sajnos nem hiszem hogy ilyen egyszeru baj lenne
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz ts 125 hiba!
Collapse
X
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseengemet a múltkor a pipaszívatott meg, mire rájöttem a hibára, már nagyon pipa voltam...
Ez lehetne találós kérdés is. Megfejtés a zárójelben van elrejtve.
(Szegény gyújtógyertyát kézzel ki tudtam tekerni.)
- 2 likes
Komment
-
Ma találtam jó árban egy mz ts 125-öt és úgy gondoltam ebben az árban teljesen jó vétel lesz.A motor gyönyörű állapotú illetve működik csili vili króm minden tökéletes.Megvételkor egy régi aksi volt benne ami haldoklott és nem volt feltöltve de ön gerjesztésröl még meg indult illetve ment a gép ha ezután aksira át lett téve.Menetközbe meg ált a 10éve nem járt teknika.Tőltés semennyire se volt,de ott volt a másik ts-ből az aksi.Belerakás után na mit csinált a motor egész úton hazáig?Elkezdett kopogni.Szoval ma töltöm a rossz aksit hátha még lesz belőle élet és holnap mind a 2 motoron megnézem.Illetve kaptam hozzá blokkot és alkatrészeket úgyhogy lehet legózni gyujtásokkal és mindennel.Atti69 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szisztémás hiba. Cseréljük ki a felhasználót. Mivel a két motorban az akksi, esetleg a benzin a közös...
Após mesélte, hogy egy ember többször visszahozta az autót, hogy erősebb fékezéskor csörög, koppan. Beülnek, próbaút, valóban fékezéskor enyhén csörög, koppan.
A jóember tartott egy festékes sprayt a kocsiban. A többit rakd össze...
- 6 likes
Komment
-
Sikerült már megoldani a problémát egy jó ideje,így gondoltam közzéteszem mi volt a probléma hátha valaki hasonló problémákkal fog még küzdeni.
Mind a kettő motor kopogott illetve nem volt töltés.Ha aksi töltőről ment akkor hibátlan volt a motor.
Sehogy se tudtam mi lehetett a baj,már mindent megpróbáltam ezért úgy döntöttem újrakábelezem hátha jó lesz.
Sikeres újrakábelezés és a kapcsolási rajz forgatása után rá jöttem hogy a motoron a negativ és a pozitiv vezeték össze volt cserélve.Azaz a fesz szabályzó nem pozitívat kapott az 51es ponton hanem negatívat.A fesz szabályzó ezért úgy szikrázott hogy pillanatok alatt összeégett és használhatatlan lett és nem is működött rendeltetés szerűen.
A kábelt megcserélve hirtelen lett töltés is illetve a kopogás is elmúlt.Ezek után már csak a töltés beállítása jött (7.2v tompított lámpával)A kábelezés óta a motorba kb 300-400km van és eddig hiba nélkül teljesítette a dolgát.
- 11 likes
Komment
-
Múlt hétvégén a diszeli Rozsdamarók túráján 30 °C körüli melegben motoroztunk nem is keveset. Rövid megállás után 1. rúgásra beindult az MZ,azonban leállt ha nem húztam neki gázt. Utána csak 5-6. rúgásra indult el,és csak akkor ha ráhúztam a gázt. Alapjáraton leállt,gyakorlatilag úgy viselkedett,mintha hideg lenne a motor (pedig bőven üzemi hőmérsékleten volt),úgy értem játszani kellett a gázzal,hogy ne álljon le. Ha egy bizonyos fordulatszám fölé pörgettem akkor szépen ment,elindulva pedig már elviselte az alacsony fordulatot is.
Ötlet?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Nem volt túl meleg a karbi? Nekem a Zetka csinálja, 1 esélyed van ilyenkor elindítani. Túlszívja magát melegen, a felforrt benzin miatt. Legalábbis én erre tippeltem, amikor a Cz nekem napi használatban volt. Nekem annyival volt bonyolítva, hogy ez esetben csak tolásra indult, vagy megvártam amíg kihül."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
Komment