nem vettem meg, ezen kérdéssel kapcsolatban várnék tanácsot, ötletet. Mégpedig azért, mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
Csapágyak
- - - Updated - - -
Hát elmondom neked, hogy a feleségem és a gyerekeim után ez még az ami életben tart. Meg a dnepr, mert a dnepr egy cél...hátha egyszer tökéletes lesz. Bár szerintem az én életemben nem...jó szívós egy hobbit választottam. Mondjuk az extrasystolék akkor is jönnek ha meglatom a hátsó hajtást....Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePista!
A fene gondolta volna, hogy ilyen gondokkal küzdesz.
Olyan lendületesen dolgozol a motorokon és dokumentálod nekünk, tényleg nagyon jó követni.
Jó egészséget kívánok, vigyázz magadra, sokáig akarunk itten olvasni!!!Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 okt. 27, 20:06.
- 3 likes
Komment
-
A vezérműtengelyre, egy felette elvezetett, bütykönként kifúrkált rézcsövön át.(Orvosolandó a gyors bütyök és szelepemelőkopást). Onnan pedig a főtengelyre folyik(ami még 1 szer beszórná a hengerekbe).mert kíváncsi vagyok hogy ki hova nyomatná vissza a hideg olajat.
Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 27, 23:39."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Tegnap este elmostam a blokkot. Az öntés minősége kritikán aluli. A megmunkálás után mindenhol sorja, az a homokformába öntés látszik, ahogy kijött a mag a formázógépből úgy csak beletették a formába. Kiálló öntéshibák, érdes felület...tökéletesen megáll rajta az olajsár. Pontosabban az elégett olaj, mert ezt leszámitva ez a blokk rendkívül tiszta. Semmi megszokott, a dnepernél már elengedhetetlen femszilánkok a karterban stb. A fogaskerekeim is jó állapotban vannak. A kiszedett hátsó hengergörgös csapágy nagyon rossz állapotban van. A belső gyűrű a fotengelyen már fel is van pikkelyesedve (11600km van a blokkban! ). Lesz mit turbozni.....
- 3 likes
Komment
-
Szerintem a fötengelyre is elég, majd az felszórja a vezermü tengelyhez, és a szórás miatt jut a hengerekbe is.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA vezérműtengelyre, egy felette elvezetett, bütykönként kifúrkált rézcsövön át.(Orvosolandó a gyors bütyök és szelepemelőkopást). Onnan pedig a főtengelyre folyik(ami még 1 szer beszórná a hengerekbe).
Ha a generátortól elfér, akkor fentről, ha nem, oldalról betáplálva. (pirossal a képen)Vagy tényleg onnét is be lehet vinni a csövet ahonnét te mondod, igaz kacifántos útja lesz, és sok helyen kell rögzíteni.
[ATTACH=CONFIG]34199[/ATTACH]
Komment
-
Minden tiszteletem azoké akik-e Tajga rémeit renoválják!Egyszer újítottam fel egy IZS Planeta 2 -t de többé sosem veszek kezembe Orosz alkatrésznek álcázott tárgyat!Ráadásul a gyári összeszerelésnél sem a legjobb szakik dolgoznak a gépeken.............hanem a legerősebbek!!!!
Hát csak fel a fejjel és előre!!!Győzni fogtok!(előbb-utóbb!)
- 9 likes
Komment
-
Pár szösszenet
Ezen a kettő 'lukon' kellene a fogaskerekeknek olajat kapni. A gondolat jó, csak az a baj hogy a motorolaj maximális szintre töltve sem folyik oda be. a fogaskerekek az olaj gőzben futnak, érdemleges kenés nélkül. Ez az egyik, a másik fontos dolog, hogy a vezérlést lezáro dekni kap menetszelet, tehát HÜL! Ha sok olajat rá tudunk szórni, az pár fokot segítene az olaj hőmérséklet kordában tartását illetöen. Igy hát alul ki fogom fúrni a blokkot, közvetlenül a tömitési felület felett, így az olaj mindig odafolyik, azt az olajszivattyu fogaskereke szépen felszórja a többi fogaskerékre és az első deknire, amit hüt a menetszel. Nem elhanyagolhato, hogy az olajsarat az olaj szépen belemossa a karterba.
Az első feklap csodálatos állapotban van, minden be van rohadva.
Az alátét a küllő alatt gyári lehet?
Komment
-
Nem az. Egyszer már kiszakadt a küllő. Ha gondolod, vedd ki, és nézd meg mekkora lyuk van alatta. Tuti, hogy áthúzta már egyszer a küllőfejet az alun.Az alátét a küllő alatt gyári lehet?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Gyaa, kalapács az van.
Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
Bakker, nem mertem végignézni.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 01, 11:36."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Bizony. Egyedül a hátsó csapágynál melegített. Ahogy mondani szokták, a gépiparban is kell az erő, de először is a szaktudás.....itt az hiányzik. Ezért trágya minden ukranbol behozott motor. Wsievers, a legborzasztobb rész amikor a fötengely csapágyház fedelet beveri a helyére. Szoros illesztés ugrott, alapjuk alapcsaprendszernek megfelelő, tulfedéses illesztés esetén melegítéssel törtenö szerelesnek nyoma sincs
- - - Updated - - -
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseGyaa, kalapács az van.
Semmi műanyag vagy fa. Egyből vassal az alura. Ez még nekem is fáj.
Bakker, nem mertem végignézni.
A küllő furata teljesen ép! A küllő nehezen megy át rajta. A küllöfejnek esélye sincs atbujni a furaton.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem az. Egyszer már kiszakadt a küllő. Ha gondolod, vedd ki, és nézd meg mekkora lyuk van alatta. Tuti, hogy áthúzta már egyszer a küllőfejet az alun.
Akkor most? Export modell lenne? Amolyan ukrán hibajavítassal?
- 1 like
Komment
Komment