Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kedves 125tszoli!

    Egy jelentéktelennek tűnő,de fontos "apróságot" elfelejtettél leírni.A sűrítési nyomást hogyan mérted?

    Komment


      Kaptam a szomszédból egy kisipari gyertyamenetű réz szárat a tetején egy órával arról saccoltam meg miközben a berugókarral mozgattam a dugót. Egy sima levegős nyomásmérő óra van a tetején
      Szóval a blokkon 125/2 van írva, a szivócsövön is 125/2. Amúgy nem örülök neki hogy nem jó a karbi. De nagyon köszönöm a gyors válaszokat.
      Akkor most hogyan tovább?
      taluga kedvelte ezt.

      Komment


        Tegyél rá egy gyári 125 ös hengert dugóval és jó a karbi,vagy furasd meg a hengeredet és tégy rá egy 150-es karbit.Bár nem hiszem,hogy nem müködne vele,az igaz hozzá kellene hangolni és nem lenne csucsteljesitményen,és?
        taluga kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          A kompressziót meleg motornál,teljesen nyitott fojtószeleppel kell mérni. A berúgóval többször erőteljesen átforgatni a főtengelyt,a merőeszközbe kell egy szelep ,ami a nyomást megtartja. Nem nehéz elkészíteni a szelepet.

          Szedj szét egy kivénhedt gyertyát,forrassz bele egy kerékszelepházat , házasítsd egy megfelelő hosszúságú 1/2"-os csővel ,1/2"-os karmantyúval és mehet rá a nyomásmérő.
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            Ma nem sikerült a 250-es TRROPHYT elinditani az uszom lyukas tanácsot vagy segitséget
            szeretnék kérni szőrös
            taluga kedvelte ezt.

            Komment


              Üdv szőrös!

              Valószínű,hogy az úszó forrasztása engedett el valahol.Hajszárítóval óvatosan melegítve távolítsd el a benne levő folyadékot,közben jelöld meg a hibás részt.Ezek után már könnyen javíthatod a forrasztást.Fontos a fém tiszta felület,és csak vékony legyen a felvitt ónréteg,nehogy túl súlyos legyen az úszó.
              mátéapu, taluga és 6 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Köszi atanácsot szőrös
                taluga kedvelte ezt.

                Komment


                  a szivócsövön is 125/2.
                  A karbival együtt cserés az is, ha 150 est akarsz.
                  Legolcsóbb, ha szerzel egy 125 ös hengerszettet használtan. Vagy cseréled a karbit a szívócsonkkal együtt. Mert ha így marad, nem fogod tudni jól beállítani, és elmarad a teljesítménye a gyári 150 estől a felfúrt henger ellenére.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 16, 20:25.
                  mátéapu, taluga és St.Z.350 kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Szívesen,remélem hamarosan vígan duruzsol a motorod!
                    taluga kedvelte ezt.

                    Komment


                      Üdv fórum társak .
                      Valaki nem tudná meg mondani hányas küllő való a 125 ts be mert amit kaptam boltba az tuti nem bele való, legtöbb helyen meg fogalmuk sincs hogy mekkora kel bele , kiszedni meg egyet se szeretnék mert csak pótolnom kéne 2db ot . Válaszotokat is előre köszönöm .
                      mátéapu, taluga és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        Köszi Mindenkinek a tanácsokat dolgozok az ügyön nagyon rendes itt mindenki mégegyszer köszi
                        taluga kedvelte ezt.

                        Komment


                          Sziasztok!
                          ES - TS szakik segítségére lenne szükségem.
                          A 125-ös Trophym gázmarkolatát cserélnem kell, mert nagyon el van kopva, sugárirányban lötyög a kormányon.
                          Vajon a TS 125 markolata egyezik a Trophyéval mind méretet, mind működési elvet tekintve?
                          (Trophy markolatot már nagyon nehéz találni, de TS-ből jelenleg is sok hirdetés fut...)
                          Válaszotokat előre is köszönöm!
                          taluga kedvelte ezt.

                          Komment


                            Bury! 148 mm-es küllő kell a kis TS-ekbe.

                            Dongos! Én úgy tudom, hogy az ES-ek gázmarkolata nem csereszabatos a TS-ekkel (a TS és az ETZ igen). A te gépeden olyan gázmarkolat van, mint amit a Simson Schwalbe-ra és a Star-ra szereltek. Legalábbis így emlékszem. Javítsatok ki, ha tévednék
                            bury és dongos78 kedvelte ezt.

                            Komment


                              Köszönöm a választ! Gyanítottam is, hogy a TS-ben már más rendszerű volt. A Trophy kormánycsövében van egy hosszirányú kivágás, amiben egy betét csúszik axiális irányban, ebbe van akasztva a bowden. Ezt a betétet mozgatja a gázkar, egy spirális núttal. Gondolom annak érdekében találták ki ezt, hogy a bowdent el tudják vezetni a burkolat alá, ne lógjon össze-vissza. Akkor még böngészek, keresgélek tovább ES kormányt+markolatot...
                              OdinHEM és taluga kedvelte ezt.

                              Komment


                                A Trophy kormánycsövében van egy hosszirányú kivágás, amiben egy betét csúszik axiális irányban, ebbe van akasztva a bowden. Ezt a betétet mozgatja a gázkar, egy spirális núttal. Gondolom annak érdekében találták ki ezt, hogy a bowdent el tudják vezetni a burkolat alá, ne lógjon össze-vissza. Akkor még böngészek, keresgélek tovább ES kormányt+markolatot...
                                Ilyen megoldás volt a csepptankos, "békalámpafejes" Jawaknál is. A méretek viszont biztosan nem egyeznek. Nem lehet megperselyezni azt a gázkart?
                                taluga és dongos78 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X