horex eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
1 kép
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLényeg az,hogy ne legyen:sem olajos,sem
Két komponensüt belekentem a menetekbe és betekertem a csavart
Aztán mivel hűvösebb idők járnak, begyújtottam a gázkonvektort a motornak, ne fázzon a csavarja
Benzintartály marad szódával kimosva, nem savazom. Csapok teflonozva.
Csak lépjünk már elöbbre kicsit!
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNagy kár,hogy annak idején nem kértél tőlem
Nem is tudtam hogy mi hogy lesz, de amit a boltban lehet kapni, akkor nehogymár lejmoljak
A fenntiek szerint megoldva a helyzet
Amúgy is talán titán olajleeresztőt teszek be, hogy a teljesitmény/súly arány javuljon, és a szine sem mindegy
http://x-bike.hu/ujdonsagok/pro-bolt...reszto-csavar/movisz kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusz!
Nagyon szívesen,annyi járműipari csavarom van,hogy az egész fórumot eltudnám látni srófokkal.Szétszedtem,vagy 40db. sebváltót,elképzelheted,hogy mennyi csavar,anya,csapágy jött ki.A szétszedéskor szelektáltam,a gyártó nemzetek szerint,Német,Olasz,Japán,....... Sajnos semmit nem szoktam,csak úgy eldobni,a mentalitásom rá is tette a lenyomatát a házra,a Páromnak már elege van belőlem,de azután megpuszilgatom és legfőképp igazat adok neki és megy minden szépen tovább.
A sors fintora az egészben az,hogy a Moszkva K55-höz régebbi Szovjet csavarok kellenének,hát igen szerény a készlet belőle,se MTZ,se Moszkvics,se Volga nem volt a látókörömben soha,-most pedig milyen jól jönne!
Azért,ha meggondolod,írj rám nyugodtan,próbálok segíteni,ha módomban áll!
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzovjet csavarok kellenének,
Komment
-
Köszönöm Attila,még jól jöhet.Azért néhány Moszkvics és Volga alatt már jártam és azt tudom,hogy egy M8-as csavar kiszedéséhez 3-4 különböző méretű kulccsal kellett alámászni.A K55 alkatrész gyűjtögetéssel elég jól állok már,ami még hiányzik Km óra,bilux és kürt kapcsoló,lámpakeret,foncsor,üveg és a csúszkás gázhúzókar,dekompresszor kar,-sajnos a Km. óra nagyon ritka,volt már több a látókörömben,de mindig lemaradtam róla,valahogy nincs szerencsém hozzá.Az a röhej,hogy már majdnem kettő is összegyűlt,van váz kerekek,tank,ülés,sárvédők,motor,teleszkóp előre és motor is,meg az a nyüves bakelit doboz,amiben van a feszültségszabályzó,trafó és a gyújtáskapcsoló,-ezek mind olyan kapcsolt áruk voltak,hogy nem adtak valamit,csak úgy magában,vinni kellett az egészet,-szóval gyűlik a motyó,de qrva lassan.Mostanában rendezgetem össze a dolgokat és,ha összegyűlik minden,akkor nekifogok csinálgatni.Meg azután a pénz sem olyan sok a kabát zsebében,hogy aranyáron összeszedjek mindent,de úgy szép az élet,ha küzdelmes.
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA sors fintora az egészben az,hogy a Moszkva K55-höz régebbi Szovjet csavarok kellenének,hát igen szerény a készlet belőle,se MTZ,se
Ha irtok méretet:valószínűleg tudok segíteni valószínűleg.Legtöbb M-8,M-16-os"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése,utálom a külömböző kulcsnyilású csavarokat!
Komment
-
Szervusztok!
Köszönöm a csavar felajánlásokat,-számon tartom.
Látjátok így lehet szét offolni valamit és összefüggéstelenné tenni egy témát,-már bánom,hogy a K55-tel belekotyogtam a Horex témába.Indítanom kellett volna egy K55-ös témát,de "eső után késő a köpönyeg",-bocsánat!
Üdvözlettel:Chemátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRemélem halad a géppel..
Abbahagyok most minden sallangot, az inditásra koncentrálok
Műanyagcső-porlasztó-benzin. Nem zár az úszóház
Szétszedem, rozsdás az úszótű kúpos záró vége
Mi jöhet még?
Az ominózus olajleereszt csavart beragasztottam
Olajpára mellette. Megkrétáztam, megnézem majd hol szivárog, de ez már igy marad.
Olaj a váltóban és a tartályban sehol máshol nem ereszt
Gondoltam rugok rajta párat, ment ez mosóbenzinnel is
Nem győztem lihegni a tizedik rugásnál
Áhhhh!
- 2 likes
Komment
-
Jöttem nyavalyogni, de ez az utolsó eset
Kicseréltem a porlasztó/Pannonia/ úszót és a fedelét, ugyanúgy nem zár el.
Megnéztem megint a gyújtást, ott van ahol kell
Rugom, meg se nyikkan, aztán hallok valami szuszogást akkor amikor nem kellene, mintha sűritéskor lenne. Szelephézag megvan.
Benzin nem ment át a szelepeknél rugók nélkül összeszerelés elött
Akkormost mi a *anyja van?
Az hogy hol szelel és melyik szelep, az megintcsak kétemberes munka
Ez is nyűgös
Nagyon gyenge a szikra
Nem emlékszem milyen trafó volt beépitve de a Simson 6V-os méretre stimmel be és más trafóm nincs
Szerintem nem ez volt benne, mert nem foglalkoztam és Simsonnal anno, illetve a Star és Schwalbénak belső tekercse volt
Akksi 4Ah-ás, nem hinném hogy e-miatt gyenge a szikra. Gyárilag 7Ah-ás kellene
Kondi? Egyelőre nincs másik, próbára sem. Itteni motorboltban nincs olyan kondi aminek belső menet van a végén,
http://www.zsombishop.hu/images/020.055.jpg
hogy rátekerhessem a trafó kivezetésére
Valamelyik nap elautózok a nem közeli autósboltba, hátha..
Elsősorban combos szikrát kell varázsolnom, aztán majd akármi lesz
Francba!
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItteni motorboltban nincs olyan kondi aminek belső menet van a végén,
A gyenge akkut töltővel lehet segíteni,lehet a kevés amper miatt gyenge a szikra...
Én egy frissen szerelt motoron:néhány századdal lazábbra hagyom a szelephézagot úgyis kopik a járatásnál és hamar csökken.
A Pannónia uszó-tűt mártsd olajba és ezután köszürű-porba:majd kézzel összecsiszolható,szinte évente megcsinálom ,sodorgatva egy perc alatt összekopik ritka mikor utána is ereszt..."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJöttem nyavalyogni, de ez az utolsó eset
Kicseréltem a porlasztó/Pannonia/ úszót és a fedelét, ugyanúgy nem zár el.
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMegnéztem megint a gyújtást, ott van ahol kell
Rugom, meg se nyikkan, aztán hallok valami szuszogást akkor amikor nem kellene, mintha sűritéskor lenne. Szelephézag megvan.
Benzin nem ment át a szelepeknél rugók nélkül összeszerelés elött
Akkormost mi a *anyja van?
Az hogy hol szelel és melyik szelep, az megintcsak kétemberes munka
Ez is nyűgös
Ha szuszogást hallasz az lehet természetes dolog is , pl a gyűrűknél elslisszan némi kompresszió vagy éppen a szívás zaját hallod !
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNagyon gyenge a szikra
Nem emlékszem milyen trafó volt beépitve de a Simson 6V-os méretre stimmel be és más trafóm nincs
Szerintem nem ez volt benne, mert nem foglalkoztam és Simsonnal anno, illetve a Star és Schwalbénak belső tekercse volt
Akksi 4Ah-ás, nem hinném hogy e-miatt gyenge a szikra. Gyárilag 7Ah-ás kellene
Kondi? Egyelőre nincs másik, próbára sem. Itteni motorboltban nincs olyan kondi aminek belső menet van a végén,
A lendkerekes gyujtást (simson star illetve schwalbe) ne keverjük bele , amennyiben akkumulátoros rendszerről beszélünk , teljesen más .
Az hogy az akkumulátornak 4 , vagy 7 Ah a kapacitása szerintem teljesen lényegtelen ,egy príma jólfeltöltött 4Ah -s is elüzemelteti a rendszert ! (viszont mivel 6V , minden csatlakozásnak érintkezésnek prímának kell lennie mert itt egy picivel nagyobb áramok szaladgálnak , a rendszer kényesebb a hibás érintkezésre , vékony vezetékekre ...)
Kondi .... (???) Ha sz@r a kondi erősen szikrázik a megszakító , sőt beég (!) továbbá sárga a szikra. Az hogy milyen a kondi kivezetése tök mindegy , csak helyesen legyen bekötve !!!Bekötheted a trafó 1 pontja és a test közé is egy darab vezetékkel , csak akkor a régit kösd ki a rendszerről (ezt írta Máté is , csak most olvasom ...) . Kb 0,22-0,25 mikroF -es kéne legyen . (MZ , Simson,Jawa , Pannonia Trabant Wartburg ...Stb . mind ilyet használ ha megszakítós a gyújtása .) Combos szikra feltétele : jó kontaktú elektromos rendszer , hibátlan megszakító ami nincs beégve nem zárlatos , lehetőleg új kondi (legalábbis nem zárlatos, és megfelelő az értéke) , muszklis jől feltöltött akkumolátor ( mérj feszt a 15. trafó ponton) gyertyapipa és kábel állapota sem mellékes (tegyél új kábelt , próbából iktasd ki a pipát a rendszerből mert lehet hogy rossz a zavarszűrő ellenállása )
- 4 likes
Komment
Komment