Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Igen. Egy normál. Ez a bajom. Idekint csak az orosz van....ami szar. Ezt már akartam kérdezni. Lenne itt a bajtársak közül valaki, aki összeszedné nekem a motorba és a valtoba való jó minőségű szimeringeket, és kipostázná nekem? Kifizetném átutalással szívesen....
Ötlet: Melegítés nélkül oda-vissza légkulccsal..de előtte a csavar fejet alaposan megkopogtatni. Talán melegítéskor a csavar még inkább bedagad. Hetente járok csapágyboltba megoldhatom. Pár hete vettem viton szimmeringet 25x62x10 méretűt...kissé megdöbbentem 1500+áfa forint.
Igen. Egy normál. Ez a bajom. Idekint csak az orosz van....ami szar. Ezt már akartam kérdezni. Lenne itt a bajtársak közül valaki, aki összeszedné nekem a motorba és a valtoba való jó minőségű szimeringeket, és kipostázná nekem? Kifizetném átutalással szívesen....
Írd meg a méreteket és a darabszámot, hétfőn intézem itt helyben az SKF boltban!
Ha valami nincs a raktáron hamar meghozzák. (Szerintem is viton kell bele, inkább vaárj vele egy kicsit.)
Megnéztem a most hozott szimmeringeket ezek sog gyártmányok, dupla ajkasak. Használtam már,elég jók. Egy 20x42x7 kb 150 forint. Jöv héten ha elküldöd a méreteket akkor rákérdezek az esetleges variációkra.... minőség,ár.
Igen. Egy normál. Ez a bajom. Idekint csak az orosz van...ami szar. Ezt már akartam kérdezni. Lenne itt a bajtársak közül valaki, aki összeszedné nekem a motorba és a valtoba való jó minőségű szimeringeket, és kipostázná nekem? Kifizetném átutalással szívesen...
Megírod a méreteket, és a márkát amit szeretnél és megy a pakk a címedre.
No lejött a csavar. Melegítettem szépen, majd hirtelen rántással kilazult. Azt megjegyzem, hogy a blokkot vissza kellett tenni a vázba, mert bár a feleségem raalt, igy sem tudtam a blokkot lefixálni. Lejött a lendkerék, lehuzato fel, elöfeszitettem, majd melegítés után két emberes ütés a lehuzatóra és le is ugrott. Hullámos elöfeszitő alátetnek nyoma sincs..
A képeken látható hogy a kup is meg a lendkerék furat is hibátlan. A lendkeréken látni, hogy az ukránok még szimeringet sem tudnak gyártani. Látszik hogy szépen szórta az olajat a kupplungra. Most picit lassabban haladok sajnos, extrasystolék hada jön minden nap, néha kis pitvarfibrilláció is társul hozzá. Ilyenkor képtelen vagyok bármit is csinálni.
Rükis váltó kihajtáshoz csak orosz van, vagy nézel egy traktor boltban...Az ilyen helyek bejöttek nekem a Nyipróval. 12.9-es M8*1-es csavar, elvarázsolt méretű szimmeringek, kardánkereszt...
A kuplung hengeres csatlakozó részét nézd meg, ha kell, polírpapírral huzagold fel. Nekem a kóckarika van, de az újabb sima kuplunggal(visszahordó menet nélkül-nyitva hagytam a dolgot a szimmeringesítéshez, de nem kellett). Nagy csoda, de (ott) nem folyik. Szerepe van ebben a hullámos alátétnek és a fedőlemeznek is.(kevesebb olajat kap a szimmering)
Az SOG tényleg jó, még a sima kék is egyébként.
Nekem sima KTT feliratú van javarészt, egyébként a csudállatos méretűekhez a trakiboltból való névtelen. Igen, a csapágyak is onnét jöttek.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 24, 23:44.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Szerszedtem a blokkot ma délután teljesen. Főtengely hibátlan, leszámitva az olanyomást átadó részt, mert az kopott.
Mert az ukrán fötengely olyan Csodaanyag, hogy ki tudja koptatni az alu csapágyházfedél, miután a capágyak már a kopástól szépen eljátszadoznak minden irányba.
Azon gondolkoztam, hogy a dneprbe nem is az olajszürö a legfontosabb (persze az a mácsikszűrő ami alul van azon javítani kell), hanem inkább az olaj hütése. Feketére van égve benne az olaj.
Hát nem tudom hogy ki lesz e törölve vagy sem. Ez a probléma bármikor bárkinél előjöhet itt a forumtársak közül is. Van aki nem is érzékeli igazán milyen az amikor bedobban egy hatalmasat a szív. Viszont ez motoron ülve amikor az ember épp dönti kanyarban, az egyensúly és érzékelési zavar miatt végzetes lehet. Nekem is extrákkal kezdődött a sztori pár éve. Majd az extrákból lett pitvarfibrilláció(olyan mintha minden szívverés extrasistole lenne, vérnyomás az egekben, látás és érzékelési zavar, gyengeség, izzadás, halálfélelem, ájulás).
Egyszer a motoron kapott el, jöttem haza még Magyarországon a Közértből simson schwarbleval. Annyira rosszul lettem, hogy kiengedtem a kuplungot és le fulladt. Az akkori 90 kilómmal nem tudtam berugni a motort annyira gyenge lettem.
Megoldás...hát, én már 10 éve erre várok. Szedtem magneB6 ot lapát számra, béta blokkolot (még rosszabb lett), voltam kezelésen is (elaltattak , majd kiütöttek, megállt a szivem, majd újra beiinditották. Egy hónap múlva újra extrasistole és pitvarfibrilláció).
Nem tudok tanácsot adni. Az extrák artalmatlanok, kellemetlen de ártalmatlan (feltéve ha nyugalmi helyzetben jönnek, ha terhelés alatt akkor érdemes egy beutalot kérni a kardiologiára). Nekem az extrákból sajnos pitvarfibrilláció lett, abból meg stroke.
Ja, az extrákat 50% ban NEM testi eredetű probléma okozza, hanem a vegetatív idegrendszer zavara (pszichés probléma).
Nekem a mitrális billentyűm kb olyan mint a dnepr egyenes futása......picit csámpás, de azért megy...
Pista, erre bizony nem tudok tetsziket nyomni . Ez bizony nem gyerekjáték.
Nálam "csak" extrasystolék szoktak előfordulni, és valóban, jellemzően stresszesebb, nehezebb időszakok közben/után.
És tényleg nagyon ijesztő, amikor elkezdődik a hirtelen, sorozatos, erőteljes, ritmustalan "bedobogás". Pláne amikor nem akarja abbahagyni...
Mielőbbi gyógyulást, megoldást! És tényleg, jó egészséget!
Tovább nem is kotorászok bele ebbe a témába, mert Uraloz, Dnyeprhez nem volt, és valószinűleg nem is lesz közöm, de ettől függetlenül élvezetes olvasni a folyamatot, küzdelmeket. Persze, tudom, végigcsinálni nem annyira, mint olvasni...
Komment