Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Remélem a szerelőnek csak tárolási díjat fizettél. Munkadíjat nem érdemel.

    Komment


      Sziasztok!
      A Ts 125-ösöm újabban felpörög üresben.
      Gázbowden újra cserélve, karbi kipucolva
      Ismerős szakik főtengely szimerig hibára tippelnek
      Azt mondták, Ts-ből létezett "külső,és belső" szimeriges, és pont 1978-ban volt váltás, amikor a motorom készült
      Még tudnátok írni a szimerig méretét és hogy szerintetek külső vagy belső szimeriges?
      Köszi ????

      Komment


        Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Még tudnátok írni a szimerig méretét és hogy szerintetek külső vagy belső szimeriges?
        Kellene pár közeli fotó a blokk gyújtás oldaláról hogy ezt megtudjuk. Volt nekem egy 1975-ös TS 125 gépem, az belső szimmeringes volt. A jobb oldali főtengely csapágy számára volt az öntvényben egy olajzó járat, amit később elhagytak, de a lényeg, hogy a nyoma kívülről is látszik. Ha ilyen nincs akkor külső szimmeringes. Csere szempontjából előnyösebb.

        Komment


          Köszi, pont a csere miatt kérdezem

          Komment


            Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            pont a csere miatt kérdezem
            Igen, végigolvastam
            A második képen kellene látni valamit ha minden igaz, de nincs. Bár szerencsésebb lenne egy kicsit fentebbről, kicsit előbbről a henger közelére irányítva az optikát. A tippem az, hogy külső szimmeringes. Ebben az esetben 20X30X7-es szimmeringet kell kérned a boltban.

            Na meg, a belső szimmeringes nem tudna felpörögni most jut eszembe, mert az enné inkább az olajat.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 márc. 21, 18:17. Oka: jobban belegondolva...

            Komment


              Dejó köszi a segítséget!
              Holnap a biztonság kedvéért azért majd lefotózom úgy,ahogy írtad.

              Komment


                Ha javasolhatom a Vitonos szimeringet az bírja a hőt és tartósabb.

                Komment


                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  az bírja a hőt
                  És az utált etanolt is

                  Komment


                    Van öltetetek,hogy miként lehetne kitisztítani az TS 125-ösöm kipufogóját? (nem szétszedhetős változa, 1978-as évjárat)
                    z előző tulaj kímélősen motorozott,én se szoktam tartósan 70 fölé menni, azt mondták a hozzáértők hogy nagyon teli lehet a kipufogó...
                    Sajnos menetteljesítményre eléggél elmarad egy teljesen ugyanolyan 125-ös TS-től, szombaton volt alkalmam tapasztalni. Én már mindenféle tornagyakorlatot bemutattam (előrdőltem) visszakapcsoltam stb ő meg vígan jött mögöttem

                    Komment


                      Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nem szétszedhetős változa,
                      Égetés a legtutibb,de a krómnak annyi!

                      Próbálkozz olajoldó anyagokkal,brigéciol,benzin,féktisztító-az utóbbit jó lenne megtudni miből van és abba beáztatni,benzinnél is ugyanerre gondoltam.Eszembe jutott egy régi MZ-s megoldás a toldásnál elvágni ,kikaparászni,és újra hegeszteni,régen nem tudtuk miért festettek egy fekete hőállós sávot a toldásra...ha jól emlékszem ott a bilincs,a co hegesztővel meglehetne láthatatlanul varrni

                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Van öltetetek,hogy miként lehetne kitisztítani az TS 125-ösöm kipufogóját?
                        Elsőnek én kipróbálnám egy biztosan nem eltömődött kipufogóval ha van rá lehetőség. Így ha azzal jobb akkor elsőként áztatás. Egyszer beszéltem valakivel, aki nem szétszedhetős kipufogót egész napra beleáztatott valami több oldószert tartalmazó löttybe. Ami biztosan volt benne, az a brigéciol és lakkbenzin, és még talán egy-kettő másik oldószer. A löttyből kivéve kirázta belőle a leoldott kokszot és mehetett vissza a helyére.
                        Belülről nem tudom milyen egy MZ kipufogó, de a hátsó felfogatás bilincse elég jól takar, ahogy Máté is írja. Ha nem használ az áztatás, végső megoldásként a szétvágás utáni hegesztés sem hagyna nyomokat.

                        Komment


                          Az én tapasztalatom szerint az egyetlen normális dolog a kiégetés. Benzint bele és vagy régi porszívóval vagy kompresszorral gyengén megfúvatni. De csak addig míg begyullad a koksz onnan kezdve csak tényleg nagyon gyengén mert ha ebben az időszakban erősen fúvatod akkor ég meg a króm. Lehet van valami ami oldja a lerakódást de én nem hallottam róla. Még egy régi MZ-s megoldás volt ilyen jó időben mi eddig volt nyélgáz attól is begyulladt a koksz ha füstöl húzd neki míg el nem csendesedik, csak betakarítatlan mezőgazdasági tábla közelébe ne menj mert a kirepülő szikrák bajt csinálnak!

                          Komment


                            Talán ami érdekes lehet a közelmúltból.. A kis ts visszajelzői nem tetszettek s nem is volt jól látható+ infoszegényen működött...ezért átalakítottam. Az eredeti fordmérőt megfúrtam, s az üresjelzőt brigéciolos flakonból...a töltésjelzőt összetört öngyújtóból kialakítottam. Akció után az órát egy ETZ pohárba tettem és három vezetékkel kiegészítettem a köteget. Így balról haladva a visszajelzők: üres,töltés,index,távfény. Jobb oldali kép: eredeti óra.

                            Komment


                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              fordmérőt megfúrtam, s az üresjelzőt brigéciolos flakonból...a töltésjelzőt összetört öngyújtóból kialakítottam.
                              Mondhatom, szerencsés ember a megrendelő...

                              Komment


                                Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Mondhatom, szerencsés ember a megrendelő...
                                Saját motor... de már kint van a piacon. Egyébként pedig az,szerencsés. Cserélhettem volna órát komplett,de akkor eltérőek a visszajelzők...így viszont a TS-nek megfelelő méretűek... ezen kívűl teljesen gyárinak tűnnek. + a megoldás is gyári jellegű...az pedig hogy a zöld,illetve piros színt milyen fólia adja (hát azt meg ki nem szrja le!? ) A motor egy igen jó állapotban megőrzött darab.. még számomra is hihetetlen csörgésmentes motorhanggal... prsze megbontottam s megnéztem mitől jó..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X