Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtógyertya

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • György Bognár
    replied
    Srácok nem tudom ki hogy van vele de én NGK BP6HS-t használok az ETZ-be és eddig szeresse a dolgot pedig lassan a harmadik szezonját tölti a hengerfelybe csavarva.Persze ezt is motorja válogatja,meg hogy a gazdi mennyire tekeri a gázkart de nekem eddig ez bevált.Az Isolator nálam is csak két kört bírt ki(mármint az új)aztán kuka.A lényeg,hogy BRISK és NGK ezeket szereti igazán az NDK-s technika.

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    D-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
    Köszi a megerősítést Mucsom!




    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett.
    Nekem a Brisk és az NGK is jól bírják (bár a Brisk jobban), de motorja válogathatja. Pl. az MZ fórumon nagy többség is ezekre esküszik. Azért bosszantó a 35 km, bár írtam föntebb az én 0 km után kuka Isolator sztorimat. Még a sztenderről se volt időm leemelni, már ki kellett vennem

    Szerintem azért függ ez a többi elektromos alkatrésztől és a beállításoktól is, hogy melyik mit bír... gondolom én

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    No Fiúk én a legfrissebb tapasztalatomat szeretném meg osztani Veletek: Meg indutam a géppel, új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett. Ma vissza tértem az általam Wartburgos időkben nagyon jó Denso-hoz, meglátom mi lesz. Erre azt mondták a Szoci motorok ezt szeretik . Azt hozzá kell tennem útközben nem maradtam mert az ősrégi Marellivel szépen megy, az életmentő tartalék!Persze a mai minőség lehet,hogy megcsúfolásra kerül- ma egy hete vizsgázott a motorom és ez 450 km-" siker története." Tette ezt új gyújtótrafó megszakítópár és kondenzátorral. Ugye szép?, bár én nem vagyok elájulva tőle csak kezd bosszantani.

    Leave a comment:


  • mucsom
    replied
    D-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    Ez jól esett! Köszönöm!

    Leave a comment:


  • berlin
    replied
    IGEN
    Mert itt csak érdeklődő kíváncsi és segítőkész emberek vannak és jönnek!

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    Lehet kinéztek ezért magatok közül, de nekem eddig semmi élményem a fent nevezett típussal...
    Szabad nekem így itt lenni?

    Leave a comment:


  • CZsolti
    replied
    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jó lenne itt egy briggs szerelési fórum is :-)
    Rajta, nyisd meg! És jöhetnek a tapasztalatok. Van bőven!

    Leave a comment:


  • dongos78
    replied
    Jó lenne itt egy briggs szerelési fórum is :-)
    Lenne pár kérdésem, elég misztikus tud lenni...
    Van egy kivénhedt öreg önjárós fűnyíróm, aminek imádtam a hangját. Igazi öreg, "traktoros" lassan pöfögős volt.
    Apámmal örökké vívunk miatta. Ő örökké ki akarja dobni a padlásról, én meg mindig vívok, hogy még egyszer meg fogom csinálni... ha értenék hozzá...

    Leave a comment:


  • wsievers
    replied
    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A rotámban eredetileg ilyen volt. Utána tettem bele mindent, amit itthon találtam.
    Én a Briggs-et mindíg echte szovjet gyertyával kínálom meg, hadd szokja a szemét kapitalistája...

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    Végre valami technikai izé, amihez érdemben hozzá tudtam szólni...

    Leave a comment:


  • CZsolti
    replied
    Kedves Fiúk!

    Köszönöm a gyertya továbbképzőt. Most már tudom, hogy az a fránya "Y" mit jelent. A rotámban eredetileg ilyen volt. Utána tettem bele mindent, amit itthon találtam. Persze azóta is koromfekete szegény mindig. Eszi az olajat is rendesen ('93-as 3,75 LE Briggs), de megy. Mostanában már csak rotakapaként kell helytállnia évente max. 8-óra hosszan. Sokáig ezzel hajtottam a fűnyírót és meg is látszik rajta. Kipróbálok egy ilyen y-os gyertyát bele. Csak ki ne lője a menetes perselyt. (Nem poén, tényleg kiszakadt már belőle a menet, ezért kellett bele javítópersely - és hosszúmenetes gyertya.)

    Leave a comment:


  • taluga
    replied
    Haynes. Motorkerékpárok szerkezete és működése.

    Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	137234Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	137235

    Itt olvashatsz erről.
    Sepy szikráját pedig én is szeretném erősíteni!!!

    Leave a comment:


  • mucsom
    replied
    Szia! Repülőgép szerelőként az Otto motoros gépekben a 9 vagy 11 hengeres csillagmotorokban a körkisüléses gyertyákat alkalmaztuk. Ennek elsősorban biztonsági szerepe van hiszen fenn létszükséglet hogy mindig, minden körülmények között legyen szikra! Ezeket a körkisüléses gyertyákat előszeretettel raktuk tunning motorokba is mert bivaly szikrát nyomott!!! Meglepő de még a kis Babettámban is prímán működött (csak hamar túlmelegedett) Szimókba már tökéletes volt, persze a hőérték itt is lényeges. Aki kísérletező kedvű ma is kipróbálhazta ha van repülőgép szerelő ismerőse aki tud szerezni ilyen gyertyát.

    Leave a comment:


  • CZsolti
    replied
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    küldök Neked egy reményteljes szikrát, hogy sikerüljön a gépedet motorozható állapotba hozni
    Ez az a bizonyos "égi szikra szent öröm", köszönöm .
    A pénzügyminiszterem pedig igen jól áll a kérdéshez, alig várja már a próbakört. Ez valószínűleg - remélem még az újabb hólapát elkészítése előtt - az udvarban, illetve a kertben lesz. (Elég nagy füves terület.) Az utcánkban sajnos nem merem csinálni, mert van itt egy rendőr szomszéd az "igazi fajtából".

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X