sinter eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyújtógyertya
Collapse
X
-
- 2 likes
-
Kedves taluga! Igaz már régebben is olvastam írásod de nem kapcsoltam,ha azok kötött a hosszúmenetes Marellik között lenne 250-270-es hőértékű az nagyon érdekelne engem. Ez a tipus tetszik a Cetkámnak , evvel nem hagy ki egy ütemet sem. Kedves zsiráf én még nem találkoztam felújított gyertyával,lehet,hogy külsőleg drótkorongozták de ,hogy felújították volna?.Persze vannak furcsaságok és én vagyok a tudatlan kételkedő!.Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2013 szept. 27, 17:53.
- 1 like
Leave a comment:
-
zsíráf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéselehet kapni felújított Isolator gyergyát
- 3 likes
Leave a comment:
-
A börzéken lehet kapni felújított Isolator gyergyát. Még NDK-s gyártmányok és anno szokás volt ezeket felújítani és tesztelés után ment visza a boltba. 400-500 Ft-ért árulják ami nem sok érte (NGK 700-800 Ft). Én vettem már és nincs rá panasz.
- 2 likes
Leave a comment:
-
Az új Isolatorok Romániában készülnek, így vannak vele problémák rendesen. Van amelyik dobozból kivétel után nem is működik. Meg a ráírt hőérték...köze nincs a valósághoz. Régen sokkal alacsonyabb hőértékű gyertyával jártam , mint mostanában, és nem melegedett túl, nem durrogott vele. Most Brisket használok, de ez se sokkal jobb. Nekem a Dnepr szokta kinyírkálni a gyertyákat rövid időn belül
- 2 likes
Leave a comment:
-
Emlékszem, gyerekkoromban egy gépműhely mellett kidobva, félig a földbe taposva találtam egy Magneti Marelli gyertyát, A felső elektródája teljesen el volt már vékonyodva, égve. Azért hazavittem, kipucoltam, kipróbáltam. A Rometem olyan szépen egyenletesen járt vele még sokáig!....
A maiak közül már tényleg nem lehet bátran ajánlani semmit. Az isolatort ugyanúgy "megette" a motorom néhány perc alatt, mint a Brisk-et!
- 1 like
Leave a comment:
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?
Az apám egyik ismerősének mezőgazdasági gép alkatrész üzletének raktárában turkáltam (csődbe ment műhelyek, cégraktárak készleteiből is sokat vásárol, így régi, de használatlan dolgai is vannak szép számmal (sajnos a legtöbb más kategóriájú járművekhez, mint a ami engem érdekel)), és megakadt a szemem egy dobozni új Marelli gyertyán! Rögtön rá is vetettem magam izgalmamban, de sajnos 2 kivételével mind hosszú menetes volt, az a kettő pedig túl kicsi hőértékű
- 2 likes
Leave a comment:
-
Kicsit fel szeretném melegíteni a témát. Igaz negatívummal kell ,hogy kezdjem a Denso gyertyám is kukába végezte rövid idő után. Gyanakodtam már én is de órával le ellenőritem a gyújtást a megszakítópárt rendben találtam őket. Ha ezekkel lenne gond a gyakorlati teszt is mutatná én azt tartom fontosnak, mikor mint már írtam és azóta is az öreg Marellivel megy . Pedig a hőértéket is figyelembe szoktam venni a választáskor.Evvel bírja a forgatást is mert szegény gépem igen gyenge már és egyetlen módja a dinamikának ha forog rendesen!. Elég tanácstalan vagyok mert amit motoros boltban ajálta kipróbáltam őket pedig nem az ár szerint válogattunk és nem most találkoztunk mert vagy30 éve van boltja. Ami kicsit megnyugtat mivel nem most kezdtem csavarni a jobb oldali csutkát és szét néztem a régi dolgaim között még találtam egy tartalék gyertyát. Nem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?
- 1 like
Leave a comment:
-
MZ TS250/1-esben bevált az NGK BP6HS tipusu gyertya. Bár a hőegyenérték táblázat alapján a hőértéke csak 225-ös de nem mutat semilyen túlmelegedésre utaló jelet. ( A motor 6 órás megbízhatósági versenyen is hibátlanul működött ezzel a típussal )
- 2 likes
Leave a comment:
-
N14c való bele. Minek kisérleteztek nem belevaló gyertyával? Először is az új gyertyán be kell állítani a hézagot, mert gyárilag az előírtnál nagyobb a hézag. Sokan eldobják a gyertyát, pedig csak a hézagot kellene beállítani. Én most isolátorral több mint 10000 km-t mentem. Előtte is az volt, az viszont nem bírt csak 9000 km-t. Ha megfelelő a hőérték azt látod a gyertyán. Mz-be 225-240-es hőérték való. A nyújtott elektróda, meg hasonló nyalánkságok/többelektródás gyertya/ csak parasztvakítás. Nem ezekhez a motorokhoz találták ki.
- 4 likes
Leave a comment:
-
Úgy néz ki, már nem foglalhatok állást egyik márka mellett sem
Múltkor a vadi új Isolator 5 perc járatás után megdöglött, erre tettem bele NGK-t.
Azzal motoroztam kb.5 km-t, majd erőtlen lett a gép, fulladt, elkezdett rángatni, majd megállt. gyors szikrateszt... csattogott a szikra, csak nem az elektródák között... Hiába minden tisztítás, piszkálás, nem változott (igaz, mikor kiszedtem sem volt benne korom, vagy egyéb cucc)
A garázs mélyéről kukáztam egy -korábban valamelyik gépből kidobott- isolatort, ezzel megint megy szépen.
Csak kérdés hogy meddig??? Pedig nem "köpi be", a szine sem rossz (már amennyit 5km alatt tud szineződni egy gyertya).
Mi a tapasztalatotok, van olyan, hogy a motor kinyírja a gyertyákat? Eddig még nem láttam ilyet és nem is nagyon tudom elképzelni.
Kivénhedt gyertyatömeggyilkos lenne a Trophy-m?Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 jún. 17, 08:54.
- 3 likes
Leave a comment:
-
oldali eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzomszédom Jakabszálláson egy autósboltban vett Made in GDR Isolator gyertyákat 500Ft/db. Az ES 250-ese szereti, lehet, hogy eredeti.
Leave a comment:
-
Szomszédom Jakabszálláson egy autósboltban vett Made in GDR Isolator gyertyákat 500Ft/db. Az ES 250-ese szereti, lehet, hogy eredeti.
- 2 likes
Leave a comment:
-
supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseelég jól tudják utánozni a dobozokat is nehéz megkülönböztetni, így bárhol belefuthat az ember...
Matrica, csomagolás és embléma gyártásban a világ élvonalába tartoznak
- 4 likes
Leave a comment:
-
Nem tisztem egyik gyújtógyertya-gyártót sem védeni, de nagyon sok a kínai hamisítvány és sajnos elég jól tudják utánozni a dobozokat is nehéz megkülönböztetni, így bárhol belefuthat az ember.......
- 4 likes
Leave a comment:
Leave a comment: