Nem volna érdemesebb inkább felónozni a szem előtt lévő részeket előbb , azután gittelni .... így nincs minek később megrepedni , Pl : a tankon !
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefelónozni
A mai spec. kittek biztos nem repednek meg
Ha durva hegesztés le lehet csiszolni, adott estben CO2-vel meghegeszteni, hanetán.
..
Amúgy nem akarok/nem tudok beleszólni, haver dolga. Csak csinálná már! Valamelyik nap eszembe jutott, olyan ideg lettem, majdnem elmentem érte, oszt megcsinálom és sprayyel lefújom
Már nincs sajnos energiám hozzá mint régenzahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHogy ne csak OFF legyen, berakom a homokfújt lemez részeket
Én szégyellem,hogy amatőr létemre nem tudtam úgy kikalapálni a tankot,hogy ne kelljen gittelni!!!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó lett volna másik teljes betétet faragni a tankba
Azán egyre jobban
Majd rájöttem hogy nekem csomagtartó kell a tankra mint a Junakon volt. Odaforrasztottam 4 menetes "dugót" és volt csomagtartó
Aztán ujra eresztett a forrasztásoknál
Akkor körbeforrasztották rézzel, de a krómon nem volt százas A vége az lett hogy darabok kivágása, új lemez be és meghegesztették vagy éppen forrasztották
Nem mintha manapság profi lennék motorban, de fiatalon még annyira sem
Arrol nem beszélve hogy minden hegesztéshez kuncsorogni kellett munkaidő alatt
Sok mindent "elkövettem" fiatalon
sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSok mindent "elkövettem" fiatalonsepy kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Kicsit el vagyok tűnve, bocsánat. Teljesen áll a motor project, ablakot kellett nagyobbítani, meg falat kiütni és hasonlók. Még biztos el leszek vele egy jódarabig. Meg nyaralni is elnéztünk azért.
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEmileztem az ismerősömmel, szerinte megvannak, de a hétvégén tudja csak megnézni mert éppen Spanyolban van
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Komment
-
Lac- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseelhajtható részt nem akarod megcsináltatni?
Az eredeti hátsó sárvédő elrepedt és egy Verorex sárvádő került a helyére toldásképpen
Az első meg , ha jól emlékszem Junak sárvédő, mert a tartó merevitőnél szépen átrohadt a lemez
Ha tudnád , mi arany hever itt nálam, akár egy első/hátsó kerék és mintha egy láncvédő tok is Nem olcsón vettem ezeket se anno régen, de Magyarországon
Eressz meg egy privit és megadom az emilcímét a német havernek.
horex kukac freestart.hu
Amúgy azok vannak amiket mutogattam + pár blokk, de azoknak is fel van fúrva golyóscsapágyra a bal csapágyházuk. Tehát a bal féltengelyeddel kellene valamit kezdeni hogy + méretes legyen
- 2 likes
Komment
-
A Horex első teleszkópjánál az alsó villanyakra csavarozott fémcső takarja a teleszkóp szárat eredetileg
Fiatalon és bohón ezt levágtam, meghagyva vahy 3cm-t és gumiharmónikát tettem helyette mert az sportos
Akkor még a Hungária-Egressy út sarkánál volt egy gumisütő maszek és kaptam megfelelő gumiharmónikát
55-60 alsó felső méretre
Ilyen ma netszerte nem kapható. sőt azt hiszem Ammon-nál sem. Amugy sincs € kontóm
Di it yourself
Hosszas keresgélés után vettem egy pár
Wartburg kormánymű porvédőt
A kisebbik csöcsét levágtam. Vettem 1000x120x3mm-es olajálló gumilapot, merthogy olajos helyre is készitettem akármit
Levágtam pár 100széles csíkot és 3 réteget feltekertem a porvédő 41mm-es felére és Loctite ragasztottam
Levágtam egy 40mm széles gumicsíkot és feltekertem a maradék csőre
A harmonika végére feltekert 3 réteg csík pont beleillik ebbe a "gumicsőbe"
Ferdeséget ne nézzük, mert csak rányomtam próbaképpen
Vettem egy 50-es PVC toldót, amit kettévágtam és rámelegítettem a teleszkóp alsó rész tetejére
Elsőre persze megrogyott ott is ahol nem kellett volna
Másodikra sikerült
Ennek a "hornyába" kis igazitással stimmel a levágott végű harmonika és majd méretre vágom és beragasztom ezt is
- 5 likes
Komment
-
Afrancba!
Az alsó blokktartó furatát kiverte a laza csavar anno
Dörzsár és 10.25mm-lett a furat, gyártottam bele egy megfelelő két végén M10 csavart
A napokban beraktam, de nem 100as az egész, fesziteni kell és elnyaltam a menetet. Semmi gond, átvágtam és beraktam
Meg is szakadt a menet, pedig alig húztam meg
Most megint mehetek esztergályoshoz egy spec. csavarért.
Komment
-
Szelepeknél még nem tartok, mert más jött közbe
Viszont Che "csavartárs" jóvoltábol elkészült a spec.méretű M10-es csavar. Azért kellett 10,25 átmérő középen, mert a blokkfurat kiverte magát az idők folyamán és dörzsárazni kellett.
Be is kinlódtam a helyére. Azért kinlódás, mert a váz nyitott és millimétereket nem stimmelnek a furatok alúl, de a pajszer segített
Most már jöhet a szelepezés
- 2 likes
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMost már jöhet a szelepezés
Fényező haver lerobbant egészségileg, ezért maradt el még a fényezés, de én sem vagyok topon
Majdcsak lesz valamimátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment