Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Sziasztok.

    MZ TS 125-re fel szabad rakni taiwani gyártású karbit, amit a boltokban lehet kapni, vagy sz*r és felejtős?
    Akinek van erről tapasztalata, kérem ossza meg velem, mert ha, jó, akkor sürgősen vennem kell egyet.
    Vagy esetleg tud valaki kopásmentes gyárit?

    Kösz: Gabó

    Komment


      #47
      Üdv! Mindenkinek!

      Valaki tudna segiteni abban hogy , mikor adtak ki MZ TS 125-öt külsö és belső szimmeringes változatban?

      Előre is köszönöm!

      Komment


        #48
        kiskutya eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Üdv! Mindenkinek!

        Valaki tudna segiteni abban hogy , mikor adtak ki MZ TS 125-öt külsö és belső szimmeringes változatban?

        Előre is köszönöm!

        1975 június akkor váloztattak a konstrukción.
        soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Sziasztok!

          Kéréssel fordulok az MZ-s társadalomhoz! Sajnos balf...ságomnak köszönhetően eltörtem szeretett TS 125-öm láncvédő bakelitjét. Olvastam különböző boltok árait a bakelitre vonatkozóan. (Még jó, hogy ültem!!!) Ilyen ár eltérés lenne a TS és az ETZ között?
          Szóval, akár használtan is de szeretnék vásárolni jó állapotban lévő TS 125-150 láncvédő bakelitot. Ha valaki tudna ilyet kérném jelezze. Előre is köszönöm.
          Mindenkinek olcsó benzint és jó időt kívánok!!!

          Komment


            #50
            Üdv én már törőt láncvédőbakelittel vettem az enyémet (elszakadt a lánc) tényleg elég borzalmas ára van és ami a legdurvább nagyon figyelni kel mit tünetnek fel mz ts 125/150 láncvédőbakelit alatt mert többnyire a kis etz ét vagy a 250 ts- ét akarják rá sózni az embere bár igaz a külömbség szemre csekély a láncvédő bakelitek között ,de a részletesen meg nézi az ember rá jön hogy sajnos nem egyezik , én nekem is újat kellet vennem ami cirka 6000ft került
            Utoljára szerkesztve a következő által: bury; 2012 márc. 08, 15:26.

            Komment


              #51
              Ha megvan minden darabja, akkor össze lehet rakni....oldószeres tisztítás, csiszolás, majd epoxiragasztó+üvegszálas szövet belülre, majd a külső részét lecsiszolni, majd lefesteni...már többet javítottam igy, eddig senki nem panaszkodott, a külső részről a javítás láthatatlan, belül van kihálózva+bekenve epoxival( egy kis kézügyességgel a hiányzó részek is pótolhatók, ha az nem nagy)
              Tamás78 kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #52
                Üdv érdeklődék egy pár dolog felől az mz ts125 deluxe típusú motorommal kapcsolatban .
                1 Az egyik dolog az volna hogy ebből hány típus készült ? mert mi nap cseréltük ki a lánckerék felőli szimeringet és láttam blokk középről képeket ahol a csapágy volt a láncfogaskerék után, és nem a szimering mint ahogy nekem .
                2 A motorom át engedte a váltóból az olajat az égéstérbe ami azt bizonygatta hogy a friss olaj a kipufogó könyöknél jött ki szép aranyszínűen , elviekben a hengerbe csak a főtengely szimeringnél tud be menni a váltóból az olaj ?
                3.Ez miatt is cseréltem ki a szimeringet mert nem pörgőt ki rendesen a motor csak nagyon ritkán és az olajtöbbletre gyanakodtam amit a váltóból kapott , de úgy tűnik most se pörög ki rendesen kb 4000fordulatig max 5000ig pörög ki utána vissza kel engednem a gázt mert le fullad viszont észre vettem ha a szívatott rá húzom mikor le akar fulladni ,akkor ki pörög ebből következtetek rá hogy kevés üzemanyagot kap . Próbáltam állítgatni a suber tűn de semmi változás . A motorom 1986 os kiadású . Remélem valaki tudja a gyógyírt eme csúnya kórságra

                Komment


                  #53
                  Szia
                  1. ezt nehezen tudom elképzelni , ugyanis a lánckerék csapágyát a váltó olaja keni
                  2. a szimeringnél és a blokk-közép osztásánál is elvileg, ha ott sérülés vagy egyéb probléma van, Mindazonáltal ha olaj jő a kipu könyöknél az nem biztos hogy a váltóból való, lehet a keverékből is
                  3 ha teljes fordulatszám környékén fullad akkor főfúvóka méretét, esetleges dugulását , valamint a benzinszintet ellenőrizném

                  üdv

                  Ba701
                  -t5- kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Köszönöm a gyors választ de a szimering nekem egyből a láncfogaskerék mögött van ami előtt egy fém gyűrű van . Lehet talán nem jól van össze rakva ? mert nekem így volt össze rakva igy jártam vele mióta meg van kivételt képez a mai nap mert a szimeringet ki cseréltük .

                    Komment


                      #55
                      Bocs nem voltam egyértelmű, lánckerék, szimmering, csapágy a helyes sorrend

                      Komment


                        #56
                        Sziasztok!

                        Kérdésem lenne hozzáértőkhöz!
                        Az ETZ 125-150 gyújtásrészét, vezetékkötegeit stb... rá lehet-e rakni a TS 125-150 MZ-re?

                        Komment


                          #57
                          A generátor nem fér el a dekli alatt. A vezetékköteg sem egyforma

                          Komment


                            #58
                            sziasztok.
                            nekem egy 150-es ts mz van amit úgy vettem hogy el volt kezdve crossosítva és én szeretném folytatni ebben kérném a segítségeteket a következőkben:- membárons hengert érdemes e csináltatni és ha igen kivel?
                            -milyen tuning karbit nézzek rá?
                            -elektronikus előgyújtás szabályzót hogyan tudnék rá szerkezteni?
                            előrre is köszi a válaszokat

                            Komment


                              #59
                              Üdv pár napja ilyen furcsa síró hangot halottam a motorból és egyik reggel melóba menet el ment a töltés szerencsére munka után haza vitt az öreg töltés nélkül neki álltam a hiba keresésnek és hát elégé furcsa dolog okozta a hibát . A dinamó forgórésze valahogyan bele verte magát az állórészbe csináltam róla pár fotót is
                              arra gondoltam hogy talán a főtengelycsapágy adta meg magát de tengelyt mozgatva egész minimális a holtjátéka szerencsére volt itthon egy másik forgó részem és töltésem is van eleinte hallani lehetett azt a síró hangot de kb 10 s alatt elmúlt és azóta nem jelentkezett ez a hang jelenesség az érdekelne vajon mi produkálhatta ezt a csúnya hibát ?

                              Komment


                                #60
                                Na tényleg a csapágy volt a ludas ki cseréltem és azóta csendesebb a gép és nem eszi meg a forgórészt

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X