Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 350 634 felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Most olvasom a kép alattit!
    Igen, az oldalán 2 furat van,a hajtórúd szemnek, az már biztos, de az acélperselyben nem vagyok annyira...
    Az a "Panelka", na az mi ?


    Komment


      #77
      Így hívják a csepptankosokat a szülőhelyükön. Burkolatot jelent.
      Ha olajzófuratod van, akkor tuti tűgörgős volt. Lehet bemaródott, vagy annyira kikopott, hogy már az új tűgörgővel is csörögne. Ha vállalkozó szellemű vagy kipréselheted a bronzperselyeket, és megnézheted. Viszont ha sérült a felső szem, akkor ez főtengely vagy hajtókarcserét jelent. Vagy teszel bele új bronzperselyt és feldörzsárazod. Viszont akkor az olaj benzin keverék nálad a csepptankosoké lessz.
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 04, 16:59.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #78
        Akkor , csak lefotózom...az a biztos!

        Komment


          #79
          A felső szem oldalán látszik a határvonal az acélpersely és a hajtókarszem anyaga között. Az eredetiben kipréselhető a felső acélpersely is.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #80
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Így hívják a csepptankosokat a szülőhelyükön. Burkolatot jelent.
            Ha olajzófuratod van, akkor tuti tűgörgős volt. Lehet bemaródott, vagy annyira kikopott, hogy már az új tűgörgővel is csörögne. Ha vállalkozó szellemű vagy kipréselheted a bronzperselyeket, és megnézheted. Viszont ha sérült a felső szem, akkor ez főtengely vagy hajtókarcserét jelent. Vagy teszel bele új bronzperselyt és feldörzsárazod. Viszont akkor az olaj benzin keverék nálad a csepptankosoké lessz.
            Kösz, Wsievers!
            Sokat segítettél, holnap nekilátok, akkor már többet tudok... a tapasztalatokat mindenféleképp leírom....m.egyszer köszi!


            - - - Updated - - -

            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A felső szem oldalán látszik a határvonal az acélpersely és a hajtókarszem anyaga között. Az eredetiben kipréselhető a felső acélpersely is.
            Így igaz...néztem is,mint a luki-nyúl

            - - - Updated - - -

            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az én gépem motor kódja úgy kezdődik, hogy 634.9 és a tipusa 472.4 és orosz betűs a váznyak tábla! Akkor ezt eltérítették?. Még egy acél tányéros a kuplungja.
            Kedves Sepy!

            Nem, nem "térítették el",mert az enyém ( az igazi,nem a donorom) is ugyan ilyen!
            Na, az enyém már Jawa "tányéros", még is csak van különbség...
            Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 05, 09:25.
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #81
              Kedves Trophyman és Wsievers! Mindkettőtöknek nagyon köszönöm a választ, a lyuk így megmenekült!

              Komment


                #82
                Kedves Wsievers! (Mint a 634-es -egyik- főguruja )

                Az lenne még a kérdésem, hogy ha már szét kell/ett húznom a blokkot,akkor áttehetem a főtengelyt az eredeti blokkomba? Nem lesz vele semmi gondom vagy...?!
                A fotót elkészítem, majd du. valamikor felrakom...

                Ui.: Attól függetlenül más tagtársaim (Jawasok, Cz-sek) is válaszolhatnak, csak a legtöbb infót -eddig- Wsievers adott, ezért szólítottam meg Őt...
                sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Az lenne még a kérdésem, hogy ha már szét kell/ett húznom a blokkot,akkor áttehetem a főtengelyt az eredeti blokkomba? Nem lesz vele semmi gondom vagy...?!
                  Ha jó, akkor mért ne...viszont én megnézném, nem-e a hiánygazdaság miatt lett perselyezve, és tűgörgőzném. Visszaperselyezni lehet, de pl, ha be van rohadva, vagy berágódott, akkor az alsóknak se jósolok sok időt.
                  Fergusson kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #84
                    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha jó, akkor mért ne...viszont én megnézném, nem-e a hiánygazdaság miatt lett perselyezve, és tűgörgőzném. Visszaperselyezni lehet, de pl, ha be van rohadva, vagy berágódott, akkor az alsóknak se jósolok sok időt.
                    Azt hiszem, az lesz a megfelelő lépés (tűgörgő) Az egyik hajtórúdból kipréseltem a bronzperselyt, szerintem semmi baja nincs...valószínűleg "hiánygazdaság" miatt történt a "váltás" A h.rúd átmérője a d.csapszegnél /tolómérővel/ 20 mm.
                    Majd, még kipréselem a másikat is...

                    Komment


                      #85
                      Ha nem sérült, egyedi görgőkből van nagyobb, a kopás ellensúlyozására. Pár hete tettem fel táblázatot is.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jan. 05, 17:04.
                      Fergusson és RedBull477 kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #86
                        JM-Technika

                        Itt vannak gyári szerszámok méretezett rajzokkal. Szerintem Czetkásnak Jawasnak egyaránt jó
                        Oerdie, dkari és 6 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #87
                          RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          JM-Technika

                          Itt vannak gyári szerszámok méretezett rajzokkal. Szerintem Czetkásnak Jawasnak egyaránt jó
                          Kedves RedBull!
                          Nagyon Köszönöm a segítségedet!

                          - - - Updated - - -

                          Ha minden igaz, rakom a képeket:

                          Sikerült!!!
                          Szerintem, tűgörgőzés lesz...na meg egy kis gépmunka is, csapágyazással egybekötve...
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 05, 22:57.
                          RedBull477 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #88
                            Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Attól függetlenül más tagtársaim (Jawasok, Cz-sek) is válaszolhatnak, csak a legtöbb infót -eddig- Wsievers adott, ezért szólítottam meg Őt...
                            A témában wsievers az egyik legjobb ahogy megfigyeltem, és gyakran benéz. Szerintem jól jártál vele.
                            A kétcsövűekhez én nem értek sajnos, csak tetszik
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 jan. 05, 23:09. Oka: elírás
                            St.Z.350, RedBull477 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #89
                              Kedves Sepy!

                              Tudtommal Te is a 634-en dolgozol...vagy Neked nem kellett ennyire szétkapnod a blokkot? Minden tanácsot elfogadok...szükségem is van rá,mert komoly munka elé nézek és még sehol nem tartok

                              Komment


                                #90
                                Kedves Barátom! Én nem szeretnék ily mélységbe bele nyúlni -legalább is az idén nem.Főtengelyen külső szimeringeket és a kislánckeréknél lévőt szeretném kicserélni a kuplung dolgain kívül. / lánc, persely, lánc ,lamella/Természetesen gyújtás és ledesítés és részleges 12voltosítás szerepel + horganyzás , kis festés meg még fék..... Ez felsorolva is elég meló tavaszig május elején műszaki lesz!Nagyon örültem Red Bull rajzainak,konkrét méreteinek igaz már pl. a dinamó forgórészt levettem de legalább a legközelebbire tudok spécit gyártani.Igaz még a szivattyúsra alakítás is tervbe van!, úgy ,hogy reszeljünk gyerekek mert mint tudjátok : Január- február és itt a motoros szezon .Persze még a teljes nagyszervíz is ide tartozik

                                .
                                Titus, kvaga és 5 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X