Szerintem az adott kormány magassága dönti el, hogy milyet kell rátenni, nyilván P10-re nem teszek rövidebb bowdent, mert magas
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó
Collapse
X
-
Üdv Duke!
Az az igazság, hogy egy 70-es blokkban nekem is öntvény kosár van. A 73-as blokkomban szintén,ebből le van törve 1 fül mint nálad, ennek ellenére nem dobnám el, mert baromi erős, csak ne feszegesd, mert eldurran a többi füle is. A letört fülű kosaras jakker blokk volt kb. 20-25 évig, mégis szétszedve minden rendben volt benne, bőven bírja.
U.i.: a rugócsavaroknak a hüvelyei a tányérba elég hanyagul vannak rögzítve, a szögecseléses rögzítést én hegesztéssel szoktam pótolni(csak egy gombócot kell hegeszteni a zömítés közepébe, kb mint egy szinterezés), mivel rendszeresen letörik egy darabkája. Ha jól látom nálad is ez a helyzet.Duke kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Összeraktam a kuplungot nem hullámos alkatrészekkel. A helyzet, hogy nincs egyvonalban a primer kislánckerék és a kuplungkosár fogai. Ez előfordulhatott másnál is? Ilyenkor a váltótengelyre, a kuplungkosár perselye és a csapágy közé kellene hézagológyűrűt húzni? Vagy hogy orvosolható a probléma? (esetleg az új kislánckerekem egy másik típusé? mindkét oldalán van váll, a korábbin csak a belső felén volt)
Lamellákat is vennem kell, mert valamelyikről már elvált a parafa ragasztás..
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmíg nem jön valaki nagyon szaki
Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz előfordulhatott másnál is?
A lánckerékcserélgetés segíthet, a hézagolás persze megoldás, de nem csak a persely, hanem a külső kosár alá is érjen átmérőben.
Lamellákból meg ha cserélni kell a gyárit, akkor kár szenvedni az utánragasztott parafással, műanyagot bele...
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekkor kár szenvedni az utánragasztott parafással, műanyagot bele..."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt van a veterán aprón az eredetileg valamilyen rizsrakétába való, átalakított lamellaszett új vasakkal, 12500-ért.
Demeter, te azt használod? Milyen olajat érdemes melléönteni? Na nem a földre, hanem a blokkba..majdánka kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem, még én is csak szemezgetek.
Szerintem a gyári használható, csak már elfogy. Nekem még volt egy garnitúra beépíthető belőle, de ha cserélni kell, akkor ilyen lesz benne.
Szerintem nem kérdés, hogy egy jóval erősebb motorhoz és magasabb fordulathoz, direkt ilyen célra gyártott mai anyagból készült lamella fényévekkel jobb a parafásnál.
De valaki előbb-utóbb úgyis megosztja a konkrét tapasztalatát majd itt ezzel kapcsolatban.
Komment
-
gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa van marógépes ismerődöd, azzal szépen ki lehet javítani ezeket a bemaródásokat mind a külső, mind a belső kosárban.
Komment
-
Látom több embernek is bejön ez a lamella szett.
Ugyan azon az indokoktól vezérelve gondolkozom rajta mint TI! Nagyobb motorhoz van gyártva, nagyobb fordulatra, nem dagadna bele, ha cserélni kell ezt ami van, én tuti beruházok rá!
Lehet tévedek, de azt hiszem hogy valamelyik Kawasaki 400 blokkba való lamellákból kell faragni hogy jó legyen bele a lamella szett.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem nem kérdés, hogy egy jóval erősebb motorhoz és magasabb fordulathoz, direkt ilyen célra gyártott mai anyagból készült lamella fényévekkel jobb a parafásnál.Beagle kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment