Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyújtógyertya
Collapse
X
-
Srácok nem tudom ki hogy van vele de én NGK BP6HS-t használok az ETZ-be és eddig szeresse a dolgot pedig lassan a harmadik szezonját tölti a hengerfelybe csavarva.Persze ezt is motorja válogatja,meg hogy a gazdi mennyire tekeri a gázkart de nekem eddig ez bevált.Az Isolator nálam is csak két kört bírt ki(mármint az új)aztán kuka.A lényeg,hogy BRISK és NGK ezeket szereti igazán az NDK-s technika.
- 3 likes
-
mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseD-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseúj Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett.
Szerintem azért függ ez a többi elektromos alkatrésztől és a beállításoktól is, hogy melyik mit bír... gondolom én
Leave a comment:
-
No Fiúk én a legfrissebb tapasztalatomat szeretném meg osztani Veletek: Meg indutam a géppel, új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett. Ma vissza tértem az általam Wartburgos időkben nagyon jó Denso-hoz, meglátom mi lesz. Erre azt mondták a Szoci motorok ezt szeretik . Azt hozzá kell tennem útközben nem maradtam mert az ősrégi Marellivel szépen megy, az életmentő tartalék!Persze a mai minőség lehet,hogy megcsúfolásra kerül- ma egy hete vizsgázott a motorom és ez 450 km-" siker története." Tette ezt új gyújtótrafó megszakítópár és kondenzátorral. Ugye szép?, bár én nem vagyok elájulva tőle csak kezd bosszantani.
- 1 like
Leave a comment:
-
D-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
- 1 like
Leave a comment:
-
IGEN
Mert itt csak érdeklődő kíváncsi és segítőkész emberek vannak és jönnek!
- 3 likes
Leave a comment:
-
Lehet kinéztek ezért magatok közül, de nekem eddig semmi élményem a fent nevezett típussal...
Szabad nekem így itt lenni?
- 2 likes
Leave a comment:
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó lenne itt egy briggs szerelési fórum is :-)
- 1 like
Leave a comment:
-
Jó lenne itt egy briggs szerelési fórum is :-)
Lenne pár kérdésem, elég misztikus tud lenni...
Van egy kivénhedt öreg önjárós fűnyíróm, aminek imádtam a hangját. Igazi öreg, "traktoros" lassan pöfögős volt.
Apámmal örökké vívunk miatta. Ő örökké ki akarja dobni a padlásról, én meg mindig vívok, hogy még egyszer meg fogom csinálni... ha értenék hozzá...
- 3 likes
Leave a comment:
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA rotámban eredetileg ilyen volt. Utána tettem bele mindent, amit itthon találtam.
- 8 likes
Leave a comment:
-
Végre valami technikai izé, amihez érdemben hozzá tudtam szólni...
- 1 like
Leave a comment:
-
Kedves Fiúk!
Köszönöm a gyertya továbbképzőt. Most már tudom, hogy az a fránya "Y" mit jelent. A rotámban eredetileg ilyen volt. Utána tettem bele mindent, amit itthon találtam. Persze azóta is koromfekete szegény mindig. Eszi az olajat is rendesen ('93-as 3,75 LE Briggs), de megy. Mostanában már csak rotakapaként kell helytállnia évente max. 8-óra hosszan. Sokáig ezzel hajtottam a fűnyírót és meg is látszik rajta. Kipróbálok egy ilyen y-os gyertyát bele. Csak ki ne lője a menetes perselyt. (Nem poén, tényleg kiszakadt már belőle a menet, ezért kellett bele javítópersely - és hosszúmenetes gyertya.)
- 2 likes
Leave a comment:
-
-
Szia! Repülőgép szerelőként az Otto motoros gépekben a 9 vagy 11 hengeres csillagmotorokban a körkisüléses gyertyákat alkalmaztuk. Ennek elsősorban biztonsági szerepe van hiszen fenn létszükséglet hogy mindig, minden körülmények között legyen szikra! Ezeket a körkisüléses gyertyákat előszeretettel raktuk tunning motorokba is mert bivaly szikrát nyomott!!! Meglepő de még a kis Babettámban is prímán működött (csak hamar túlmelegedett) Szimókba már tökéletes volt, persze a hőérték itt is lényeges. Aki kísérletező kedvű ma is kipróbálhazta ha van repülőgép szerelő ismerőse aki tud szerezni ilyen gyertyát.
- 5 likes
Leave a comment:
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseküldök Neked egy reményteljes szikrát, hogy sikerüljön a gépedet motorozható állapotba hozni
A pénzügyminiszterem pedig igen jól áll a kérdéshez, alig várja már a próbakört. Ez valószínűleg - remélem még az újabb hólapát elkészítése előtt - az udvarban, illetve a kertben lesz. (Elég nagy füves terület.) Az utcánkban sajnos nem merem csinálni, mert van itt egy rendőr szomszéd az "igazi fajtából".
- 3 likes
Leave a comment:
Leave a comment: