Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Kaptam a szomszédból egy kisipari gyertyamenetű réz szárat a tetején egy órával arról saccoltam meg miközben a berugókarral mozgattam a dugót. Egy sima levegős nyomásmérő óra van a tetején
Szóval a blokkon 125/2 van írva, a szivócsövön is 125/2. Amúgy nem örülök neki hogy nem jó a karbi. De nagyon köszönöm a gyors válaszokat.
Akkor most hogyan tovább?
Tegyél rá egy gyári 125 ös hengert dugóval és jó a karbi,vagy furasd meg a hengeredet és tégy rá egy 150-es karbit.Bár nem hiszem,hogy nem müködne vele,az igaz hozzá kellene hangolni és nem lenne csucsteljesitményen,és?
A kompressziót meleg motornál,teljesen nyitott fojtószeleppel kell mérni. A berúgóval többször erőteljesen átforgatni a főtengelyt,a merőeszközbe kell egy szelep ,ami a nyomást megtartja. Nem nehéz elkészíteni a szelepet.
Szedj szét egy kivénhedt gyertyát,forrassz bele egy kerékszelepházat , házasítsd egy megfelelő hosszúságú 1/2"-os csővel ,1/2"-os karmantyúval és mehet rá a nyomásmérő.
Valószínű,hogy az úszó forrasztása engedett el valahol.Hajszárítóval óvatosan melegítve távolítsd el a benne levő folyadékot,közben jelöld meg a hibás részt.Ezek után már könnyen javíthatod a forrasztást.Fontos a fém tiszta felület,és csak vékony legyen a felvitt ónréteg,nehogy túl súlyos legyen az úszó.
A karbival együtt cserés az is, ha 150 est akarsz.
Legolcsóbb, ha szerzel egy 125 ös hengerszettet használtan. Vagy cseréled a karbit a szívócsonkkal együtt. Mert ha így marad, nem fogod tudni jól beállítani, és elmarad a teljesítménye a gyári 150 estől a felfúrt henger ellenére.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 16, 21:25.
Üdv fórum társak .
Valaki nem tudná meg mondani hányas küllő való a 125 ts be mert amit kaptam boltba az tuti nem bele való, legtöbb helyen meg fogalmuk sincs hogy mekkora kel bele , kiszedni meg egyet se szeretnék mert csak pótolnom kéne 2db ot . Válaszotokat is előre köszönöm .
Sziasztok!
ES - TS szakik segítségére lenne szükségem.
A 125-ös Trophym gázmarkolatát cserélnem kell, mert nagyon el van kopva, sugárirányban lötyög a kormányon.
Vajon a TS 125 markolata egyezik a Trophyéval mind méretet, mind működési elvet tekintve?
(Trophy markolatot már nagyon nehéz találni, de TS-ből jelenleg is sok hirdetés fut...)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Dongos! Én úgy tudom, hogy az ES-ek gázmarkolata nem csereszabatos a TS-ekkel (a TS és az ETZ igen). A te gépeden olyan gázmarkolat van, mint amit a Simson Schwalbe-ra és a Star-ra szereltek. Legalábbis így emlékszem. Javítsatok ki, ha tévednék
Köszönöm a választ! Gyanítottam is, hogy a TS-ben már más rendszerű volt. A Trophy kormánycsövében van egy hosszirányú kivágás, amiben egy betét csúszik axiális irányban, ebbe van akasztva a bowden. Ezt a betétet mozgatja a gázkar, egy spirális núttal. Gondolom annak érdekében találták ki ezt, hogy a bowdent el tudják vezetni a burkolat alá, ne lógjon össze-vissza. Akkor még böngészek, keresgélek tovább ES kormányt+markolatot...
A Trophy kormánycsövében van egy hosszirányú kivágás, amiben egy betét csúszik axiális irányban, ebbe van akasztva a bowden. Ezt a betétet mozgatja a gázkar, egy spirális núttal. Gondolom annak érdekében találták ki ezt, hogy a bowdent el tudják vezetni a burkolat alá, ne lógjon össze-vissza. Akkor még böngészek, keresgélek tovább ES kormányt+markolatot...
Ilyen megoldás volt a csepptankos, "békalámpafejes" Jawaknál is. A méretek viszont biztosan nem egyeznek. Nem lehet megperselyezni azt a gázkart?
Komment