Csak a kérdésre próbáltam válaszolni....
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
D Csepel motorblokk felújítás
Collapse
X
-
Igen használható...annó én is azt használtam a Csepel blokkban. Ezért tudtam vadonatúj alkatrészeket szerezni a 90-es években.(apám vízvezetékszerelő volt, és a szolgálat szivattyúhoz jártak a cseredarabok) A karburátor fedele cserés, a henger hengerfej főtengely gyujtás és gyujtásalaplap, gyujtáskivezető, gyujtótekercs, főtengelycsapágyak, lendkerék, a gyertyapipa is ugyanaz. A dugattyú különbözik kissé, mert van olyan változat, ami 3 gyűrűs...avval lesz benne erő az biztos.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 ápr. 13, 14:33."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseén D-Csepelemen sem a beöntős van,
Komment
-
Igazából kinézeti eltérés lehet első sorban, a Danuviának legjobban a hengerén látszik az hogy Danuvia, mert csepp forma. Úgy tudom hogy a felömlő mérete is változott, szóval ahogy telt az idő, úgy fejlesztettek rajta.
A főtengelyből is lehet látni.
A gyújtás kivezetés száma is árulkodó, de a párosító számokból tutira lehet tudni hogy kb mikori a blokk.
Komment
-
sziasztok, frissen beszerzett danuvia vagy csepel blokkomban beállt a dugó. meg sem moccan hiába áztatom csavarlazítóban. A hengerfej lejött, a dugó kb a henger felénél beállt.Arra gondoltam ha rámelegítenék a hengerre vigyázva hogy ne a dugó melegedjen elvileg kell annyit tágulnia a hengernek hogy le lehessen húzni. más nem jut az eszembe mert szétverni nem akarom. Szerintetek? köszi a segítséget!
Komment
-
Apámmal egyszer egy szabadban gyertya nélkül álló Czetka blokk szintén beállt dugattyújáról úgy tudtuk lehúzni a hengert, hogy először is hegesztőpisztollyal körbe lett melegítve a henger fala a dugattyú fölött. Ezután a hengernél fogva levegőbe emelve a blokkot a dugattyút egy fadarab közbeiktatásával ütögetve lassan lejött a henger. A kipufogó és szívónyíláson át közbe-közbe kapott egy kis kenőanyagot is a dugattyú.
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehegesztőpisztollyal körbe lett melegítve a henger fala a dugattyú fölött. Ezután a hengernél fogva levegőbe emelve a blokkot a dugattyút egy fadarab közbeiktatásával ütögetve lassan lejött a henger. A kipufogó és szívónyíláson át közbe-közbe kapott egy kis kenőanyagot is a dugattyú.Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMásodik oldalon van a szerkezet maga
Komment
Komment