Nyugodtan le lehet szerelni,mert nem fog kihullani semmi,ha-csak némi spén és olajsár.Az egy 3mm. vastag lemez fedél 8 db. M6-os csavarral rögzítve,sajnos a csavarok átmenő menetes furatba vannak,ahol a meneteken keresztül szintén jelentkezhet az olajszivárgás,csepegés.
Javaslom,hogy szereld le,tisztítsd meg,ami azt is jelenti,hogy hagyd kicsepegni és amennyire tudsz nyúlj be valamilyen drótra rögzített rongyokkal és próbáld kitörölgetne a lakatszekrény alját!A fedél alá vágj egy 1 mm.-nél semmi esetre nem vastagabb tömítést,valamilyen sűrűbb papírból (cipősdoboz),az olajmentesített felületeket kend meg valamilyen tömítő anyaggal,FBS vagy hasonló és szereld vissza a fedelet! Nagyon lényeges,hogy az M6-os csavarok mindegyike alá kell valamilyen tömítő alátétet tenni,lehetőleg lágyított vörösrézből,vagy valamilyen lágy alumíniumból!
A lakatszekrénybe,ne tölts sok olajat,csak annyit,hogy amikor tekered az alapszán kerekét,halj egy jellegzetes cuppogó hangot,a kerék minden fordulásánál,ugyanis a lakatszekrénynek központi olajozása van egy dugattyús szivattyún keresztül,melynek excentere a kerék tengelyére van ékelve.Az olaj egy elosztón keresztül jut el a kenendő helyekre,kis átmérőjű csöveken.Amennyiben túl sok olajat töltesz bele orrá-száján folyni fog,ugyanis egyik kijövő kezelőszer tengelynél sincs szimering,de még egy nyamvadt gumigyűrű sem.
Üdvözlettel:Che
Javaslom,hogy szereld le,tisztítsd meg,ami azt is jelenti,hogy hagyd kicsepegni és amennyire tudsz nyúlj be valamilyen drótra rögzített rongyokkal és próbáld kitörölgetne a lakatszekrény alját!A fedél alá vágj egy 1 mm.-nél semmi esetre nem vastagabb tömítést,valamilyen sűrűbb papírból (cipősdoboz),az olajmentesített felületeket kend meg valamilyen tömítő anyaggal,FBS vagy hasonló és szereld vissza a fedelet! Nagyon lényeges,hogy az M6-os csavarok mindegyike alá kell valamilyen tömítő alátétet tenni,lehetőleg lágyított vörösrézből,vagy valamilyen lágy alumíniumból!
A lakatszekrénybe,ne tölts sok olajat,csak annyit,hogy amikor tekered az alapszán kerekét,halj egy jellegzetes cuppogó hangot,a kerék minden fordulásánál,ugyanis a lakatszekrénynek központi olajozása van egy dugattyús szivattyún keresztül,melynek excentere a kerék tengelyére van ékelve.Az olaj egy elosztón keresztül jut el a kenendő helyekre,kis átmérőjű csöveken.Amennyiben túl sok olajat töltesz bele orrá-száján folyni fog,ugyanis egyik kijövő kezelőszer tengelynél sincs szimering,de még egy nyamvadt gumigyűrű sem.
Üdvözlettel:Che
Komment