Wsievers. Ez pontosan így van! Plusz mínusz meg relé, külön szállal kihúzva a lámpáig oszt viszlát.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?
Collapse
X
-
Nemes Pista
de most mit várunk egy olyan néptől amelyik megeszi a csigát, ami a saját taknyán csúszik...
- - - Updated - - -
wsievers
Az ezt megelőző számítógépem házába flexxel vágtam bele a táp helyét. A széttört ajzatba meg szalagkábellel volt beforrasztva a ram. xD
- 3 likes
Komment
-
Bennem a hiba hogy első olvasásra a mezőgazdasági megközelítőkre kiadott „zöldredszámra” gondoltam?
Mosmáá..,én leszek az okos a faluba!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBennem a hiba hogy első olvasásra a mezőgazdasági megközelítőkre kiadott "zöldredszámra" gondoltam?dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz főleg akkor vicces, ha A Peugeotban full német elektronika (Bosch) dolgozik. Mint az enyémben is!
- - - Updated - - -
A Porsche hibridje azért nem megy hamar tönkre. Alapára 123.000€. Lehet hogy a Brillant hibridje hamar megpihen, de a panamera nem ez a kategória.
- - - Updated - - -
Van kis gondom az esztergával. Eredetileg 380v os volt, csillagba kötve. Atkötöttem deltába, a motor 500w. Kapott egy 30 mikrofarados kondit. Beinditom, csak lassan morogva forog. A kondi lenne kicsi, vagy az üzemi kondival nyomogombosra tegyek még egy 65 mikrofarados indító kondit?
- 2 likes
Komment
-
.a német csak a némettel szeret beszélni.
A 380V (vagy inkább 400 v) helyett használnál 220V -t (helyesebben 240 v -t) ? (k...a unió !) Ha jól tudom akkor egy jókora kondi kell hozzá az indításhoz egy nyomógombbal, legalábbis nekem így van megoldva a fúró , amit ha indítani akarok bekapcsolás után meg kell nyomni egy rövid időre (addig darabosan, darálva jár) , majd ha felpörgött elengedem a gombot és kisimul a járása ... , csak sajnos van annyi gond vele , hogy ilyenkor kb harmadolódik a teljesítménye! Vagyis 8-as fúrót már szarul viszi , a 3-asnál kissebet meg nem fogja be a tokmánya ! Utálom ... inkább tegyél rá egy egyfázisú motort !
- 3 likes
Komment
-
Nemes Pista
Van kis gondom az esztergával. Eredetileg 380v os volt, csillagba kötve. Atkötöttem deltába, a motor 500w. Kapott egy 30 mikrofarados kondit. Beinditom, csak lassan morogva forog. A kondi lenne kicsi, vagy az üzemi kondival nyomogombosra tegyek még egy 65 mikrofarados indító kondit?
"A 6 csavart a 3 kis lemezkével párhuzamosan ("függőlegesen") összekötöd,ekkor kapsz 3 pár összekötött csavart.A 3 csavarpárból valamelyik kettőre rákötöd a 230-at,mindegy melyikre,a harmadik csavarpárra pedig egy kondenzátor egyik vezetékét.A kondenzátor másik vezetékét valamelyik másik csavarpárra kötöd (amire a 230 vezetékeit kötötted),attól függően hogy indító vagy üzemi kondenzátorod van.
Érdemes üzemi kondenzátort használni,kilowattonként 70 mikrós kell,de csak 32-t szoktak használni.
Ha induláskor szükséges a nagy nyomaték,akkor indítókondenzátort kell egy relével vagy nyomógombbal bekötni 50-100 mikrósat.
A kondenzátor egyik vezetéke tehát a 3. csavarpáron van,a másikat ideiglenesen rákötöd nyomógombon keresztül azok valamelyikére,amelyiken a 230-as vezetékek vannak és bekapcsolod a motort,az indulás idejére megnyomod a gombot ,amikor felpörög a motor,újból rányomsz a gombra és ha morgó hangot ad akkor ez az indító kondenzátor jó bekötése,ha nem,akkor az üzemit kell ide kötni.Ha jó a forgásirány,akkor kész,ha nem,akkor kezded elölről úgy hogy a 230-at másik két csavarpárra kötöd.
FIGYELEM! A VILLANYSZERELÉS SZAKEMBERNEK VALÓ!
A 230 V ÉRINTÉSE HALÁLOS BALESETET OKOZHAT,DE SAJÁT FELELŐSSÉGESRE DOLGOZOL,ÉN A FENTIEK MIATT SEMMILYEN FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!
a FELTÖLTŐDÖTT KONDENZÁTOR IS ÉLETVESZÉLYES !!!"
Nem értek a villanyszereléshez, de logikusnak tűnikaz alapján, amit valaha tanultam...Majd egy hozzáértőbb hozzászól!Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 28, 20:12.
- 5 likes
Komment
Komment