kapcsolási rajz
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Komár moped 1979-es évjárat...
Collapse
X
-
Na akkor az van, hogy... Valóban meg kell nézni a gyújtást, és annak alaplapját, meg a mágneskereket. Ha a mágneskerék deleje már gyenge, akkor lehet egy kissé arrább kell reszelni a világító tekercsek rögzítő csavarjainak a furatait. Így közelebb kell kerüljön a két tekercs a mágneskerékhez. Lehet hiba még a mágnes kerék ovalitása is, ebben az esetben ritmikusan változik a tekercsek és a mágneskerék közti légrés. De lehet az is, hogy a főtengely csapágyak kissé lógnak és ez zavar be.Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseOtt csak 2 drót van. Egy világít,egy slusz. Ha müködik jól csináltad. Világításon leáll kis idő után..más hiba. Lendkerék delej,zárásszög valszinű.Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jún. 24, 20:05.pasetta kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor lehet az összes kontaktot meg kell csiszolgatni. A 6 V-os rendszer igen háklis erre.
Köszönöm a válaszokat....
További Üdvözlettel...
Komment
-
Várj csak! Van a mopeden bilux kapcsoló? Nekem azzal volt bajom. Sokáig csak egy állásban volt használva és amikor kiégett az izzó átváltottam a másik állásba ( közben a lámpa tököt le pofoztam a földfele, hogy ne kössenek bele a járőrök). Na akkor volt hasonló jelenségem. A bilux kontaktja az idők folyamán eloxidált. A fesz. és az áram nem tudott könnyen haladni a felületi korrózió miatt.
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVárj csak! Van a mopeden bilux kapcsoló? Nekem azzal volt bajom. Sokáig csak egy állásban volt használva és amikor kiégett az izzó átváltottam a másik állásba ( közben a lámpa tököt le pofoztam a földfele, hogy ne kössenek bele a járőrök). Na akkor volt hasonló jelenségem. A bilux kontaktja az idők folyamán eloxidált. A fesz. és az áram nem tudott könnyen haladni a felületi korrózió miatt.
Igen, van bilux kapcs. a gépen. Azt még nem néztem meg (rendesen) mert /eddig/ váltott. Igaz, kicsit hunyorgott a lelkem, de betudtam az alacsony fordulatnak.....
Tisztelettel...
- 2 likes
Komment
-
Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTiszteletem az olvtársaknak!
Ismét akadt egy kis problémám. Képzeljétek el, megvettem a Komar-hoz a gy.kapcsolót,ami természetesen utángyártott, ráadásul Lengyel gyártmány (elvileg). Akárhogy rakom be, ha világításra kapcsolom, kis idő után úgy csinál,mintha leállítanám....már mindent megnéztem, összes csatit leszigeteltem kábelvédővel, de így is azt csinálja...tanácstalan vagyok!
valami ötlet, részetekről? Azt sem bánnám, ha valakinek volna egy használható kapcsolási rajz, de nagyon szájbarágósan,mert ehhez nagyon bal...asz vagyok
Mindenkitől előre is Köszönöm!
További Üdvözlettel!
Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
Komment
-
Totyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA másikon megvan az elemtartó 1.5V-os góliátelem megy bele asszem, viszont a kürt az nincs meg sajna.Kiváncsi lennék a hangjára valószinüleg egy torkonragadott kakashoz hasonló.
Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-el
Komment
-
Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésetibi495!
Nagyon Köszönöm a rajzot....kissé világosabb lesz, hogy rendben van-e a jelenlegi bekötés
Tapatalk-kal küldve az én LG-D315-elFergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia Fergusson.
Nézd meg a megszakítóhézagot , és vedd vissza 0,3 mm-re ha nagyobb. A mágnesgyújtásnál nem a zárásszög a fontos hanem hogy szinuszos áram melyik pontján emel el a megszakító. A szinusz csúcsán kell megszakítania. A gyertyahézag meg 0,4 mm legyen . Ifju koromban 3 évig komároztam a fenti beállítás segített. Persze csak akkor ha minden más rendben van.
Üdv
Ba701
- 5 likes
Komment
-
Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia Fergusson.
Nézd meg a megszakítóhézagot , és vedd vissza 0,3 mm-re ha nagyobb. A mágnesgyújtásnál nem a zárásszög a fontos hanem hogy szinuszos áram melyik pontján emel el a megszakító. A szinusz csúcsán kell megszakítania. A gyertyahézag meg 0,4 mm legyen . Ifju koromban 3 évig komároztam a fenti beállítás segített. Persze csak akkor ha minden más rendben van.
Üdv
Ba701
Köszönöm a segítséged....az értékek terén ....amúgy, minden más rendben van rajta...
További Tisztelettel....
- 3 likes
Komment
-
Üdv ismét a segítőknek!
Azt hittem, hogy simán megy minden Komar ügyben.....sajnos tévedtem.
Most olyat csinál a lelkem, hogy váratlanul megáll és utána az istennek sem akar beindulni, miért is ne(?) pár kilóméterrel arrébb Kezdek tanácstalan lenni. Szikra van, kaja van.....lehet, hogy a felmelegedés okoz valami galibát nála?!
A segítségetek venném igénybe,-amit előre is köszönök- mi okozhatja a jelenséget?
Tisztelettel!Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 júl. 05, 08:35.
Komment
Komment