Akkor én nem nyúlnék hozzá, vagy kennék rá egy kis koszos zsírt, és már el is van tüntetve.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia kis fékdobos kerékagy felújítása
Collapse
X
-
Elég nehéz behegeszteni azt a lyukat és soha nem fogod tudni egyenletesre csiszolni és polírozni, mindig meg fog látszani a varrat, úgyhogy én inkább úgy hagynám, vagy vennék egyet börzén.Titus és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok!
Kisfékdobos hátsó kerékről lenne szó. Koyo C3 csapágyak, új keréktengely. Csapágy az agyban nem kogyog, nem lötyög. Ezek ellenére a hátsó keréknek cirka öt tizedes mozgása van a fékdobhoz képest(függőleges síkhoz képest). Ez a kis holtjáték normális vagy meg sem kellene mozdulnia?Persze forogni azért nem árt ha forog Műszaki vizsgán ez még átmegy vagy nem?
Komment
-
C3-as csapágy volt jelölve
- - - Updated - - -
Műszaki vizsgán ez még átmegy vagy nem?
Ha kotyog ennyit a kerék, az azt jelenti, hogy tökéletes a távtartód hossza, és a csapágyak tökéletesen párhuzamosan befeküdtek a helyükre.Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 máj. 31, 17:59.
- 4 likes
Komment
-
Tudomásom szerint sem kell bele C3-as (de C2-se!) , sima egyszerű lehetőleg nem alja-kategóriás csapágy jó bele (én esküszöm a ZKL-ZVL -re , mert eddig bevált...) , és semmi lógásnak nem kéne lennie ami a keréken érezhető!
Csapágyház illesztés , axiális hézagolás rendben ? Nem a laza küllők engednek egy picit ?
Elméletileg ha meg van az anya rendesen húzva , a tengely meg sem kophatna !
Komment
-
Tudomásom szerint sem kell bele C3-as (de C2-se!) , sima egyszerű lehetőleg nem alja-kategóriás csapágy jó bele (én esküszöm a ZKL-ZVL -re , mert eddig bevált...) , és semmi lógásnak nem kéne lennie ami a keréken érezhető!
Csapágyház illesztés , axiális hézagolás rendben ?
Ja, és a C2 csapágy az maga a sima, egyszerű, "normál" csapágy.
Komment
-
gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHidd el, hogy Pannonia (de pl. MZ-be is) kerékbe jó a c3 csapágy a távtartók állapota mára már legtöbbször a c3 csapágy tűrésén is bőven kívül van. Ha nincs lógás, akkor azt jelenti, hogy valamelyik csapágy nincs vonalban és/vagy nincs rendben az axiális hézagolás. Ha rendben van, akkor kotyogni kell a keréknek.
Ja, és a C2 csapágy az maga a sima, egyszerű, "normál" csapágy.
Én erre alapoztam azt amit írtam . A C2 csapágyhézagra pedig - nekem legalábbis úgy tanították - nem a normál , hanem a normálnál kisebb futási hézag a jellemző ! A C3 a normálnál nagyobb , a C4 a C3 -nal nagyobb futási hézaggal rendelkező csapágyakat jelöli . Vagyis a normál hézag esetén nincs külön C-s jelöléssel ellátva . Esetenként gyárthatnak C5 -ös , a C4 -nél is nagyobb hézagú mély hornyú golyóscsapágyakat is .Egyébként a C03 ...C05 a nagymértékben csökkentett futáspontossági eltérésű csapágyakat jelöli .
Remélem ez így is igaz , és nem változott azóta semmi (így nem írtam nagy ökörséget) , sajnos az anyagminőség új jelöléseibe már sokszor belegabajodom ...Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 máj. 31, 23:05.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment